Mä tulin juuri todella vihaiseksi! ! ! (luin iltalehteä)

Vierailija

Mikä ihmisiä nykyään vaivaa?? Äiti hukuttanut 5kk poikansa. Isä " paketoinut" vuoden ikäisen tyttärensä teipillä ja ahtanut pieneen styroxlaatikkon ja vielä juottanut viinaa sekä kuvannut kaiken tämän. Näitä juttuja lukee jo päivittäin!

Liian paljon pahaa tapahtuu.

Minulta tuli itku kun ajattelinkin sitä tyttöä siellä laatikossa. Ihan järkyttävää!

Ärsyttää kun itse ei osaa eikä voi tehdä asioille mitään! Miksi lapsia kohdellaan näin!

Kommentit (11)

Vierailija

Aivan sama, onko tapahtunut ennenkin vai ei. Valitettavasti on! Väärin se on silti. Ei vaan voi käsittää miten joku voi tehdä niin pahoja asioita omalle lapselleen!

ap

Vierailija

Lapsiperheille pitäisi olla järjestettyä kotiapua, kuten joskus ennen oli, että jokainen pikkuvauvan äiti sai kodinhoitajan ainakin silloin tällöin. Ihmiset ovat niin yksin.

Tuollaisista pahoinpitelyistä pitäisi olla todella kovat tuomiot, kuten tuo 1-vuotiaan sitominen..

Ja entäs 8-vuotiaan joukkoraiskaus. Huoh. Mitähän saa tekijät, jos alaikäisiä ovat, eivät juuri mitään! Tyttö sen sijaan kärsii seurauksista loppuikänsä.

Vierailija

Sairasta, että molemmat ovat olleet mukana tuossa tajuntani ylittävässä tapahtumassa. Miten joku on noin mädäntynyt sisältä, että pystyy tehdä omalle lapselleen jotain noin sairasta. Ilmastointiteipillä teipata nenää ja suuta, juottaa olutta ja koskenkorvaa, sitoa liikkumattomaksi paketiksi ym, ym. Hyi helvetti. En pysty edes kuvailemaan sitä kuvotusta ja inhotusta mitä tunnen tuommoisia kohtaan. Pitäis todella teljetä jonnekin syvälle.

Vierailija

8-vuuotiaan joukkoraiskauksesta. Teini-ikäiset pojat ja rikosnimikkeenä törkeä raiskaus :( Ei voi käsittää. Millä tavalla nämä idiootit on kasvatettu? Linnaan loppuiäksi vaan, ei tommosista tule ikinä mitään.

Vierailija

Itse katselin äsken uutispätkää, jossa näytettiin järkyttäviä kuvia eläinten (kissojen ja koirien) kohtelusta Kiinassa.

Pieniä ja avuttomia on katsos helppo kohdella haluamallaan tavalla, oli ne sitten lapsia tai eläimiä -viattomia ja puolustuskyvyttömiä uhreja.

Ahdistaa minuakin : (

Vierailija

Luin jo nuo uutiset aamulla ennen töihin lähtöä, ja ei voisi pahempaa mieltä aamusta alkaen enää saada.. Mikä ihmisiä vaivaa?? Kuinka joku voi olla niin armoton ja julma, että kiduttaa omaa lastaan? puhumattakaan viattomista eläimistä? En tiedä miten kukaan voi elää täysin ilman empatiakykyä, omaatuntoa, sympatiaa.. Missä näitä hirviöitä kasvaa? Nykyaikana on paljon apua saatavilla, miksei sitä uskalleta hakea kun itse ei jaksa? Helpompaa on ilmeisesti juottaa lapselle viinaa ja sitoa teipillä kiinni ääntelevä suu. Tuokin tapaus oli käynyt jo toissa syksynä.. miettikää kuinka paljon pahaa se lapsi parka on kokenut ennen kuin asiat tulivat julki.. syyte isää vastaan nostettiin viime torstaina. Toivottavasti saa kunnon tuomion.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat