Onko kukaan hoitojen jälkeen tullut yllättäin raskaaksi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

sen haluaisin tietää. Onko kenelläkään kokemusta siitä, että kun alkiot eivät ole selvinneet sulatuksesta, niin onko sen jälkeen kukaan tullut raskaaksi yllättäin ns. normaalisti? Siskollani tilanne, että on ihana lapsi 1,5v ja nyt piti olla uusi alkionsiirto, mutta se peruuntui siitä syystä, ettei ollut mitään siirrettävää :-( Olin tämän ihanan siskonlapseni synnytyksessä mukana ja haluaisin kokea tätiyden uudestaan. Ja tietysti toivoisin, että siskoni saisi vielä toisenkin lapsen. Hän toivoo sitä hartaasti ja minä toivon myös yhtä hartaasti. Olemme kaksosia ja minulla on 2 kouluikäistä lasta.

kiitollinen olisin vastauksista :-)

Kommentit (3)

Vierailija

oli kiva kuulla just tuollainen tarina! Myös itselläni oli vaikeutta raskaaksi tulemisen kanssa vaikka olin 21v kun alettiin yrittämään...24v oli pienen tytön (keskosen) äiti ja pari vuotta myöhemmin myös pienen pojan äiti. Lapset syntyivät rv 36 ja 38 eli siis ihan hyvillä viikolla kuitenkin. Emme ehtineet vielä hoitoihin asti. Siskontyttö syntyi laskettuna päivänä :-) Mäkin uskon vakaasti tähän " luomuvauva" asiaan, koska meillä raskaudet alkoivat vasta ns. luovuttamisen jälkeen ja monen itkun jälkeen...Minä se ostin vauvanvaatteita jo 15v vaikka ei ollut edes poikaystävästä mitään tietoa silloin. Ja koulussa tein käsityötunneilla vauvanvaatteita! Nyt nautin tätiydestä täysillä ja toivoisin että omat lapset saisivat lisää ihania pieniä serkkuja! Onnea Teille Vanhemmuuden johdosta! Olette sen ansainneet!!

Vierailija

Ihan kuullosti niinku olisin itse kirjoittanut tuon sun jutun :) minä sanoin jo nuorena tyttönä että teen 16 vuotiaana eka lapsen ( juu,silloin ei ollut käsitettä ajatusmaailmassa ettei niitä tehdä) , enpä olisi uskonut että kymmenen vuotta myöhemmin vasta on nyytti kainalossa . ja vauvanvaatteita tein myös koko yläasteen :) pienen pieniä nuttuja ja sukkia puikot kuumana väsäsin :) ja aina ilmoitin , jälleen kerran tekeväni , 5 lasta , nyt on se 41/2 vuotias ainokainen ja toisen yrittely OYS:n avustuksella menee ens kesään , luomuunkin on kuulemma mahdollisuudet kun tässä pudottelen painoa siihen asti . . . musta oli ihana lukea nuo sun kaks kirjoitusta , saa kirjoitustyylistä jo kuvan että siellä tietokoneen ääressä istuu äärettömän empaattinen ihminen , siskosi on onnekas kun hänellä on kaltaisesi tukipilari joka valaa uskoa tulevaan ja toivottavasti pian plussien kera :)

Vierailija

meillä oli 5vuotta lapsettomuushoitoja takana ,tehtiin muutama inseminaatio , pari koeputkihedelmöitystä joista yhdestä keskenmeno ja sitten yksi pakastesiirto(lokakuun alussa-01) , siitä tuli negaa(oli vain yksi " huippuyksilö) ja sovittiin seuraava ivf tammikuuksi 2002 , olin menossa jo lääkkeitä hakemaan silloin tammikuussa kunnes samaisena aamuna oksensin , luulin saaneeni mahataudin mut ostin raskaustestin ensin ennen kuin humpsuttelen kalliit lääkkeet , testi näyttikin ihan luomuplussan piiiiiiiiittttkän yrittämisen jälkeen:)soitin onnen huumassa lapsettomuuslääkärilleni että olen tullut ITSESTÄNI raskaaksi:)))lääkäri nauroi ja sanoi että eikö miehellä ollut osuutta asiaan;))) tämä tarinani ei ihan tuota siskosi tarinaa sivua mutta ajattelin kertoa tarinanin ettei koskaan kannata heittää kirvestä kaivoon , joskus ihmeitäkin sattuu . toivon siskollesi voimia jatkaa hoidoissa ja sinulle vielä toivon että joku päivä saat jälleen tulla tädiksi :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat