Vierailija

.

Kommentit (3)

mutta kyseessä oli kaksosraskaus. Osasin itsekin epäillä hepatoosia, ,koska se on ollut hyvin pahana myös äidilläni, siskollani ja serkullani! Tykissä olin hoidossa, ja olin siihen oikein tyytyväinen. Seurattavana kävin välillä päivittäin, välillä joka toinen päivä.Synnytys käynnistettiin viikolla 37+0 ja lapset olivat terveitä. Samaten muut meidän suvun vauvat.

Itselleni suurin haitta oli, että raskauden jälkeen sain pahoja sappikivikohtauksia (sappikivet tulivat nähtävästi tuon hepatoosin seurauksena) ja jouduin leikkaukseen, kun vauvat olivat vain 3 kk vanhoja, mutta hyvin siitäkin selvittiin näin jälkikäteen ajatellen.

Mulla todettiin viikolla 34 ja viikottain seurattiin verikokeita ym. Viikolla 36 sanottiin että kun viikkoja 38 niin käynnistetään ja näin tehtiin ja terve tyttö syntyi 38+0. Yleensä ilmeisesti viimeistään 38 viikolla käynnistetään, jos arvot kovin korkeat niin jo aienminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itselläni nyt rv 27 ja hepatoosi todettu. Joten tietty mietityttää kuinka käy. Aiemmin vaan kun ollut puhe, ymmärsin etteivät miel käynnistäis, vaan että siihen olis jokin lääkehoito?? edellinen raskaus käynnistettiin saman asian takia 5v sitten 37 vkolla, mut silloin en ollut tyksissä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat