Minkä ikäisen vauvan jättäisit hoitoon muutamaksi päiväksi matkan takia?

Vierailija

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

erittäin tutulle hoitajalle; eli isovanhemmille naapuriin. Paikka ja ihmiset ovat siis erittäin tuttuja ja turvallisia lapselle.

Nyt tyttö 2v, niin en edelleenkään jättäisi kahdeksi yöksi.

(Ollut vain sen yhden kerran yöhoidossa.)

Mutta surullista kyllä, niin eikös monet lykkää jo muutaman viikonkin ikäisen yöksi hoitoon jotta pääsevät ryyppäämään? :(

Vierailija

Tosin ollaan melkein joka päivä muutoinkin yhteydessä mummuun..

Hyvin oli mennyt, ei ollut heräinnyt edes yöllä ja muutenkin oli ollut hyväntuulinen koko vierailun ajan..

Isän kanssa ollut öitä jo pienempänäkin tosin tätä minäkään en laske hoidoksi=)

Ja olen sitä mieltä että hoitajan pitää olla todella tuttu lapselle. Enkä usko vauvan tästä todella kärsivän.. pikemmin äidin itse.

Vierailija

Me oltiin häissä 200km päässä. Ja taatusti oli prempi ratkaisu kuin raahata lapset mukana:-) JA lapsilla oli kivaa - kuopuksellakin kun veli oli turvana.

Vierailija

...oma esikoiseni oli mummulla jo neliviikkoisena yön, jotta vanhemmat saivat yhden yön koliikilta taukoa. Kakkosen koliikin aikaan asuimme jo isossa talossa, joten pääsimme vuorotellen huudon kantamattomiin nukkumaan. Esikon aikana kyllä yritimme nukkua tutuilla välillä, mutta siinä kaameassa yliväsymyksessä uni ei tullut silmään kuin kotona. Lepo tuli tarpeeseen.

Vierailija

Menee isovanhemmille joita näkee viikottain pe iltapäivällä ja tulevat meitä sitten satamaan vastaan su aamuna. Tyttö on ollut aikasemmin yötä siellä joten tuttu paikka. kyllä mua silti vähän jännitää...

Vierailija

Mä tiedän tapauksen joka kääri lapsensa muoviin ja pisti styroksilaatikkoon.

Vierailija:

Lainaus:

kun tekee pahaa lukea näitä kunnollisten äitien vastauksia, kun vastapainoksi tiedän tapauksen joka on jättänyt lapsensa hoitoon viikoiksikin alle vuodenikäisenä ja myöhemminkin :' (

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat