Vierailija

Tai lähinnä siis tarkoitan nyt vakituiseksi kumppaniksi. Olen kauniiksi kehuttu, pitkäjalkainen nainen, jolla on keskikokoiset häpyhuulet, sievä kiitorata, posliini sieltä " alhaalta" ja ilmarako. Jumppaan ilolihaksiani päivittäin, jotta olisin hyvässä kunnossa kun tapaan adonikseni. Rakastan seksiä ja aina silloin tällöin saankin miehistä sänkyyni seuraa. Olen todella himokas silloin, enkä millään

Kommentit (28)

sulla ei ole minkäänlaista OMAA päätä, teet kaikki niinkuin mies tahtoo.. ketä semmonen kiinnostaa.

en minä panisi muita vaikka mieheni siihen luvan antaisikin tai käskisi. ja mieheni on siihen vain tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tietenkään kaverille anna, ellei mies sitä minulta pyydä. Ja saa hän toki käydä vieraissakin, mutta yritän parhaani mukaan riittää hänelle Ainoana ja Erityisenä.

ap

Harvat miehet lisäksi panevat useampaan otteeseen kuin vain kerran, pari, vaikka yleensä ehdotan kaikkea kivaa, ryhmäsessioita ja avointa suhdetta ihan aluksi. En ole yhtään edes mustasukkainen enkä omistushaluinen. Kaiken pitäisi minun järkeni mukaan olla kohdallaan. Mutta kertokaa nyt hyvät ihmiset, miksi kukaan ei halua jäädä minua rakastamaan pidemmäksi aikaa? Voin vaikka antaa paljaalla...

Tunnut oikein mukavalta ja olet valmis tekemään seksin eteen paljon sellaista, josta moni mies näkee vain märkiä unia.

Löydät varmasti upean miehen itsellesi! Ellen olisi itse sitoutunut niin minäkin olisin kiinnostunut ;)

t. mään

olla se joka miehen kaverille pilua anta. mies tahtoo pilu ja vitu mutta vaimoksi ja oman lasten äitiksi tahto naisen joka ei kaikille anta. comprendo?

sinulle, jos pitkää parisuhdetta toivot, olennaisin asia se, että suostut myös ryhmäseksiin...

eiköhän ne muut asiat, kuten toiseen ensin kunnolla tutustuminen, omista ja sen toisen mielipiteisiin ja elämäntapoihin tutustuminen, ole kuitenkin tärkeämpiä asioita alussa.

kuka mies haluaa naisen jolla ei muuta ole mielessä kuin ota minut, teen mitä vain, olen valmis panemaan koko maailmaa jos niin haluat...

mies haluaa naisen, jolla on myös järki päässä ja aivot, ei pelkkää kävelevää pillua.

Vierailija:

Lainaus:

Tai lähinnä siis tarkoitan nyt vakituiseksi kumppaniksi. Olen kauniiksi kehuttu, pitkäjalkainen nainen, jolla on keskikokoiset häpyhuulet, sievä kiitorata, posliini sieltä " alhaalta" ja ilmarako. Jumppaan ilolihaksiani päivittäin, jotta olisin hyvässä kunnossa kun tapaan adonikseni. Rakastan seksiä ja aina silloin tällöin saankin miehistä sänkyyni seuraa. Olen todella himokas silloin, enkä millään

Vierailija:

Lainaus:

mies haluaa naisen, jolla on myös järki päässä ja aivot, ei pelkkää kävelevää pillua.

Olen aina yrittänyt päästä niin lähelle täydellisyyttä kuin vain mahdollista, pidän kuulia 4 tuntia päivässä, käyn joogassa treenaamassa alapääni hallintaa ja olen harjoitellut puolet kamasutran asennoista - nykyään saan molemmat jalat niskan taakse ja silti seksi maittaa.

Siksi onkin niin kummallista, että kerrankin kun nainen tekisi tosissaan töitä sen eteen, että pimppa olisi viimeisen päälle treenattu ja seksi luistaisi, niin sitten ei maistu :(

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Sitä paitsi olen todella uskollinen, enkä petä koskaan. Voin kuitenkin antaa miehen kavereille, jos mies niin haluaa, ihan vain siksi, jotta ei sitten tarvitsisi hänen kumppania vaihtaa ahdasmielisen seksin takia!

ap

Pystyn ottamaan kalun kokonaan suuhun, nielen AINA, rakastan sperman tuntua ja makua. Hieron sitä itseeni. Nuolen myös miehen pyllyä jos hän haluaa, en ole ahdasmielinen ;-) Jos mies haluaa, annan myös anusta (rasvaa) tai hänen kaverilleen, hyvin treenatut lihakset ottavat kaksikin sisään yhtä aikaa! Ongelmani on vain se, että miksi nämä miehet aina vain haluavat seksiä, eivät mitään pysyvämpää?

Vierailija:

Lainaus:

yleensä ehdotan kaikkea kivaa, ryhmäsessioita ja avointa suhdetta ihan aluksi. En ole yhtään edes mustasukkainen enkä omistushaluinen.

Miehet eivät halua vakisuhteeksi naista, joka ehdottaa ryhmäsessioita ja avointa suhdetta. Miehet haluavat naisen, joka on VAIN heidän kanssaan ja joka ei edes katsele muita miehiä sillä silmällä. Ryhmäsessionaisia pannaan yhden illan suhteena, sellaisen kanssa ei seurustella.

Ehkä kannattaisi esittää siveämpää aluksi, vaikkapa puolen vuoden ajan? Sitten varovaisesti esittää näitä " laajennuksia" suhteeseen, ei todellakaan heti suhteen aluksi.

t. siveä, aina pitkissä suhteissa (ja se joka lähtee, kukaan ei ole minua jättänyt) ja yksiavioinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat