YLLÄTYS + !!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meidän oli tarkoitus aloittaa tällä viikolla IVF-hoidot. Takana on kolme tuloksetonta inssiä ja vajaa 1½ vuotta lapsettomuutta, ei plussan plussaa. Nyt siis odoteltiin kuukautisia alkavaksi jotta päästäisiin aloittamaan piikittelyt.

Viikko sitten minulle nousi lämpö 37,2 asteeseen ja on pysynyt siellä siitä asti. Luulin että joku tauti oli iskemässä, mutta olo pysyi hyvänä, jollei erinomaisena. Ihmeteltiin sitä kovasti, koska normaalisti tuollaisessa " kuumeessa" olen aivan raato. Toissapäivänä töissä yksi työkaverini epäili lämmön nousun johtuvan siitä että olen raskana (eivät tiedä hoidoista) ja käski tehdä raskaustestin. Eilen kp 28 testi sitten tehtiin, tai panin mieheni tekemään sen kun itselle teki niin pahaa. Kun vessasta ei kuulunut mitään menin kurkkaamaan. Pöntöllä istui hölmistyneen näköinen mies ja testissä kaksi viivaa. Itkuhan siinä tuli! Elämäni ensimmäinen plussa!! Kävin vielä teettämässä verikokeen, jossa hcg-arvo oli vasta 25. Klinikalta käskettiin toistamaan se viikon kuluttua jotta nähdään nouseeko arvo normaalisti. Vielä ei siis tiedetä onko tämä normaali raskaus, tuulimuna vai mikä, mutta JOTAIN siellä on. Ilmeisesti ei sitten mennäkään IVF:ään ainakaan vähään aikaan. :o) Nyt sitten vain odotellaan ensi viikkoon ja pidetään sormet ja varpaat ristissä... Voiko tämä olla totta?!?

Yavanna + hartaasti toivottu salamatkustaja

Kommentit (6)

Vierailija

Nyt ollaan jo rauhoituttu. Loppuviikko meni kyllä aika pilvessä. :o) Vielä ei kuitenkaan osata ihan rentoutua. Vasta sitten kun saadaan ylihuomenna tehtyä se uusinta veritesti ja saadaan ne tulokset. Toivottavasti kaikki on silloin hyvin siltä osin. Lisäksi halutaan alkuraskauden ultraan jotta nähdään onko kaikki on. Olen nyt " sairaslomalla" töistä, koska työni on sikiölle vaarallista. Saan siirron toiselle osastolle toimistotyöhön, mutta tämän viikon saisin olla kotona rauhassa ihmettelemässä. Odottelen ainakin keskiviikkoon ennen töihin lähtöä. Sitten on jo helpompi vastata työkavereitten uteluihin kun on itsekin vähän varmemmalla pohjalla. Minun työssäni ei raskautta valitettavasti voi peittää, joten on elettävä sen mukaan. Ei siis olla muillekaan kauheasti asiaa peitelty. Lähisuku tietää ja naapuri, joka taitaa olla jonkin sortin velho kun heti naamaa katsomalla arvasi! :o) Jos siis käy huonosi niin on ainakin lohduttelijoita.

s-a-a-r-a: arvaa räjähdinkö nauruun kun luin viestisi... " ihan kuin mies olisi pissannut itse tikkuun" ... ;oD Se vasta olisikin mahtavaa myötäelämistä jos mies oikeasti voisi tuon tehdä. :o) Ha haaa!!! Mutta kyllä se minun mieheni on osannut olla polleeta poikaa koko viikonlopun. Hän on " the man" , mahtisonni joka sai vaimonsa ihan itse raskaaksi... kyllä on ollut naurussa pitelemistä... :oD

Vierailija

Ja hirmuisesti onnea!

Meille kävi ihan samala tavalla tammikuun alussa. Piti alkaa Icsi hoito ja ei vain tullut menkkoja. Testi oli yllätykseksi plussaa. Nyt mennään jo kahdeksannella viikolla ja ultrassa sydän sykki. Oli ihanaa että tämä onnistui sittenkin.

Eli tsempityksiä ja onnea hurjasti luomuihmeelle!

T: Minna ja toinen luomuihme

Vierailija

meilläkin plussa tuli kun kolmanteen inssiin valmistauduttiin:) miehellä kyllä oli clomifen-kuuri, mutta muuten " luomusti" 2 vuoden jälkeen, ihan eka plussa:) hih, mua alko naurattaan toi et mies teki testin, ihan kun se olis ite pissanu siihen tikkuun;D näin ite joskus nimittäin unta et meillä mies teki testin, ja oli plussa niin sille tuli selkään sellanen kuvio... oonkohan ihan tasapainonen ihminen?:D

joka tapauksessa vielä isot onnittelut!:)

Vierailija

Aivan älyttömän paljon onnea sinulle!!!! Voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu, varmasti todella hieno ja uskomaton tunne. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsette ansaitusti nauttimaan äitiyden ja isyyden onnesta. Ihanaa!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat