Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (8)

Ota selvää onko teidän kylällä ja juuri kyseiselle ylioppilaalle. Sit käyt pistää jonkun 5 ¬ rahaa keräykseen ja saat nimen siihen listaan.

olemme totaalisen pa tässä kuussa , ja nyt pitäs yhdet rippi ja yhdet ylioppolasjuhlat juhlia . aijon mennä vain yo juhliin , mutta en tiedä minkä tekosyyn kehittelen että pääsisin luistamaan nuo rippijuhlat . ai juu, ja si on synttärit yhdistettynä rippijuhliin . koetan jostakin raapia rahaa tuohon yon lahjaan . . .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä annoin kerran yhdelle kaverille lahjaksi yhden kahvikuppisatsin, jonka olin joskus itse saanut, muttei väri ja malli miellyttänyt minua. Kaveri ei ollut niitä ko. astioita nähnyt ja kun täysin käyttämättömiä olivat ja lisäksi tämän kaverin värimaailman mukaisia, niin hyvin upposi. Parempi, että ovat sillä kaverillani kuin minun äitini kaapissa tilaa viemässä ja pölyä keräämässä. Ja olivat siis jotain Pentikiä tai Kermansavea tms, eikä mitään halpismarkettikamaa.

muitakin tuttaviasi tai sukulaisia? Tee aloite yhteisen lahjan hommaamisesta, tai tarjoudu osallistumaan viitosella tai kympillä heidän suunnittelemaansa lahjaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat