Olisiko tyhmää ottaa yhteyttä ensirakkauteen maailman toisiin ääriin. Näin hänen

Vierailija

kotisivunsa yllättäen. Aikaa yhdessäolostamme on jo 15 vuotta. Olimme tuolloin 19 -vuotiaita. Kirjoittelimme toisillemme jonkun aikaa Suomeen palattuani kunnes se jonkin ajan kuluttua jäi. Siivosin laatikoitani ja luin hänen kirjeitään. Ymmärsin, että hän oli aina ollut se " suurin tunteeni" .

Olimme ujoja nuoria, eikä kyse ollut mistään etelän pojasta. Luulen, että hän oli todella rakastunut minuun.

Hänen kotisivultaan näin, että hän on nyt hyvässä asemassa, hänellä on perhe jne. Niin minäkin ja minullakin on 2 lasta. Silti nyt nähtyäni hänen kuvansa ja kirjoituksiaan minulle tuli tarve kirjoittaa hänelle. Kertoa vain lyhyesti, mitä teen ja mitä minusta on tullut. Ja että oli koskettavaa nähdä hänen kotisivunsa. Vai olisiko se ihan tyhmää???

Kommentit (8)

Vierailija

Voithan vaan kysellä kuulumisia ja sitä rataa.

Itsekin sain vasta postia eräältä tosi vanhalta tutulta ( ei olla seurusteltu tms) mutta ilmeisesti tämä toinen olisi ollut kiinnostunut. Oli ihan kiva kuulla hänestä, mutta en enempään aio ryhtyä. Mulla on nyt kaikki hyvin ja saa ollakin =)

Vierailija

Minäkin vaihdan toisinaan pari sanaa ensirakkauteni kanssa. Kasvokkain emme ole nähneet 9 vuoteen. Tunteet ovat yhä tallella, mutta ne riittävät meille. Emme tarvitse fyysistä sidettä, kun henkinenkin on olemassa. Minä olen sinkku, hän järkiavioliitossa.

Vierailija

jos ottaisin mieheen yhteyttä. Omalla miehelläni on ollut ties mitä ystävättäriä, joista ei minulle ole koskaan rehellisesti kertonut..ei kuulema ole pettänyt (?)...

Mutta ei tuo ensirakkauteni varmasti ehdottelisi mitään, onhan välimatkakin melkoinen.

Vierailija

Mutta en tiedä loukkaisiko tuollainen kuulumisten kysely tuon ensirakkauteni vaimoa, jos vaikka sattuisi lukemaan miehen postit. Eli mitään sellaista en haluaisi. Näytti kuvassa miestä vanhemmalta, ei mikään kaunotar.. ehkä sellainen, jolla ei niin hyvä itsetunto (?) ko. miehen rinnalla, tai mistäpä sitä tietää.

Tekisi niin mieli lähettää lyhyt viesti ..mutta en tiedä vieläkään.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat