Onko normaalia, että kuusivuotias suutuspäissään uhkaa tappavansa

Vierailija

itsensä?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

mutta ei tainnut loppupeleissä ymmärtää mitä se edes tarkottaa... jostain (telkkarista?) kuullut varmaan. meni aika nopeasti ohi kun keskusteltiin asiasta. mutta jos jatkuu vaan,niin kannattaa ottaa yhteys perheneuvolaan.

Vierailija

Mun 6-vuotias sanoi taas tänään kun tulimme päiväkodista, että koska hän on niin tyhmä niin, kävelee autojen alle. Ja lähti kävelemään aivan rauhassa tielle päin. Ei ollut edes mitenkään suuttunut.

Kauhealta tuntuu.

Vierailija

olemme käyneet pojan kanssa pitkiä keskusteluja aiheesta,nyt jäänyt pois uhkailut. tietysti olin huolissani,juttelin muutaman tarhakaverin äidin kanssa ja kävi ilmi että muillakin ollut samanlaisia juttuja, joten hieman itsekkin rauhottui. ehkä se vain kuuluu ikään tms. itselläni myöskin muistikuvia että olisin lapsena tuollaisella uhkaillut,se kun oli aika tehokasta huomion saamista..joten varmasti kannattaa myös yrittää enemmän huomioida lasta.

Vierailija

kuusivuotiaan ei kuulu tietää mitä on tappaminen, saati sitten itsensä tappaminen! jos hän nuo asiat tietää, hänen ei kuitenkaan kuulu liittää niitä itseensä, tai jos liittää, hän on häiriinytynyt ja onneton ja tarvitsee ammattiapua!!!!

Vierailija

lähteä. selitin lapselle miten pahalta tuollainen uhkailu äidistä tuntuu ja miten peruuttamaton asia kuolema on, ehkä lapsi ei sitä vielä niin tajua.

Vierailija

Kyllä meillä tyttö (8v.) on pari kertaa uhannut tappaa ittensä.

Tästä ollaan käyty pitkät keskustelut ja olen kertonut kuinka pahalta tuollainen uhkaus tuntuu.

Ystäväni 11 vuotias poika taas tappaa itteään joka päivä..

(siis kiukutellessaan uhkaa tappavansa)

Yleistä tuo taitaa olla, joskaan en tiedä kuinka normaalia kuitenkaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat