Onko 2-os. talvipuku päiväkotikäytössä ok?

Vierailija

Meillä pojan toinen haalari hajosi ja kaupasta löytyis 2-os. Lassien Supratech puku mutta mietin että miten käytännöllinen se on päiväkotikäytössä.

Kokemuksia mielellään kuulisin, kiitokset.

Kommentit (5)

Vierailija

Minä tykkäsin, että olisi hyvä - poika ei tykkää ollenkaan vaan haluaisi haalarit...

Meillä on noissa ainakin se ongelma, että lenksut eivät pysy hartoilla, vaan valahtavat aina alas. Ainoa keino on ollut laittaa lenksut edestä ristiin - mikä taasen vaikeuttaa pukeutumista.

Vierailija

Myös 2-osainen toppapuku olisi käytössä, mutta mun mielestä se ei ole alle kouluikäiselle vielä hyvä - ei ainakaan mun lapsilla. CityMarketista löysin Lassien haalarit, muualla oikea koko loppu tai sitten ei ollut haalareita enää ollenkaan.

Pitikin just parhaaseen aikaan hajota haalarit, lokakuun lopussa ostettu 70e maksaneet, mutta valmistevian takia lähetin takaisin tehtaalle.

Vierailija

Ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa, lumi ei mene sisälle tms. Housut pitää tietysti olla ns. lappuhaalarimallia.

Nyt käytössä Travallen aquan värinen hupullinen toppis ja Travallen marjapuuron väriset Goretex- lappuhaalarit.

Ovh noilla yhteensä joku 150¿, mutta ostin paljon edullisemmin tehtaanmyymälästä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Myös 2-osainen toppapuku olisi käytössä, mutta mun mielestä se ei ole alle kouluikäiselle vielä hyvä - ei ainakaan mun lapsilla. CityMarketista löysin Lassien haalarit, muualla oikea koko loppu tai sitten ei ollut haalareita enää ollenkaan.

Pitikin just parhaaseen aikaan hajota haalarit, lokakuun lopussa ostettu 70e maksaneet, mutta valmistevian takia lähetin takaisin tehtaalle.

Me tarvittaisiin 122cm ja ei tunnu enää löytyvän mistään....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat