Mistä tunnistatte, että joku mies on teihin vähän ihastunut? :)

Vierailija

Kertokaapa nyt kokemuksianne. Yritän selvitellä, olisiko tällaista erään tapauksen puolelta ilmassa vai ei.

Sivut

Kommentit (49)

Elämän varrella olen nähny kaikenlaista. On niitä pitkiä katseita, pilkettä silmäkulmassa, oluelle ja kahville vientiä. Jotenkin sen vaan tietää. Tosin mä osaan ite kyllä flirtata ilman, et olisin mitenkään ihastunu tai muuta vastaavaa. Joskus aiheutan sekaannusta kaksmielisillä puheilla ja käytöksellä. Miehet alkaneet pommittaa haitoiks saatta :-D

Asun ulkomailla ja taalla miehet kaikki huomioivat, avaavat oven tottakai, juttelevat ja kuuntelevat kohteliaasti, tarjoavat juotavaa ym. Ja ennen kaikkea viljelevat paljon kohteliaisuuksia, eilenkin sain kuulla 3lta miehelta kuinka kaunis olen. (Olen tavallisen suomalaisen nakoinen).

Mista kummasta sita sitten tunnistaa aidon ihastumisen, kun " kaikki" miehet jo flirttailevat, katsovat silmaan, hipaisevat kadelle ym.??

En oikein voi uskoa, että kukaan mies käyttäytyisi noin. Uskon, että 6 kuvittelee ja toivoo miehen olevan ihastunut itseensä ja silloin näkeekin ties vaikka mitä käytöstä. Miten kukaan voi olla noin itsevarma, että kehtaa sanoa, että tuo on minuun ihastunut? -2

Mies elehtii samalla tavalla kuin minä, kääntää kroppansa minun suuntaani, juo yhtä aikaa kahvikupista, katsoo silmiini useammin kuin muut, huomioi minut katseellaan heti kun tulee samaan huoneeseen minun kanssani, kun hän on ihastunut minuun. Minulle ei koskaan tule yllätyksenä, jos joku tulee kertomaan olevansa kiinnostunut minusta.

Kannattaa kuitenkin tiedostaa se, että joskus ihminen saattaa olla viehättynyt jostakin toisesta ihmisestä, vaikka ei haluaisikaan suhdetta hänen kanssaan. Itse saatan katsella jotakin ihmistä pitkään ihan huvikseni ja jos hän tulee tyrkyttämään itseään, ei minua kiinnostakaan kyseinen henkilö enää. Sitä on siis vaikea sanoa milloin joku on niin paljon kiinnostunut, että kannattaa tehdä aloite.

Minusta kyllä Suomen kulttuurissa flirttikin kielii jo pienenpienestä ihastuksesta, sillä en usko kovin monen flirttailevan omasta mielestään vastenmielisen ihmisen kanssa.

Vierailija:

Lainaus:

Mies elehtii samalla tavalla kuin minä, kääntää kroppansa minun suuntaani, juo yhtä aikaa kahvikupista, katsoo silmiini useammin kuin muut, huomioi minut katseellaan heti kun tulee samaan huoneeseen minun kanssani, kun hän on ihastunut minuun.

Mutta voiko siitä välttämättä päätellä vielä mitään? Minä itse huomaan omaksuneeni vahingossa tältä mieheltä joitakin eleitä, ja nolostun kun huomaan niitä käyttäväni. Mies taas on mielestäni omaksunut minulta esim. tiettyjä sanoja tai tietynlaista huumoria, joita käyttää varsinkin kirjoittaessaan sähköpostia. Mutta voihan se kai olla pelkkää kaveruuttakin? Mistä minun pitäisi päätellä, että se on jotain enemmän?

Tämä taas on vähän hassu juttu minusta. Kerran mies avasi minulle oven. Kiitin ja sanoin (ok, ehkä vähän kihertäen) että on se niin mukavaa kun joku avaa. Lisäsin vielä nauraen, että on törttöä jos EI avaa. Siitä lähtien hän on AI-NA avannut minulle oven. ;) Mutta jälleen - voihan se olla tavallista kohteliaisuuttakin. Varsinkin, kun sanoin että on törttöä olla avaamatta...

On toki muitakin juttuja joista olen jotain aistivinani, lähinnä ehkä Se Katse. Mutta yhtä lailla saatan kuvitella kaiken.

ap

yhden työkaverin kanssa synkkasi hyvin ja hommat hoituivat sutjakkaasti ja joku vissiin luuli, että enemmästäkin kysymys...

Nimittäin sain miehen vaimon niskaani huutamaan, että mitä siellä vehkeillään! Haloo, tehtiin oikeesti vaan töitä, ei mitään muuta, mutta kun aaltopituus oli sama pystyttiin heittämään läppää, niin ilmeisesti kuvitelmat jollakin oli herännyt. (Vaimo oli kuulemma tutkinut kalenteria ja huomannut että minun kanssa on usein tapaamisia (!)

-Arvaa oliko mies nolona! Ja olikin tosi kiva firman juhlissa yms. kun toinen oli hyökännyt päälle kuin yleinen syyttäjä.

Tää nyt ei ihan liittynyt tähän, mutta sivusi kuitenkin...

Mies on myös ollut aika levoton, kulkee koko ajan, monet sanomiset pitänyt toistaa, kädet tärisee, vaivautunut olo monesti jne.

Koskettelee joskus ohimennen, kättelee tavatessamme varmaan 5 kertaa, tulee hirveen lähelle, sanoo, että mukava kuulla minun ääntä ja aina sanoo, että mukava tavata.

En kyllä varmaksi tiedä onko mies ihastunut, mutta olen 99 % varma asiasta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat