Voiko ottaa 1/2 Opamoxin ja pari siideriä yhtäaikaa? ov

Vierailija

Olemme lähdössä ystävien kanssa mökkiviikonloppua viettämään. Ottaisin muutaman (ja mulla muutama tarkoittaa muutamaa = 2-3) saunasiiderin ja sitten nukkumaan mennessä puolikkaan Opamoxin. Uskaltaako?

Sain tuon lääkkeen kun poika syntyi vajaa kaksi vuotta sitten. Kärsin unettomuudesta ja ahdistuksesta. Puolikas oli sopiva annostus. Käytin kolmisen kertaa viikossa kuukauden ajan. Eli silloin kun oli mahdollisuus nukkua koko yö. Sen jälkeen olen ottanut satunnaisesti kun poika on ollut yöhoidossa eli 1,5 vuoden aikana jotain 5 kertaa.

Ei yhtään kokemusta uskallanko ottaa alkoholin kanssa... Ja miksi ottaisin? Tiedän kokemuksesta, että tulee niin kova ikävä poikaa ja ollaan vieraassa paikassa, että varmana valvoisin molemmat yöt ja tulisin paljon väsyneempänä kotiin :(

Kommentit (8)

Vierailija

Kiva on ottaa pari saunasiideriä mukavassa seurassa :) Ja varmaan heti luulisivat, että olen raskaana jos en mitään ota (pulmat ne on mullakin... :/) En halua kuitenkaan kertoa tuosta lääkkeestä. Jotenkin hävettää vaikka varmasti tosi yleistä?

ap

Vierailija

niin ja tietty nyt välillä ollaan jossain ja sillon mulla on rauhottavia mukana, mutta harvoin kuitenkaan otan... tilanteet purkautuu itsellään. Ota sellanen asenne ettei sun tartte nukkua, kyllä sä sitten kuitenkin nukahdat kun olet tarpeeks väsynyt ja aamulla tuskin tarttee herätä aikasin...

Vierailija

Saa olla aika reippaasti isompi annos, ennen kuin mitään tapahtuu. Tuosta ei tule muuta kuin sikeät unet. Suosittelen kuitenkin että mahdollisimman vähän juot, minkään 6 sidukan jälkeen en enää itse ottaisi.

Vierailija

Ei tämä ole mikään lääkäripalsta.

ET VOI OLLA TOSISSASI - ketä uskot, sitäkö joka sanoo, että ota ihan rauhassa vai sitä joka sanoo, ettei ne sovi yhteen??

Älkää hyvät ihmiset täällä mistään lääkkeistä kyselkö - vastaukset voi olla ihan mitä vaan taivaan ja maan väliltä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat