Pisin imetys mitä tiedät?

Vierailija

Siis ihan oikeesti. Ei mitään juttuja, että äiti imettää yhä edelleen, vaikka lapsi menossa eskariin.... Kuten joku äsken kirjoitti. Mä en tunne yhtään taaperoimettäjää. Suurin osa ystävä-äideistäni on lopettanut imettämisen 10kk-1v. iässä. Itse olen imettänyt kaksi kertaa: 11 kk ja 7 kk.

Kommentit (8)

Vierailija

eli lapsena en osannut ihmetellä koko asiaa eikä se ole jäänyt mieleen.

Imetystukiporukoissa olen kuullut max. 5-6-vuotiaiden imetyksestä, mutta tuntuu, että yli 4-vuotiaan imetys on suht harvinaista näissäkin piireissä.

Vierailija

Tuskin paljonkaan yli 5 vuoden ikää. Sen näin, kun lapsi kaivoi äitinsä paitaa ja äiti sanoi, että hän imettää vielä. Imetystä en nähnyt. Itse imetin kuopusta 2 v 8 kk.

Vierailija

Tapahtui 1970-luvun lopulla ja kävi vielä niin, että tuo poika oli jossain vaiheessa samalla luokalla kanssani. En voinut ikinä ottaa todesta moista mammanpoikaa - anteeksi vain...

Se näky ei ikinä karkaa mielestäni: tuhti pph tisseineen ja iso pojanjulli sohvalla vieressä luttuuttamassa..

Vierailija

En ylipäätään tiedä muiden imetyksistä kun ne ei minua kiinnosta, anoppi vaan jaksaa mainostaa niin siksi tiedän tämän vaikken haluisikaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat