Ovatko täit vaaleita, mustia vai harmaita. Erottaako ne helposti täiksi?

Vierailija

Vai mistä voin olla varma, ettei ole hilsettä tai hiekanjyviä?

Kommentit (5)

Vierailija

täit voivat olla läpikuultavia tai tummempia, riippuu milloin ovat viimeksi ruokailleet, eli imeneet päästä verta.

Munat ovat lähellä päänahkaa tiuksti hiuksessa kiinni, itse täi liikkuu vikkelästi, muistuttaa pientä hämähäkkiä.

Vierailija

Ne munat voivat olla niin hitulaisen pieniä, ettei niitä tajua täin muniksi.

Meillä pieniä, alle pisteen kokoisia. Iän myötä kaiketi kasvavat.

Täit ovat meillä tummia ja pitkulaisia. Mutta pieniä nekin. Ilman silmälaseja en näkisi (+0,5)

Pesen täishampoolla vaikka PRKL kerran viikossa kunnes katoavat.

Kutittaa taas ...

Tosiaankin. Tarkastuksista huolimatta meillä on ollut täinmunia useamman viikon ajan, koska itse täitä löytyi...paljon.

Vierailija

soitin sit eilen tartuntatautiliittoon. Sieltä vastasi erittäin ystävällinen mieshenkilö, ja kertoi monta tärkeää faktaa.

Vakuutti minulle että, näkisin kyllä ne paljaalla silmällä. Kertoi myös niiden hoidossa " pääasian olevan pääasia" . eli sanoi ettei mitään syytä hysteerisenä pakastaa ja kuumentaa.. Kun tietty kammat ja hiusvälineet. (välillinen tartunta hänen mukaansa erittäin epätodennäköistä)

Antoi myös vinkiksi sen, kun kotoa lähtee viikonlopuksi kaikki mahdolliset otukset joka paikassa ovat taatusti kuolleet. Uusinta tietoa oli myös häädöistä sen verran, ettei esim. nix.ä saa laittaa liian märkään tukkaan, vaan kehoitti suihkepullolla kostuttamaan hiukset sen verran et saa shampoon vaahtoamaan.

Vierailija

ja tummissa tummia.

Täit on isompia kuin hilse mutta saivareet (täin muna) on erittäin pieni. kyllä ne pitäisi erottaa mutta en nyt millään muista miten...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat