Voi ei. :( Miksi minä aina punastun? Onko kohtalotovereita?

Vierailija

Punastun silloin kun nauran ja silloin kun itken. Ja varsinkin silloin kun hämmennyn. Eikä punastuminen tapauksessani ole mitään pientä hentoa punaa poskilla, vaan se tarkoittaa koko naaman muuttumista tomaatin väriksekis.

Tällä hetkellä oikein kieriskelen häpeässä. Täällä töissä on eräs mies, jonka kanssa on pientä harmitonta vipinää. Olen eilen ja tänään lehahtanut tulipunaiseksi hänen tullessaan yllättäen luokseni. Mitähän mies mahtaa ajatella? :(

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

...tylsää, kun olen ihan aikuinen nainen ja muutaman lapsen äitikin ja punastelen kaikille tyhmillekin jutuille. Sellaisille, joiden yläpuolelle mielellään asettuisi.

Taannoin ruokakaupassa valitsin sopivaa tuorekurkkua ja halusin varmistua vain kurkun priimasta kunnosta EN mistään muusta. Juuri, kun hyväilin kurkkua, niin poikani rääväsuinen jääkiekkovalmentaja kulki takaani ohi ja sanoi korvaani, että " kohta tulee" . Käännyin tietysti salamana katsomaan, että kuka noin tyhmä on, niin hän vain jatkoi virnuillen " joulu" . Joulu oli siis tulossa. Mies jatkoi matkaansa ja mä seisoin siinä helottaen kurku kädessä...

Vierailija

Mä olin tänään ihan punanen kaupan kassalla, vaikka mitään ei oikeestaan tapahtunu edes. Aaarrgghh... Kyllä inhotti. Välillä punastelen miehenikin seurassa, melkeinpä ilman kunnon syytä (kuten pierua tms.) Ja auta armias jos äijä mainitsee että miks naama punottaa. Seuraukset on hurjat: Naamaa suorastaan tulistuu!!! =D

Vierailija

olevansa vilpittömän onnessaan siitä, kun miespuolinen työkaveri tulee juttelemaan...

t. ap, joka myös meikkaa mutta jolla se ei näköjään auta ;)

Vierailija

Ei tarvitse kuin sanoa joku kommentti vähänkin isommassa porukassa niinjohan posket punottaa! Minä jopa punastelin aikoinani perhevalmennuksessa kun mieheni puhui! Jälkeenpäin hän kysyikin että häpesinkö häntä, mistä siis todellakaan ei ollut kyse! Ihan fiksuja puhui.

Lisksi joskus se punastus voi jäädä päälle eli se ei katoakaan samantien vaan kestää yli tunnin! Raivostuttavaa!

Koitan vaan olla tekemättä punastumisesta suurta numeroa mutta eipä siitä paljon apua ole!

Vierailija

Olen sellainen vaaleaihoinen, jolla punaisuus myös näkyy toooodella hyvin läpi = /.. ja työssäni olen paljon esillä - punaisuutta siis ilmenee täälläkin. Ei kiva.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Taannoin ruokakaupassa valitsin sopivaa tuorekurkkua ja halusin varmistua vain kurkun priimasta kunnosta EN mistään muusta. Juuri, kun hyväilin kurkkua, niin poikani rääväsuinen jääkiekkovalmentaja kulki takaani ohi ja sanoi korvaani, että " kohta tulee" . Käännyin tietysti salamana katsomaan, että kuka noin tyhmä on, niin hän vain jatkoi virnuillen " joulu" . Joulu oli siis tulossa. Mies jatkoi matkaansa ja mä seisoin siinä helottaen kurku kädessä...

:DDD

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat