Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuntuu niin pahalta tuttavani lapsen puolesta. Nöyryyttävät häntä vain siellä lisää. Joku muu kuin suljettu osasto, jos vain mielikuvitus on liian vilkas ja kuulee ääniä sun muita. Suljetut osastot ovat mielestäni väkivaltaisia nuoria varten.

Kommentit (15)

Ei lepositeisiin laiteta ketään joka " vaan kuulee ääniä" . Ja toisekseen, äänien kuuleminen ei mene mielikuvituksen piikkiin. Todennäköisimin tytöllä on pahoja ongelmia.

suljettu osasto on ainoa vaihtoehto. Mutta ei se paikka onneksi ole mikään vankila, vaan tosiaan sairaala. Hoitajat ovat koulutettuja nuoria varten, ja harvoin siellä ketään muutakaan väkivaltaista asustelee. Kyllä tyttö varmasti pääsee avo-osastolle heti, kun hänen tilanteensa paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kummastelen ajatustapaasi.

Tytöllä on sairaus, hän saa hoitoa. Tietysti on surullista, että hän on sairas, mutta onneksi hoidossa.

Mikä olisi vaihtoehto? Ei hoitoa?

Kirjoittaisitko myös näin:

Miksi 13-vuotias herkkä tyttö voidaan ottaa syöpäosastolle lastensairaalaan?

Tuntuu niin pahalta tuttavani lapsen puolesta. Kärsii vain siellä lisää. Joku muu kuin syöpäosasto, jos vain leukosyytit ovat muuttuneet syöpäsoluiksi ja sun muiksi. Syöpäosastot ovat mielestäni vain vanhoja syöpäpotilaita varten.

eli tyttö on viillellyt itseään ts. on vaarallinen itselleen.. eiköhän tuo riitä syyksi eristykseen. Jos lapsi viiltelee itseään ja kuulee ääniä, on kyseessä jotain paljon vakavampaa kuin vilkas mielikuvitus!

vä hyvä.

lapsi voi olla myös vaarallinen itselleen, vaikka muille ei olisikaan. eikä suljettu osasto ole mitenkään niin kummallinen paikka, potilaat vaan on sellaisessa kunnossa, että heidän kannaltaan on parasta olla jatkuvassa valvonnassa kuin tepsutella yksinään ulkona

Itse olen ollut psyk. hoidossa. Olin ahdistunut, en halunnut kotiini. Tuntui ettei äitini kestä ahdistustani ja se pahensi oloani. Pääsin hoitoon ja se auttoi, etäisyys, ym. Jouduin kyllä vaatimaan hoitoa itselleni!

Leila

Mun tytöllä ei ole todettuja sairauksia.
Ja silti väkisin on mielisairaalassa.
Jopa aivot kuvattu.

Täysin terve gimma.

Terveisin; Leila

Leila

Meidän tapauksessamme mikään ei riitä. Kaikki päätökset kirjoitetaan hitler tyyliin. Lapsi on kiltti kuin ns. Enkeli. Lapsella ei ole univaikeuksia lapsella ei ole mielenterveydenhäiriöitä.

Osastolla näkee sen sijaan itsemurhassa epäonnistuneita. Heillä vierihoito kestää 3kk.

Heitä kahlitaan lepositeisiin.

Meidän tapauksessamme kotiutuminen auttaisi.

Onneksi osastolle menee tiistaina poliisi.

Meitä helpottaisi, että pääsisimme tytön kanssa taas yhdessä Weekend Festivaleille.

Mutta lapsi on kuin adoptoitu minulta pois.

Terveisin; Leila

Leila

Minä ja mummo ollaan sitä mieltä, että kirkosta eroamisilla voi olla jotain vaikutusta häiriötekijöihin erilaisissa perheissä.

Haudanhoitokulut kallistuvat, kun maksajia on vähemmän. Tavallinen ihminen kuuluu kirkkoon. Opetti mun isä.

Terveisin; Leila

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat