Voi, että harmittaa, kun kaveri käyttäytyy tälläin=(

Vierailija

Yksi kaverini on nyt ottanut minut ihan ns. silmätikukseen.

Olen nyt raskauden jälkeen tuhdissa kunnossa, mutta laihduttamisen olen aloittanut ja liikunnan ja olenkin nyt jo saanut pois 6 kiloa ja mieli on siitä iloinen.

Nyt tämä 34 koon kaverini aina sanoo vauvastani, (joka on neuvolan raameissa katsottuna keskikäyrällä sekä pituudessa että painossa) että yhtä lihava on, kuin äitinsä ja kyllä näkee kenen poika on.

Tämän naisen oma vauva on kiitos raskauden ajan 2 askia päivässä röökin polton (Itse minulle mainitse, että kessua menee ainakin kaksi askia päivässä) ja vähäisen syönnin (Ollessani kylässä raskaus aikanamme sanoi, että syö päivässä vain yhden valmiin makaronilaatikon, jottei liho) todella laiha ja on seurannassa neuvolassa, kun paino on alarajalla.

Omasta lapsestaan sanoo, että " Hoikka on ja hyvä niin ja ei näin sirostanaisesta voisi läskiä lasta tullakkaan"

Tällä vauvalla ei ole yhtä ainutta " vauvamakkaraa" jaloissaan ja ei ole sellainen vauvanpyöreä vaan kapeat kasvot ja valtavat silmät.

Kysyin neuvolassa, että kun minä olen lihava, niin johtuuko siitä, että minun vauvalla on niitä vauvamakkaroita. Neuvolatäti katsoi minua tosi oudosti ja sanoi, että äidin lihavuus ei tee vauvasta lihavaa, ellei kyseessä ole diabetes ja minulla ei tosiaankaan ole verensokereiden kanssa ongelmia eikä ollut raskaus aikanakaan.

Miten sanoisin tälle " kaverille" , että lopettaisi tuon, koska se pahoittaa mieleni ja hänen jutuillaan ei ole mitään todellisuuspohjaa.

Ihan vituttaa(Anteeksi) jo olla hänen kanssaan tekemisissäkin, kun se on tuota samaa hokemista koko ajan.

Kommentit (7)

Vierailija

Mulla oli kaveri joka kauhisteli mun painon nousuani raskauden aikana.

Itse olen rakenteeltani hoikka, mutta raskauksissani on paino noussut reilusti ja sitten imetyksen aikana laskenut takaisin normaaliin.

Kaverini nauroi että ohhoh kun oot lihonu paljon ja oli ihan varma etten laihdu takaisin mittoihini.

Tässä on hupaisaa kun olen aina toivonutkin että minulle jäisi iitä kiloja vähän kun olen mielestäni pikkusen liiankin hoikka.

Ja sen sanon että mun lapset on ollu tosi pyöreitä aina vauvana.

Minulla siis niitä lapsia 5.

Kun ne kasvaa niin hoikistuu.

Siskoni lapsi taas oli pienenä tosi pieni kokoinen luuta ja nahkaa oikeesti! Ja nyt kun on 10v niin on toooooosi iso järkäle.

Joten ei se pieni ja siro pienenä tarkoita että olisi sitä aina!

Että jos tää yhtään lohduttais sua!

Tuollaiset kaverit on todennäkösesti vain kateellisii sulle jostain.

Ja jos ei muuta niin pitää ulkomuotoo mollata.

Ole itses vaan.

Ne kilot lähtee ajan kanssa. Ei yhtäkkiä. Minulla on mennyt n.8-9kk että on paino pudonnut.

Ja kuten kerroin aiemmin, mulla se paino on noussut reilusti aina. n16-18kg joka raskaudessa. Mutta lähtöpaino on ollut alhainen.

Kaverisi ei saa sua lannistaa!

Nauti vauvastasi! Se on nyt se tärkein asia!

Kaikkee hyvää sulle!

Vierailija

Älä välitä sen puheista, ei ihmekään että sulle on tullu paha mieli, ohan toi törkeää. Itse se lastaan rääkkää se sun kaveri jos on polttanu raskausaikana eikä anna tarpeeksi ruokaa.

Vierailija

raskausaikana. Siis ymmärrän, ettei syödä kahden edestä ja terveellisesti, mutta, että syödään liian vähän esim. proteiinia voi vahingoittaa oikeasti vauvaa ja sen hermostoa, aivoja jne...no puhumattakaan tupakasta. Ystävälläsi on kauhea tarve päteä tällä laihuudella. Onko hän muuten jotenkin kouluttamaton, tyhmä, köyhä, ruma...no joo tyhmä ainakin, mutta ilmeisesti jotain sinulta kadehtii, kun piikittelee tähän sinulle arkaan kohtaan. Jatka sinä omalla terveellä tavallasi laihdutusta ja unohda ainakin lapsesi kohdalla kaikki laihdutus. Sillä voi tehdä todella pahaa vahinkoa lapsen kasvun ja kehityksen suhteen, jos ei lapsi saa riittävästi ruokaa. Kamalalta tuo ystäväsi kuulostaa, harkitsisin sinuna muutenkin tuota ystävyyttä, ei meinaan ole tosi ystävän käytöstä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat