Kestovaippailijat

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei,

mitä taskukestovaippaa käytätte? Minulla on kokemusta vain fuzzeista, joista olenkin tykännyt kovasti mutta millaisia ovat mm. mommy´s touch, swaddlebees jne. Olisi mukava kuulla muiden kokemuksista, vaippa vaihtoehtoja on niin paljon että tulee liian kalliiksi kokeilla kaikkia vaihtoehtoja. toki jokainen vauva on yksilö ja se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle mutta siltikin kuulisin mielelläni kokemuksistanne kestovaippailun parissa. Ja kaikista kiinnostunein olen nimenomaan taskuvaipoista.

onna

Kommentit (6)

Vierailija

itsekin vietin useita tunteja netissä ja kokeilin muitakin kestovaippoja mutta koin taskuvaipat itselleni ja miehelle sekä tietenkin vauvalle kaikkein mieluisammaksi. Ainut ongelma on että fuzzit aina välillä fuskaa reisien kohdalta.

onna

Vierailija

Meillä on taskuvaipoista juuri noita Fuzzeja. Jos laittaa paljon imua kuten yöksi, niin vaippa jää väkisinkin reiden kohdalta vähän " auki" , josta saattaa sitten fuskata. Jos laitan Fuzzin yöksi, laitan villavaippahousut päälle. Ei ole sen jälkeen fuskannut!

Vierailija

" Miljoonatuntia" netissä kestovaippa asioihin perehtymällä päädyin myös taskuvaippoihin.

Meillä tällä hetkellä käytössä fuzzit,swaddlebees ja myllymuksut taskuvaippoja.Swaddlebeessit istuu ainakin meidän tytölle (70cm./9.5kg)tosi hyvin,ovat sirompaa mallia ja myös keskeltä kapeammat niinkuin joku mainitsikin.Myllymuksut myös toimiva vaippa, tarrakiinnitteinen,niitä saa mm.Prismasta mikä mielestäni näppärää.

Itse olen ostanut erilaisia malleja nettikirppareilta(pääasiassa babyidean kirppis) kun kokeilemallahan ne oikeat löytyy.Huutonetissä näyttää hinnat nousevan aika ylös,saa jo uusia vaippoja samalla hintaa!

Babyidean kirppis minusta paras, siellä paljon valikoimaa ja voi jopa vähän tinkiäkin.

Ja jos tulee harhaostos,hyvin menevät kaupaksi eteenpäin.Sempävuoksi uusienkaan osto ei olisi hassumpi ajatus.

Imuina käytän pääasiassa harsoa.Taittelen sen tyttövauvalle sopivaksi,imee hyvin.Tarvittaessa lisään imuja.

Vierailija

meillä on ollut Fuzzin lisäksi käytössä Napa-Ketun ja Ronjan tarrallisia taskuja. Noita Swaddleja olen vähän katsellut sillä silmällä, ilmeisesti ovat haaroista kapeampia kuin Fuzzit, mutta omaa kokemusta niistä ei vielä ole.

Napa-Ketuista ja Ronjista olen tykännyt ihan jo niiden tarrojenkin vuoksi. Napa-Kettujen sisuksena on meillä polyestermokka ja en tiedä johtuuko siitä, että täyte on niihin vähän hankalampi laittaa kuin noihin kahteen muuhun, mutta muuten on toimiva ja erittäin siististi ommeltu vaippa. Kotimaisuus plussaa.

Ehkä tiedätkin, mutta kestovaippainfon sivuilla olevasta vaippatietokannasta voit lukea käyttäjien kommentteja vaipoista.

-Tintti

Vierailija

minä käytin valehtelematta monta viikkoa joka ilta yömyöhään surffaillen ennen kuin päähän jäi jotain kaikista eri vaipoista

paras tyyli oli kirjoittaa vaipan nimi ja hinta(uuden) ja siiten katsella myynti palstoja jos löytyisi tätä vaippaa edullisesti :)

sitten sai testattua " mieleistä" vaippaa edullisemmin :)

vaipoilla on tosi hyvä jälleen myynti arvo kunhan pitää sitä " oikein" käytössä

meillä ollut käytössä taskuvaipoista swaddlet, ja ne tosiaan falskaa jos on liian pitkään päällä...eli tiheemmin vaan vaihtamaan... muuten ovat ehdottomat lempparit meillä!! Aivan ihanan kapeat!

nyt ollaan hommattu pari fuzzia ja nekin on ihan kivat

sitten meillä on yksi bellapuun tasku ja se on vähän kuin kahden edellisen välimaastosta

tässä nyt jotain höpöttelyä :)

Vierailija

Tällainen huomio minulta: Meillä on 11kk kestoilija. Nyt olen alkanut arvostaa napillisia vaippoja, kun neiti repii itse tarroja auki. Meillä lähinnä fuzzit käytössä päivisin, enpä siis muuten osaa sinulle mitään uutta sanoa :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat