Onko muita tupakkalakkolaisia? Miten menee? : )

Vierailija

Mulla on nyt viikko takana ...pari repsahdusta on tullut - tiistaina 1 tupakka ja eilen keskiviikkona puolikas, ei ollut ees hyvää. Onko teillä jotain nikotiinituotteita käytössä?

Kommentit (3)

Vierailija

Ensimmäiset puolivuotta käytin paljon nikotiini tuotteita. Laastari oli pari kuukautta ja lisäksi inhalaattori, tosin suositusannokset taisi ylittyä.

Tupakalle tekee mieli aina välillä, mutta toisalta kiva kun ei ole pakko päästä tupakoimaan. Olen aina inhonnut ulkona polttamista.

Vaikea löytää motivaatiota, koska hyvät puolet lakossa kovin vähäisiä:(

Mutta ole nyt ainakin vuosi polttamatta ja mieti sit asiaa uudelleen. Pari kuukautta ei vielä vähennä kovinkaan paljoa tupakan mielitekoa.

Vierailija

Itse kun onnistuin lopettamaan, niin jo 8 päivän jälkeen olin varma, etten enää koskaan polta. Minulla oli useita lopettamisyrityksiä takana. Sitten kun olin oikeasti tehnyt pääöksen, että haluan lopettaa, niin se oli lopulta melko helppoa. Nyt olen ollut myös 4 vuotta polttamatta. Tiedän, että tupakasta eroon pääseminen on vaikeaa, joten miksi aloittaa kaikki alusta. Jos polttaisi yhden, niin jäisi aika varmasti taas heti koukkuun.

Näen usein unia, että poltan silloin tällöin ja minulla on unessa aina kauhea morkkis.

Vierailija

olen 13- veestä polttanut( nyt 28). ei nikotiinia. ikinä en enää röökiä suuhun laita. on tosi hyvä olo.

jatka vaan lakkoa ja muuta lakko lopettamiseksi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat