***Sisunaiset 8.9 ***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 41) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[b] Allakka [/b]♥

94.8 kg, 84.9 kg, ( 62 kg), 87.2 kg, -0.5 kg, 7.6 kg, 2.3 kg, 9 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 31.6 , ( 1.66 m )

[b] Chicky [/b]♥

Painon kontrolli raskauden aikana:

Paino oli aluksi: 85.8 kg

Paino nyt: 85.6 kg

Nousua yhteensä: -0.2 kg

Matkaa 100 kg rajaan: 14.4 kg

[b] ElsaAlice [/b]♥

70.5 kg, 63 kg, ( 63 kg), 64.4 kg, -0.6 kg, 6.1 kg, 1.4 kg, 6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 22.8 , ( 1.68 m )

[b] Emonamoha [/b]♥

92.2 kg, 75.4 kg, ( 72 kg), 77.2 kg, -0.3 kg, 15 kg, 1.8 kg, 6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 26.1 , ( 1.72 m )

[b] Herkkusuu [/b]♥

55.3 kg, 53.4 kg, ( 50 kg), 56 kg, 0.7 kg, -0.7 kg, 2.6 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 20.8 , ( 1.64 m )

[b] Hiiriemo [/b]♥

57 kg, 56.6 kg, ( 52 kg), 57.5 kg, 0.0 kg, -0.5 kg, 0.9 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 23.0 , ( 1.58 m )

[b] Johkulainen [/b]♥

89 kg, 66.6 kg, ( 65 kg), 68.2 kg, 0.0 kg, 20.8 kg, 1.6 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 26.0 , ( 1.62 m )

[b] Körömölli [/b]♥

95 kg, 83.1 kg, ( 68 kg), 83.1 kg, -0.2 kg, 11.9 kg, 0 kg, 0 vkoa, ( Syyskuu ) , BMI: 30.5 , ( 1.65 m )

[b] Lempi [/b]♥

77.9 kg, 71.2 kg, ( 64 kg), 73.6 kg, 0.2 kg, 4.3 kg, 2.4 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 28.8 , ( 1.60 m )

[b] Milenna [/b]♥

75.2 kg, 71 kg, ( 68 kg), 73.5 kg, 0.0 kg, 1.7 kg, 2.5 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 26.0 , ( 1.68 m )

[b] Minlee [/b]♥

95.5 kg, 77.2 kg, ( 72 kg), 78.2 kg, 0.3 kg, 17.3 kg, 1 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 24.7 , ( 1.78 m )

[b] Nolaana [/b]♥

102 kg, 90 kg, ( 85 kg), 91.7 kg, --- kg, 10.3 kg, 1.7 kg, 6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 33.3 , ( 1.66 m )

[b] Pommeriina [/b]♥

91.9 kg, 86.1 kg, ( 74 kg), 88.9 kg, 0.0 kg, 3 kg, 2.8 kg, 6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 28.4 , ( 1.77 m )

[b] Ragna [/b]♥

72.4 kg, 66.7 kg, ( 66 kg), 67.8 kg, -0.4 kg, 4.6 kg, 1.1 kg, 6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 24.0 , ( 1.68 m )

[b] Tinna78 [/b]♥

70 kg, 63.5 kg, ( 58 kg), 65.7 kg, -0.3 kg, 4.3 kg, 2.2 kg, 7 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 23.8 , ( 1.66 m )

[b] Unnika [/b]♥

70.5 kg, 58.1 kg, ( 58 kg), 60.1 kg, 0.0 kg, 10.4 kg, 2 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: Pituus puuttuu , ( 1.65 m )

[b] Volga [/b]♥

90 kg, 77.5 kg, ( 70 kg), 79 kg, 0.0 kg, 11 kg, 1.5 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 24.4 , ( 1.80 m )

[b]Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos ![/b]

Napos tasapainoilee painossa 64 kg.

Viimeisin tulos: 64.63kg

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Allakka : -0.5 kg [/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 41 tavoitetta (su 12.10 mennessä)

1. sija => 0 ...vkoa:.. Körömölli

2. sija => 6 ...vkoa:.. ElsaAlice

3. sija => 6 ...vkoa:.. Emonamoha

4. sija => 6 ...vkoa:.. Nolaana

5. sija => 6 ...vkoa:.. Pommeriina

6. sija => 6 ...vkoa:.. Ragna

7. sija => 7 ...vkoa:.. Tinna78

8. sija => 8 ...vkoa:.. Herkkusuu

9. sija => 8 ...vkoa:.. hiiriemo

10. sija => 8 ...vkoa:.. Johkulainen

11. sija => 8 ...vkoa:.. Lempi05

12. sija => 8 ...vkoa:.. Milenna

13. sija => 8 ...vkoa:.. Minlee

14. sija => 8 ...vkoa:.. Unnika

15. sija => 8 ...vkoa:.. Volga

16. sija => 9 ...vkoa:.. Allakka

[/b]

Laihduttajia: 17

Painomme oli alussa: 1393 kg

Painamme nyt: 1258 kg

Tavoitepainomme (vko 41/2008): 1228 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -1.0 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 50 kg

Kokonaispainonpudotus: 135 kg

Matkaa tavoitteeseen: 30 kg

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ihan alkuun...anteeksi etten ole käyny tääl ilmoittelemassa painoa pitkään aikaan.Mulla oli täs vähä iloja ja sen perään suruja,jos ootta käyny tuol keskenmeno puolella pyörähtämässä,niin sieltä voi lukee....olin raskaana,joka sit osoittautui kohdunulkoiseksi.No nyt se on takana päin,ja elämä jatkuu pikkkuhiljaa normaalisti...

Painoa oli tänäaamuna 66.4kg.en yhtään muista mitä olen viimeksi tänne ilmoittanu,enkä jaksa nyt ottaa mitään paineita tästä painosta.Tippuu sen verran mitä on tippuakseen.Katotaan sit jonku ajan päästä jos vaik sais taas innostuksen tähä painonpudotukseen....

Hyvää syksyä teille sisunaiset.....

Vierailija

Mulla on ollut ehkä vähän liian kiirettä ja liian paljon huolehdittavaa, kun paino oli tänään töiden jälkeen tuon 64. Siis tiedän, että en olen syönyt aika huonosti (vähän) viime aikoina. Tämä paino kuitenkin tuntuu hyvältä. On se jännä juttu, että kilokin enemmän tuntuu niin pahalta.

Hyvät loppukirit painonsa vielä tällä viikolla ilmoittaville! Tavataan ensi viikolla viimeistään.

Vierailija

Tämän viikon puntarilla käynti jäi siis väliin ja tsemppaus kohti ens maanantaita on alkanut. Olisin kyllä voinut syödä paremmin siis keveemmin, mutta liikunnat on ok.

Töihin pitäs kohta lähtee, jos vaan jaksas =)

t. herkkusuu

Vierailija

Olenkohan käsittänyt jotain väärin.. vai olenko vaan unohtanut, miten laihdutetaan..!? ;) Tällä viikolla tuli plussaa.. paino ollut 92.5.. Ja kyllä jotenki myös omassa olossa tuntee, ja sivuprofiilista näkeekin, että maha on kasvanut. :(

Vaikka omasta mielestäni syön aika vähän töissä, mutta se siinä voi ollakin just huono..syön liian vähän, ja sit se illalla kostautuu.. Ja vaikka syön määrällisesti vähän, niissä voi olla sit pisteitä "miljoona"!

Täytyy alkaa kiinnittää huomiota noihin eväisiin itekin!

Aamulla vaan aina on niin hirvee kiire, että tulee kaupasta napattuu "jotain" nopeesti.

Kuntoilutkin on tällä viikolla jääny, kun on ollut lämpöä..ei ole uskaltanut rehkiä. Ja tänään lähdetään ulos syömään.. piiiiitkästä aikaa!! Lapset on isovanhemmilla hoidossa :) Eli pisteitä (jos niitä laskis) ropisisi oikein kunnolla.. no..jospa se tästä.. (paitsi että ensiviikolla meillä on pienet juhlat.. 10v hääpäivä..mut sen jälkeen kyllä pakko tehdä jotain tän ruokavalion suhteen!)

hauskaa viikonloppua muillekin!

N

Vierailija

..vieraat kohta oven takana, mutta pakko saada tulokset vielä listalle!

Paino perjantaina 86.1, eli plussaa tuli, mutta syytän siitä anoppiani! ...tai hänen hyviä ruokiaan,siis.

No, kaikki kuitenkin ihan ok, kyllä kait sitä voi välillä vähän tullakin.

Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille, ja erityisesti Johkulaiselle lämpöiset halaukset... oma km toukokuulta on vielä usein mielessä, ja tuntuu suurena ikävänä, vaikkakin uusi elämä on jo alkanut!

Chicky rv 17 tasan

Vierailija

Voimia johkulaiselle ja allakalle!

Työnteko kuluttaa energiaa ihan hyvin (tai sitten en ole ehtinyt mussuttaa mitään), kun paino tänään just sen ihanan 64 kg. Iloisin mielin siis eteenpäin.

Hyviä lukemia seuraavillekin!

Vierailija

Ensiksi Johkulaiselle isot pahoittelut kohdunulkoisesta :( Itsellänikin on yksi erittäinkin odotetun vauvan keskenmeno nyt jo kaukana takana, mutta muistan ne tunteet edelleen.. Voimia!

Allakalle jaksamista sairastelun kanssa - meilläkin nuorimmainen on jo nuhassa ja itsellä toista päivää toistaitoinen ja etova olo, joten pahalta vaikuttaa täälläkin. Yritetään jaksaa!

Körikselle tsempit pisteiden kanssa!

Olikohan se Napos, jolla meni hyvin ja paino laski - hieno juttu!

Milennan kuvailemat vatsalihasliikkeet on niitä, joilla treenataan korsetti kuntoon eli erittäinkin suositeltavia! Ne voi jopa aloittaa nostelemalla jalkoja yksitellen - jos molemmat saat kerralla ylös on lihakset jo astetta paremmassa kunnossa :)

Minä jätän viikon tuloksen poies, on niin ärsyttävä olo ja ällötys. Ehkä ensi viikolla taas...

Emo

Vierailija

Ja en voi sanoa muuta, kun plääh :o(...

Viikko sujui taas hyvin, mutta silti vaaka näytti lukemiksi tasan 83kg eli pudotusta tuli huimat 100g, vaikka viikolla jo lupaili enempikin!!

Ei jaksais tämmöstä mateluvauhtia montaa viikkoa enää, vaikka sehän se on tärkeintä, että tippuu, mutta tippuis nyt edes likemmäs sen 0,5kg viikossa eikä aina 0,1-0,2kg, muttei se auta, ku jatkaa vaan!!

Kaikille mukavaa viikonloppua toivottelee Köris

Vierailija

Tämän aamun tulos 64,4 kg eli pudotusta 1,3 kg!!

Jes! Kyllä tää antaa lisäintoa ja motivaatioita koko laihdutus urakkaan!!

Tsemppiä kaikille!!

-Tinna-

Vierailija

Tutkiskelin aikani kuluksi yhteenvetoamme, ja voin vain todeta, että mahtavia pudotuksia olette saaneet aikaiseksi.

mm. Emonamoha, Milee, Köris, Johkulainen, Volga, Unnika, Nolaana...

Oletteko olleet kauan tässä porukassa mukana? ja missä ajassa kilot ovat tippuneet?

Antaa itsellekin tsemppiä, kun katselee teidän yhteenvetojanne!!!

Hienoa tytöt!

Vierailija

Tän aamun lukemat 73,4kg taas..

Illalla en ottanut enää leipää tai muutakaan, vaikka ois mieli tehnyt, mutta nälkä ei ollut ees..Tuntuu että iltasyöminen on kaikista pahin miulle. Illalla ku lösähtää lapsien nukutuksen ja muun kiireen päälle sohvan nurkkaan ja alkaa kattomaan nauhotuksia, niin aina siinä tulee, ihan huomaamatta syötyä ties mitä ties miten paljon, vaikkei nälkäkään ois.

Iltapäivästä eilen tehtiin lettuja ja vedettiin niitä napa täyteen, niin eipä enempää tarvinnut syödä.

Tänään meen äitini kans ostoksille pitkästä aikaa, vaikka ei paljon ois rahaa tuhlailla.Varmaan käydään salaatilla.

Äidilläni on myös ylipainoa, ja välillä mietin, että miten hän ei laihdu vaikka on ollut Painonvartijoissa ja käy kävelylenkillä joka päivä ja useemman kerran viikossa uimassakin..

No,syy selvis kun aloin ajattelemaan..heillä (siis entisessä kodissani) on aina jotain kahvileipää tarjolla, kun heillä käy paljon vieraita ja sitten äidin autossa on aina joko karkkia tai keksejä. Mietin, miten voisin sanoa että oon vähän huolissanikin jo tuosta, samalla tavalla kun oon huolissani isäni tupakoinnista..

Vaikka aikuisia ihmisiähän he ovat, niin tuskin sanomiset mitään auttaa..=/

Mutta joo, pitää lähteä laittautumaan.

Vierailija

Mä jätän tällä viikolla punnituksen väliin. Mulla näyttää menevän syömiset aina ihan miten sattuu kun joku lapsista on kipeenä. Yritän saada itseni taas ruotuun tällä viikolla. Tsemppiä kaikille.

Vierailija

Täällä taasen iltapäivityksellä..

Viikonloppu ei mennyt todellakaan keveesti, mutta tänään koitti taas arki ja keveä linja pisteiden kera ja pisteet tuli käytettyä, muttei ylitettyä, joten oikein onnistunut päivä!!

Herkkuihin en koskenut eikä tehnyt edes mieli, vaikka niitä on vielä kaappi pullollaan..saas nähdä kuinka huomnna käy, kun on lastenkutsut ja kulhot täynnä karkkia, sipsejä ja jätskiä..pelottavaa ;o)!!

Johkulainen:Kovasti voimia..surullista!

Allakka:Väsyneenä helposti lohduttautuu niihin herkkuihin, mutta toivottavasti lapset paranee pian ja keveä linja löytää tiensä sinnekin..tsemppiä!

Eipä mulla muuta..oon ihan tajuttoman väsynyt, joten olis vissiin paree mennä maate, jotta jaksaa taas aamulla nousta ylös!!

Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!

köris

Vierailija

Mä olen ihan karkki-keksi kierteessä :(( En saa sitä poikki millään. Joka aamu päätän ei yhtään tänään, mutta sitten pinna kiristyy ja kaappi käy. Mä olen aika väsynyt ja omaa aikaa ei ole ollut pitkiin aikoihin. Nytkin vauva aavisti että olen koneella ja aloitti huudon joten mentävä on jo taas. Mulla on vaan aina vaan kurjempi olo kun syön kaikkea hyvää joten jotenkin tää kierre olisi saatava poikki. Olisi myös ehdittävä syödä kunnon ruokaa niin ei niin tekisi mieli napostella jotain hyvää. mut siis nyt mentävä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat