G: pimpin syvyys?

Vierailija

Aina siitä puhutaan, mutta olis kiva kuulla käytännön kokemuksia...siis jos miehet aina mittailee vehkeitä niin nyt voisi olla naisten vuoro.

Jos joku on ollut oikeesti niin estoton että on masturboidessaan kokeillut, kuinka syvälle dildo tms. tutkain yltää ennen pohjakosketusta niin heittäköön tähän pinoon vastauksen.

t. 19cm dildosta max 2cm jäi näkyviin

Kommentit (8)

Vierailija

Jos noin normaalisti työnnän esim. sormen sisään, niin tunnen kyllä pohjan ihan etusormen kärjellä ja mun etusormi on noin 6 cm pitkä.

Toisaalta taas, suurin penis, jota olen sisääni saanut, on ollut varmaankin lähempänä 20 kuin 15 senttiä eikä senkään sisään saaminen mitään erityisiä kommervenkkejä vaatinut.

Emätin on joustava elin myös tässä suhteessa ja kiihottuessaan venyy melkein miten vaan...

Vierailija

Oma vehkeeni on n. 18cm ja tekee kipeää nykyiselle muijalleni. Osa kalustahan jää väkisin ulos eli veikkaisin nykyiselläni olevan korkeintaan 14-15cm syvä.

Vierailija

Mitattu 5,3 cm paksulla jellydildolla. Kuten huomaatte, tämä gallup panee pisteen keskustelulle. että emättimen syvyys on n. 8 cm, joten peniksen lyhyydellä ei ole merkitystä. Huomamme myös, että pillu on hyvin mukautuva lihasputki, hieman keskimääräistä pidemmällä kullilla (>15cm) voi hyvinkin saada parempia tuntemuksia, koska liikettä on syvemmälle ja pidemmällä matkalla. " Kokonaan täynnä" -tunteen merkitys on tietysti hyvin yksilöllinen.

Vierailija

ison jälkeen pienempi tuntuu pari ekaa kertaa pienemmältä, mutta sitten siihen tottuu. Pienen jälkeen iso tuntuu isolta, mutta sitten siihen tottuu. En mä ole tuntenut " olevani täynnä" tai " olevani vajaa" . Lihakset mukautuvat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat