Disneyworldissä käyneitä?

Vierailija

Nyt kaikki vinkit kehiin! Olemme menossa sinne ensi kesänä, lennot varattu.

Meillä kolme alle 10-v lasta!

Disneyland Parisissa käytiin viime vuonna mutta näitä kahta ei kuulemma oikein voi verrata?

Kommentit (5)

Vierailija

Kiitos vinkeistä!

Juuri näitä kaipailin, lissäkin saa vielä laitta!

Ei olla menossa pakettimatkalle vaan lennot on vasta varattu tähän mennessä. Varaillaan majoitus itse lähempänä, auto vuokrataan heti kentälle odottamaan.

Juu, uskon, että jonoja on. Se onkin huonopuoli, hinntojen lisäksi. Tuo juomapullojen täuttöjuttu oli hyvä vinkki.

Täytyy etukäteen varmaan miettiä mitkä haluaa näjdä ja keskittyä niihin.

Vierailija

me käytiin muutama vuosi just tässä talvella ja ei ollu ihan suosituinta aikaa. jonottaa ei tarvinnu kun kaikkein suosituimpiin laitteisiin ja niihin oli ne fastpass jutut. kone antaa lapun jossa on kellon aika ja kun sillon tulee paikalle pääsee jonon ohi suoraan laitteeseen.

mieletön paikka pitäkää hauskaa ja olkaa aina portilla seisomassa sillon kun paikka aukeaa, niin pääsee heti vauhtiin. kaikki puistot ovat vierailun arvoisia. magic kigdomiin me varattiin 2 päivää ja muihin animal kingdom, mgm studios ja epcot yks päivä. paraatit ja ilotulitusshowt ovat mahtavia, kannattaa jäädä katsomaan iltaan asti. varsinkin mgm studioiden valtava valoshow joka on joka ilta.

ottakaa omat juomapullot mukaan niin voi täyttää siellä juomapisteissä. vesipullot maksoi aivan sairaasti ja pitää muistaa juoda paljon. myös hyvät kengät kannattaa ottaa mukaan. puistot ovat valtavia ja päivässä tulee käveltyä ihan mielöttömästi

Vierailija

Orlandossa mulle kävi niin, että en huomannut laittaa koodeja mieleeni, ja sitten sitä autoa saikin haeskella aika kauan...

Jonottamisesta joku jo mainitsikin... itse seisoin space mountainin jonossa tunnin

Vierailija

haluaisin itse los angelesin disney worldiin, mutta lapsi on liian pieni vielä. menettekö jollekin pakettimatkalle, vai teittekö varaukset itse?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat