Oletko asunut hometalossa?

Vierailija

Ja mitä oireita sinä/perheesi sieltä saitte? Pääsittekö asunnosta eroon ja miten?

Kommentit (7)

Vierailija

Joka yö heräsin yskimään ja piipulla + höyryhengityksellä selvisin muuttoon asti. Vuokrakämppä, jonka isäntä ei suostunut uskomaan että siellä oli mitään vialla.

Jos tulee mitään oireita, niin HETI POIS. Mulla lääkäri käski heti pakkaamaan kamat. Enemmän allergiset ystäväni sai oireita tunnin oleskelusta.

Kuulin myöhemmin, et myös mun jälkeen kämppään muuttanut sai samat oireet, samoin sillä remppa-apuna ollut kaveri... Onneks sain tutun kautta viestin kämpän kunnosta! Todella kamala vuokraisäntä kun ei ottanut todesta, eikä itsellä tod mitään resursseja oikeusjuttuun. Ihmisten terveyden kanssa leikkii rahanahneuden takia.

Vierailija

Vierailija:

[quote]

Joka yö heräsin yskimään ja piipulla + höyryhengityksellä selvisin muuttoon asti. Vuokrakämppä, jonka isäntä ei suostunut uskomaan että siellä oli mitään vialla.

Jos tulee mitään oireita, niin HETI POIS. Mulla lääkäri käski heti pakkaamaan kamat. Enemmän allergiset ystäväni sai oireita tunnin oleskelusta.

Täällä eräs allerginen joka saa oireita 5 min. sisällä homeesta.

Joten asuntonäytöissä tiedän heti, onko talossa hometta :D

Vierailija

Emme sairastuneet. Jouduimme jättämään talon koulun, sossun ja terveysviraston painostuksesta. Nyt sitten mietitään, että mitäs nyt??

Vierailija

lapsi ollut nuhassa muutosta lähtien. Nyt mittailtu kosteuksia, mut mistään ei löydy? Joten ei kai homettakaan ole ilman kosteusvahinkoa?? Meillä on oma asunto ja arvatkaa hirvittääkö, saadaanko koskaan kaupaksi, jos hometta löytyis!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat