Kauhajoen pikkutytön raiskaajat ulkomaalaisia?

Vierailija

Minua on kummastuttanut että ainoa tuntomerkki mitä raiskaajista on julkisuudessa kerrottu on farkut. Ei hiustenväriä, pituutta, painoa (iso- vai pienikokoisia) ole kerrottu. Vastaavasti esim. 2005 Oulun sieppauksen tekijästä samanikäinen pieni tyttö osasi kertoa erittäin hyvät tuntomerkit.

Onko nyt niin että muita tuntomerkkejä ei julkaista jos ne viittaavat ulkomaalaissyntyisiin ihmisiin. Tätä sensuuria harrastetaan yleisesti mm. Ruotsissa ja se on pesiytynyt myös Suomeen.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Koulutyttö pakotettiin autiotaloon

26.1.2007 6:31

Kauhajoen poliisi suoritti eilen teknistä tutkintaa autiotalossa, jossa kahdeksanvuotiaan tytön seksuaalisen väkivaltarikoksen epäillään tapahtuneen.

Kahdeksanvuotias tyttö on saanut apua ja voi " olosuhteisiin nähden hyvin" . (PAULI MÖRSKY)

Tyttö oli tulossa kyläilemästä koulukaverinsa luota, kun alle kymmenen hengen poikajoukko pysäytti hänet ja pakotti mukaansa keskiviikkona iltapäivällä Filppulan koulun läheisyydessä Kauhajoella.

Poliisi ei eiliseen mennessä kyennyt selvittämään poikien nimiä. Vihjeitä on tullut yllättävän vähän - vain parisen kappaletta.

- Me elämme toivossa, että tämä selviää. Pojat olivat tytölle tuntemattomia ja hänen kuvailujensa mukaan teini-ikäisiä, tutkintaa johtava rikoskomisario Hannu Haapala toteaa.

- Toivomme, että joku olisi nähnyt tällaisen murrosikäisen poikajoukon. Se on kuitenkin ollut pimeä ilta-aika eikä autiotalon tontille välttämättä näy.

Tyttö näytti poliisille paikan

Tyttö pääsi omin neuvoin kahden kilometrin matkan polkupyörällä kotiin ja kertoi heti äidilleen, mitä oli tapahtunut.

- Tyttö voi olosuhteisiin nähden hyvin, ja hän selvisi vähäisin fyysisin vammoin. Hän on kyennyt vastailemaan poliisin kysymyksiin ja osoittamaan meille paikan, jonne hänet vietiin, Haapala kertoo.

Tutkinnanjohtaja korostaa että epäilty teko on äärimmäisen vakava. Tutkintanimikkeinä poliisi käyttää tässä vaiheessa lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä ja törkeää raiskausta.

Autiotalossa tehty tekninen tutkinta tukee tytön kertomusta.

- Olemme ottaneet DNA-näytteitä, joiden tuloksia on luvassa ensi viikoksi. Siksikin uskon, että tämä rikos selviää.

Lisää aiheesta perjantain Iltalehdessä

Vierailija

sinut pitäis muiluttaa. Tuommoiset rasismin kylväjät ovat pahimpia.

Niinhän se on, ettei suomaliset pojat mitään pahaa. Neekereitä vallan täytyy olla jos raiskaavat.

Vierailija

..kyseessä voi olla ihan vaan suomalaisten teinipoikien sakki. Humalapäissään ovat saaneet " kuningasidean" . Voin olla väärässä mutta uskon että Kauhajoella on todella vähän maahanmuuttajia.

Voisin kuvitella että Kauhajoella tällä hetkellä kuhisee. Kaikki vanhemmat joilla on teini-ikäisiä poikia lienevät varpaillaan.

Vierailija

apua, siis onko se ihan faktaa että se todella raiskattiin??? mä oon kuullut vain " ahdistelusta" ... vai onko tää edes sama tapaus..?

kauheeta.

Vierailija

Ai minut jos ihmettelen vain sitä miksi tuntomerkkejä näin vähän. Sinun kannattaisi ihan oikeasti tutustua lehtien uutisointiin ja verrata kuinka kerrotaan suomalaisen ja maahanmuuttajan tekemästä raiskauksesta. Siinä on suuri ero. Tämä on sitä hyssyttelyä rasismin pelossa.

Vierailija

dna-testeihin, sieltä ja lähikyliltä kanssa.

Kumma, että niin vähän on havaintoja. Ihan hirveetä, pieni tyttö

viety väkisin sinne pimeään taloon, monen pojan voimin ja tehty ties

mitä. Itsellä 7-vuotias tyttö, olisi kyllä vaikea yrittää selittää hänelle

tapahtunutta, ei ymmärtäisi kyllä yhtään mistä on kyse

Vierailija

Olisiko tyttö sitten ollut niin shokissa ettei osaa antaa enempää tuntomerkkejä... toivottavasti nuo paskiaiset saadaan kiinni. En kyllä tiedä mitä tekisin jos minun poikani syyllistyisi tuollaiseen...

Vierailija

Olen siellä nuoruuteni asunut; keskikokoinen/pieni pohjalaiskaupunki jossa joka toinen toistensa serkkuja tai pikkuserkkuja..

Ei toki koske varmaan kaikkia mutta mulla ei ole paikasta muuta kuin ahdistavia muistoja.

Mutta edelleenkin; harvemmin olen siellä maahanmuuttajia nähnyt - ei taida juuri olla.

Vierailija

Minä kyselin että onko niin että tuntomerkkejä ei kerrota jos raiskaaja " tietynlainen" . Samoin viimeisessä lauseessa kerroin TOTUUDEN eli sen että esim. raiskaajan ulkonäköä ei useinkaan kerrota julkisuudessa jos se viittaa Suomen ulkopuolelle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat