Miehet, mitä ajattelette naisesta joka punastuu kun puhutte hänelle?

Vierailija

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

joku saalistusvietti. Illuusio " puhtaudesta" . Heikompi/vahvempi asetelma. Kuka näitä ihmisen aivotuksia ymmärtää. Mut siis vähän niinkun vastakohta sille jos baaritiskillä korvaan raakkuu viskin polttamalla äänellä joku tuhannen kullin Tuija että pane mua, saat tehä mitä vaa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

vaikka olen yli viiskymppinen raamikas miäs. Mieluummin olisin pokerinaama, mutta en voi sille mitään. Eikä se ole vähääkään seksikästä. Prkl stanattu.

Oletkos Mici-55?

Vierailija

Varsinkin, jos punastuminen tapahtuu sopivassa paikassa. Naisen ujous, kokemattomuus ja sellainen ujohermostuneisuus viehättävät minua. Kyse on varmaan siitä, että silloin tuntee hallitsevansa tilannetta. Nykyisin kyllä herää lähinnä auttamis ja tyynnyttely halu, sillä olen onnellisesti naimisissa . Mutta, jos muistelen menneitä niin kolme vaimoani edeltänyttä seurustelusuhdetta olivat kaikki ujohkoja, aikaisemmin seurustelemattomia naisia. Ujous ja kokemattomuus taisi viehättää minua liikaa enkä tullut kiinnittäneeksi huomioa siihen, että parisuhtessa kuitenkin tarvitsen tasavertaisen keskustelukumppanin. Onneksi vaimossani on sopivassa suhteessa naisellista ujoutta ja omat mielipiteensä pitävää tiukkuutta

Vierailija

ihme siinä on ?? Tuleeko miehelle jokin saalistusvaisto vai? Itse nätti nainen,,mutta äh..niin ujo. Ja oon kyllä huomannut että villiintyvät vain mitä enemmän toinen on paniikissa..

Vierailija

vaikka olen yli viiskymppinen raamikas miäs. Mieluummin olisin pokerinaama, mutta en voi sille mitään. Eikä se ole vähääkään seksikästä. Prkl stanattu.

Vierailija

Itse en punastele kovin helposti, mutta just yks samassa talossa työskentelevä mies sai punotuksen poskille. Olin pitkästä aikaa muistanut että ko. mies on olemassa, ja ehdin ajatella, että on muuten aika pantavan näköinen mies. Niin eikö hän tule sattumalta taakseni kanttiinin jonossa! Ja meikätyttö lehahti ihan punaiseksi (koska se oli vielä paremman näköinen kuin muistinkaan!) Kyllä hävetti, onneksi miehet ei osaa lukea ajatuksia!!

Vierailija

En minä ole ujo, mutta silti punastun. Se on enemmänkin häkeltymistä, hämmentymistä yllättävässä tilanteessa, jossa ei ehdi miettiä miten pitäisi käyttäytyä... Ja viime päivinä nämä tilanteet ovat liittyneet juuri siihen, kun eräs mies tulee juttelemaan.

t. punaposki-ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat