Kaksosten rattaista..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aina välillä tälläkin palstalla kysellään hyvistä kaksostenrattaista. Voin kertoa omat kokemukseni. Meillä on n.5-6 eri rattaat olleet twinetet, tfk, emmaljungat ja erilaisia matkarattaita. Nyt olen kyllä kohdannut ehdottomasti parhaat rattaat !!

Nimittäin Brion Double wavet!! Meidän tytöt on siis lähes 2v. eikä paino tunnu missään-lisäksi ovat tyylikkäät (mustat) kestävät ja käytännölliset minusta nämä ovat parhaat!

Toiseksi parhaat ovat ehkä jane power twin kaksosten rattaat (kaverillani), mutta ehkä aavistuksen kiikkerät.

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla taas oli tärkeää, että alla on kunnon iso metallinen kori eikä kangasviritelmiä. Tämä on osasyy, miksi valitsin Emmaljungat. Eli kannattaa miettiä myös käyttötarkoituksen kantilta. Meillä kun hoidetaan lähes kaikki kauppareissut niillä, niin alle pitää saada helposti isoja pusseja (sekä etu- että takakautta). Ja mukaan laitetaan joskus pulkat ja suksetkin.

Vierailija

Eli tarkoitus määrää kärryt, meillä oli pakko olla rattaat, joissa saa vauvat työntäjään päin, että laudalla seisojalla olisi mukvampaa. Aika vähän noiden Briojen ja Emmaljungan välilläoli " oikeita" eroja, sisämitatkin samat, kun niitä vertailin. Jos olisi vain kaksoset niin vaihtoehtoja olisi paljon enemmän!

Brioissakin on se metallikori siellä kankaan alapuolella. Huomasin tämän, kun kangasta irroittelin. Molemmissa kärryissä on mun mielestä törkeen matala kuomu ja ainakin meidän reilu 2v:lla otti pää melkein kiinni sekä Brioissa että Emmaljungissa, mutta aika vähän se kuomu on ylhäällä tuon ikäisellä, kun haluaa itsekin jotain katsella ja nukkuessa ei ole korkeudella mitään väliä.

Vierailija

Minäkin olen ollut tosi tyytyväinen Doublewaveihin vaikka etukäteen toisin pelkäsin, kun yksöset oli kolmipyöräiset sportit.

Nämä menevät tosi kevyesti eteenpäin miehityksellä kaksi vaunuissa ja esikoinen laudalla ja ovat tukevat ilman että näyttävät panssarivaunuilta. Kun en nyt ulkonäöllisesti noista Emmaljungista tykkää..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat