¤¤ Syksyn laihduttajat avoin painonpudotusryhmä VKO 37 ¤¤

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta, avasin taas uuden pinon ja nyt oikeilla viikoillakin =). Siis mä en ole päässyt kirjautumaan tänne viikonlopun aikaan ja keskusteluista näkyy vain otsikot, mutta ei avaa niitä, eli taas alkoi temppuilla nää sivut. Nyt sitten kokeilin eri selainta ( explorer ) ja heti pääsin kirjautumaan. Normaalisti meillä käytössä Mozilla fire fox..

Joo, viikonloppu vietetty, oltiin miehen kanssa kaupungissa yötä, käytiin elokuvissa ja syömässä. Oli kivaa ja lapsillakin oli mennyt oikein hyvin..

Nyt sitten ajattelin alkaa kirjaamaan ylös mitä suuhuni pistän, tänään olen kitaani tunkenut jo kaurapuuroa ja maitokahvia. Tonnikalasalaatin ajattelin lounaaksi syödä ja ruisleipää. Päivälliseksi onkin sitten einestä ( jota meillä on tooosi harvoin, oikeesti =) ) eli meksikonpataa ja salaattia.. Meillä on nimittäin rakenneultra klo. 16 ja jotain nopeeta pitää haukata ennen sitä. Mutta jos otan sitä vähän vähemmän ja salaattia + ruisleipää vähän enemmän =)

Mutta ruokapäiväkirja on hyvä juttu mulle, näkee oikeesti mitä suuhun pistää ja huijata ei saa. Taidan siirtää ton punnituspäivän perjantaille, jos edes saisi pysymään painon samassa niin siihen olisin tyytyväinen!

Mutta tästä kohta lasten kanssa puistoon lähdetään, vähän sateisen harmaata näyttää olevan, liekö sumua... jospa se siitä kirkastuu.

Keveää viikkoa kaikille!

mehiz kera masun rv 21+1

Kommentit (5)

Vierailija

mulla tavoite että jospa perjantaina olis 70 rikki, olisin aika tyytyväinen.

no sinne oli se 900g matkaa.

Huh olen opsikellu kieltä tänään ja olis koko viikko edessä, saatii lapsillekki hoito järjestettyä siksi aikaa jos mä sit jostain oppisin.

Lauantaina sain jätettyä työhakemuksen ja tällä viikolla loppuu haku, jospa ne ens viikolal tietää kenet ottaa. Olis kai se kiva saada kunno virka..

Mutta tyttö pöikkäreillä pakko itekki mennä, aika rankkaa reilu 5h lukee kieltä ja koittaa että jotain jää päähän. pitänee ilallla vielä lukee kaikki mitä käytii läpi.

Vierailija

tää mamma pääsi alle 70 kilon, kävin tänää puntarilla kun meillä illalla naisten juhlat ja me syödää.

paino 11.9. 69.9kg

eli kilon kevyempi, ja mulla ei ole enää housuja, yhdet vaan jotka istuu, muut lököttää päällä, ärsyttää, ei tarvi ees nappeja aukasta niin saa housut pois, kaikki mun farkut isot. no hyvähän se on, mutta kun ei ole rahaa ostaa uusia,

Vierailija

Missä kaikki on?

Täällä rauhallista, mies on esikoisen kanssa uimassa ja me kuopuksen kanssa kotona. Eilen oli se rakenneultra ja kaikki oli pienellä hyvin. Painoa hänellä oli jo huikeat 337g =)

Tänään tullut reippailtua, kun piti tuo esikko hakea kerhosta n. 2,5km päästä.. eilen sitten en joutanutkaan lenkille. Huomenna sitten taas!

Vierailija

Ihan ekaksi suuren suuret onnittelut jossulle!! Oikein mahtava juttu, nyt vaan housu kauppaan ostamaan uudet ja sopivat pöksyt.. Mulla ei enää mene nappi kiinni omista housuista, pitäs vielä yhdet äitiyshousut käydä ostamassa. Sellaset siistimmät =) Odottelen siis aikaa kun saan omat housut taas mahtumaan jalkaan.

93,5kg näytti vaaka tänään..Siis en ymmärrä tai ymmärrän. Mun annoskoossa on tarkistamisen varaa, syön normaalia ruokaa aika paljon mielestäni ja sitä vettä, vettä ja vettä pitäs vielä enempi juoda. Ja eiliselltä kauppareissulta tarttu mukaan tuoretta vaaleaa leipää ja sitähän piti mussuttaa illalla ja vähän suklaatakin jonka mies osti. ja jota piti tietenkin minunkin syödä. seli,seli..

Pari lenkkiä tullut vaan tehtyä, esikoinen haettu sieltä kerhosta ja tunti siinä ajallisesti menee.. että edes sen verran . Mun pitäs oikeesti alkaa taas sauvakävelemään, keväällä siihen jäi koukkuun ja oli aina pakko päästä. Nyt kun sais saman tahdin päälle. Se on vaan se aloittaminen.

Joo, taas kannustavaa juttua täältä tulee kun lukemat paukkuu vaan ylöspäin =). Koittakaa te mennä alaspäin saman verran!

mehiz rv 21+5

Vierailija

2.9.67,5kg

10.9 66,7kg

Voin kyllä suositella Mehizille ruokapäiväkirjan pitoa, Keventäjäthän perustuu sellaiseen myös.

Ainakin minulla se on ainoa toimiva laihdutusmalli.

Minulla tuo paino on nyt tippunut ainoastaan syömisiä tarkkailemalla, liikkumaan en ole päässyt kun monta viikkoa on joko lapset tai itse oltu sairaana.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat