Olen rakastunut itseani huomattavasti vanhempaan mieheen, ikaa hanella saman verran kuin isallani 57v, itse olen 33v. Tavattiin kesalla ja ...

Vierailija

uaisin hänen kanssaan eikä hänkään vastaan laita, mutta mutta ystäväni ei pidä tästä suhteesta eikä ideasta että saan lapseni hänen kanssaan. PIdänkö oman pääni?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Sinulla ei joko ole ollut isää tai on isoja ongelmia isäsuhteessa. Haet itsellesi isähahmoa.

Surullisia nämä pappasuhteet. Kyllä tytöllekin isäsuhde on tärkeä, aina vaan vouhkataan poikien isäsuhteiden puuttumista. Sitten on tällaisia ikäviä seurauksia. No, onneksi vanhat sedätkin voivat aina elää toivossa, koska niin paljon nuoria isättömiä naisia on olemassa. Mutta kannattaisi muuten valita rikas tai ainakin varakas pappa, saisi edes rahallista lohtua kun puoliso kuolee parikymmentä vuotta aiemmin itseään:-(

Vierailija

Ero lähellä yhteisten intressien takia... Mutta niinhän voi käydä saman ikäisillekin. Kukapa sitä on muu neuvoman, mutta mieti kuitenkin tulevaisuutta siihen kun lapset ovat 15 v ja mies on yli 70 v...

Vierailija

Nimittäin 33v miehenä 57 vuotiaan naisen kanssa on vaikeaa saada lasta. No naiset jostain syystä tykkää näistä isä/pappa -hahmoista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat