Kylla Visa Electron on merkki etta osaa huolehtia raha asiansa!!!Jatkuva luotolle ostaminen kertoo holtittomasta rahankaytosta ja velkakier...

Vierailija

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

näin mä ymmärsin asian tosta edellisestä visa ketjusta

Vierailija:

Lainaus:

=D No eipä minun tarvitse kaikkea ymmärtääkään. Tällä palstalla se on niin normaalia.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Useita paikkoja jossa sillä ei voi maksaa taikka edes tankata bensaa autoonsa!!!! Että mitä järkeä hommata tuollainen kortti??? Ja olen muuten kuullut usealta käyttäjältä että usein vain hakee yhteyttä eikä maksaminen onnistu ollenkaan :( Kiva siinä sitten jos lähin automaatti on 20 kilsan päässä....

Vierailija

Eikö ne nykyään tyrkkään electronin joka pankkiautomaattikorttiin? Eihän sitä electronia ole pakko käyttää. Mä olen käyttänyt ihan muutaman kerran vain, vaikka mulla on ollut se jo monta vuotta. Tykkään käyttää käteistä ja pysyn rahatilanteesta paremmin perillä käteistä käyttäessäni.

Vierailija

Mutta maksuhäiriöt on tulleet just luottokorttien takia. Tässä niitä maksellaan vielä muutama vuosi. Nyt mulla on vain visa electroni ja se on hyvä että mitään ylityksiä ei pääse tapahtumaan.

Vierailija

Itse hankin (olen 30v) elämäni ensimmäisen kortin, Visa Electronin vasta jokunen kuukausi sitten. Olen aina tykännyt käyttää käteistä. Usein on ottanut päähän, kun kaikki tuntuvat olevan rahattomia, jos tarvitaan pikkusummia, kun kaikilla on vaan kortit.

En näe mitään syytä hankkia luottokorttia ja haluan olla perillä reaaliajassa rahatilanteestani. Ikinä ei ole myöskään ollut mitään ongelmia luottotietojen kanssa. Fiksuna tajuaa, että niitä ei kannata menettää, vaan huolehtia kunnolla raha-asioista.

Electron on kätevä lähinnä silloin kun kaupassa tulee ostettua enemmän kuin alunperin oli ajatellut.

Vierailija

Mitä eroa pankkikortilla ja Electronilla?

Kun kerran kummassakin täytyy olla rahaa tilillä

Sen teidän et voi nostaa ulkomailla käteistä mut entä ne muut oninaisuudet?

Vierailija

Teittekö kuinka paljon ostoksia, muuallakin kuin jossain tavallisessa ruokakaupassa... Me kulutetaan ja paljon rahaa matkoilla ja kierretään ties mitä kauppoja läpi ja tosiaankaan tuolla ky. kortilla ei olisi maksaminen onnistunut kuin jokusessa paikassa!!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat