Uus ihana mies ja täydellinen vehkeiden yhteensopimattomuus :(

Vierailija

vedossa... koititteko eri asentoja? olen kuullut, että jotkut kelle on pieni muna ja osaa käyttää sitä oikein niin tuntuu yhtä hyvälle kun iso muna :)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

heidän elimistään. Miehetkään eivät koskaan alennut naisten värkkien vertailuun (tämän luin joskus tältä palstalta). Eli pitää nyt vain hyväksyä, että tällä miehellä on mitä mainioimman kokoinen pili (vaikka sitä suurennuslasilla joutuisi etsimään) ja sinulla AP sen sijaan aivan liian väljä messuhalli.

Vierailija

esim. takaapain saa yleensa paremmin tuntumaa tai sitten tyyny pyllyn alle ja jalat kohti kattoa ym..

jos mies muuten ihana niin kannattaa ainakin yrittaa. suhteen alussa seksi voi olla huonompaa jos molempia hieman jannittaa uusi kumppani.

Vierailija

Lainaus:

Luulen että miestä vaan jännitti eikä ollut ihan täydessä terässä ja kovimmillaan. Mulla oli ihan sama oman miehen kanssa alussa. Ekalla kerralla en tuntenut mitään ja ajattelin että se siitä, mutta sitten kun harjoteltiin, niin kyllä sitä pitoakin alkoi sitten tulla. En todellakaan usko siihen että suht normaaleilla vehkeillä varustetut yksilöt voisivat olla täysin yhteensopimattomia.

Vierailija

En usko ainakaan mikään imupillukaan olevani, vaan synnyttänyt nainen. Mietinkin, voisiko sitä kuroa pienemmäksi. Olisi niin ihanaa olla tämän miehen kanssa jatkossakin.

Vierailija

joskus nuorena parikymppisenä tyttönä, ei vaan kerta kaikkiaan tuntunut miltään, ja muiden partnerien kanssa ongelmana on ollut enempikin liiallinen tiukkuus. Olen kyllä sitä mieltä, että vehkeen pienuutta voi kompensoida apuvälineillä ja suuseksillä/käsillä, en siis tämän takia luopuisi täysin toivosta jos tyyppi on muuten ihana. Omalla kohdallani tää mies oli muutenkin niin epäsopiva että yhteen kokeiluun jäi.

Lainaus:

Tosi ikävää. Mulla oli kerran sama ongelma. Tosin olin silloin 19-vuotias tyttönen ja ollut vain yhden miehen kanssa aiemmin. Että tuskin mistään paikkojen väljyydestä oli kyse. Miehellä vain oli niin ÄLYTTÖMÄN pieni. :( Ei tuntunut juuri missään. Melkein itku tuli siinä touhussa. Ei onneksi sen jäkeen ole ollut vastaavaa.

Vierailija

No olethan varmaan aikuisena naisena nähnyt useammankin vehkeen..? Eli varmaan osaat ihan realistisen kuvan muodostaa siitä, onko hänellä tosiaan auttamattoman pieni. Kokeile vaikka sellaisia kuulia, tai lantionpohjan harjoituksia... mulla on kolme lasta ja oma mieheni sanoo että alapää tuntuu ihan samalta kuin ennen ensimmäistä lasta, eli paikat kyllä palautuu ihan normaaleiksi yleensä. Ja varmaan kannattaa kokeilla vielä muutaman kerran sitä seksiä ennenkuin heität hanskat tiskiin, voihan olla että siinä oli jotain alkujännitystäkin mukana, eikä homma siksi toiminut kunnolla.

Vierailija

Kokeilkaa uudestaan ja koittakaa puhua avoimesti asiasta. Mikäli kalun koko on päässyt muodostumaan miehelle pakkomielteeksi, voi avoin keskustelu olla tosin aika hankalaa. Tiedän kokemuksesta. Juuri mikään asia ei ole miehelle niin arka kuin hänen kalunsa koko.

Itselläni on ns. pienimunainen mies ja ihan ekalla kerralla oli kyllä aika vaisu fiilis. Homma alkoi kuitenkin toimia ihan eri lailla, kun pääsimme keskustelemaan asiasta ja kokeilemaan eri tekniikoita. En kauheasti muista jumppaileeni alapäätäni kuntoon synnytyksien jälkeen, mutta ihan yhtä hyvin seksi sujuu silti nykyäänkin.

Tiivistäen sanoisin, että isompaa halutessasi sauvoja löytyy aina kaupasta, mutta kunnollista ja mukavaa miestä ei saa millään rahalla.

Vierailija

Kerroit että miehen vehkeet on todella pienet joten unohda koko heppu jos seksi on sinulle tärkeää parisuhteessa.

Onneksi kokeilit ennen papin aamenta.

Ei tuota ongelmaa poista sinun pillusi kiristäminen juurikaan sillä ei se muna kunnon kulliksi muutu sinua operoimalla.

Jos seksi sujuu hyvin normaalilla peniksellä varustetun miehen kanssa niin unohda leikkaus samantien.

Kovaa puhetta minulta mutta elämä on.

Vierailija

tapasin itsekin aikoinani miehen, jonka kanssa jostain kumman syystä alapääni tuntui poikkeuksellisen väljältä. Seksi kuitenkin luontui hänen kanssaan erittäin hyvin, oli nautinnollista. Eli en heti heittäisi hanskoja naulaan.

Vierailija

Tosi ikävää. Mulla oli kerran sama ongelma. Tosin olin silloin 19-vuotias tyttönen ja ollut vain yhden miehen kanssa aiemmin. Että tuskin mistään paikkojen väljyydestä oli kyse. Miehellä vain oli niin ÄLYTTÖMÄN pieni. :( Ei tuntunut juuri missään. Melkein itku tuli siinä touhussa. Ei onneksi sen jäkeen ole ollut vastaavaa.

Vierailija

Mulla oli ennen nykyistä miestäni yksi miesystävä jonka kanssa suhde kyllä kariutui ihan muista syistä, mutta seksi oli todella turhauttavaa kun vehkeet eivät sopineet lainkaan yhteen. Itse muutin toiseen maahan ja suhde lopahti siihen, mutta olisi voinut kyllä ihan hyvin lopahtaa tuohon pippelijuttuunkin. En olisi ikinä voinut elää loppuelämääni miehen kanssa, joka ei pysty tyydyttämään minua :/

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat