Mieheni aloitti keväällä uudessa työpaikassa ja on aika järkyttynyt työmatkoista

Vierailija

eli työnkuvaan kuuluu n. kerran kuussa ulkomaan reissu isommalla porukalla niin kertoi et joka ikisellä reisulla suurin osa porukasta käy huorissa ja tästä puhutaan kuulemma jo lentökentällä et ai ai on nää työreissut vaan se mikä pitää miehen hengissä. Siis ihan käsittämätöntä ja mieheni sanoi myös et on todella epämukavaa joutua perustelee miks ei lähde mukaan, normaalimpaa olis joutuu perustelee miks lähtee. Ja nää miehet on iältään 34-48-vuotiaita ja suurin osa perheenisiä ja tuntevat toistensa perheetkin. Todella surullista ja minusta ainakin järkyttävää.

Kommentit (7)

Vierailija

Onhan se aina plussaa miehelle, että seisoo edes maksullisen naisen kanssa. Kun tulee tiettyyn ikään. Ei huorissa käynti mitään työreissua tarvitse. Hämmästyin joskus, kun Talliinnaan tuli yölaivalla pelkkiä miehiä. Itse olin siis pois lähdössä.

Entinen ex kävi paljon ulkomaanreissuilla. Oli aina kotiin tultua kiinnostunut peuhusta, mutta itse en. En oikein osannut ajatella mitään ja luotin kyllä. Eihän yhteiselämä muuten olisi toiminut. Mutta siis päättyi kuitenkin, kun häppä oli miehelle tärkeintä elämässä ja viestintä ei toiminut.

Vierailija

mikä pitää hengissä", niin ihmekö tuo.

Tälläkin palstalla saa alinomaan lukea, kuin "ukko ärsyttää" ja "mies on ihan perseestä" ja kuinka siinä liitossa ollaan vain lasten ja/tai rahan takia. Jos kotona on puoliso, joka on kanssasi vain rahan takia, niin miten se puoliso eroaa huorasta? Ja jos asenne on molemmin puolin tuomitseva, turhautunut, liittoon väsynyt ja toista halventava, niin onko ihme, ettei liitossa löydy rehellisyyttäkään tai kunnioitusta toista kohtaan (niin, ettei harrastaisi moista huorissa käymistä)?

On olemassa kuitenkin myös hyviä liittoja ja onnellisia perheellisiä. Niin miehiä kuin naisiakin. Mun miehen on meitä ikävä ollessaan matkalla ja illalla hän harrastaa puhelinseksiä mun kanssa...mutta minullapa ei olekaan mitään tarvetta haukkua häntä, vaan useassa ketjussa olen täälläkin kehunut sitä, miten hieno, seksikäs, älykäs ja ihana mies hän on...En vaihtaisi mihinkään. Ja kotona meillä on toista kunnioittava, rento, iloinen, eroottinen ja hauska fiilis ihan perusarjessakin. Seksielämä on MOLEMMISTA loistavaa.

Vierailija

Omalla alallani en ole moiseen törmännyt. Baarissa kyllä käydään, kun kerran päästään pois vaimojen valvovien silmien alta, mutta siinäpä se.

Vierailija

Ja onhan se niinkin, että puheet taitaa monilla olla suurempia kuin teot. Kuinkahan moni niistä kehuskelijoista oikeasti on käynyt matkoilla vieraissa?

Vierailija

julkisella puolella työskentely pitää paikkansa, niin heti tulee mieleen yksi mielipide.

Vain julkisella puolella, johon markkinatalous ei ole vieläkään päässyt kunnolla puremaan voidaan käyttäytyä noin.

Oma kokemukseni raa'asta markkinataloudesta ja kilpailusta on se, että reissussa tehdään periaatteessa 24h työtä vuorokaudessa. Ei ehkä ihan niin kuin ojankaivaja, mutta siten kuin sitä tekee presidentti, eli jatkuvasti on oltava puhelimessa kiinni ja illat tehdään töitä hotellissa. Varsinkin jos reissut ovat muilla aikavyöhykkeillä, niin illat puhutaan suomeen ja hoidetaan asioita kun taas päivisin ollaan asiakkaiden luona.

No kaikea tässä maailmassa löytyy ja onhan markkinatalousliikemiehilläkin vapaa-aikaa hetkittäin. Mutta itse olen hanakka menemään reissuun, mutta ei sen takia että huorille pääsee, vaan ihan ammatti mielessä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat