Millainen on asperger-aikuinen?

Vierailija

Kommentit (11)

Vierailija

Hän on osannut valita itselleen työn, joka sopii hänelle hyvin ja jossa voi säädellä esim. ihmisten tapaamisen määrää sen mukaan mitä jaksaa, se on aspergerille tärkeää.

Hän on kuitenkin joutunut useita kertoja petoksen kohteeksi, koska hän on erittäin hyväuskoinen eikä halua tehdä kirjallisia sopimuksia. Hän luulee, että jokainen, joka hymyilee hänelle, haluaa hänelle hyvää. Hän on myös erittäin itsepäinen jasinnikäs eikä usko kerrasta. Hän antaa saman ihmisen huijata vielä uudestaan, koska ei millään usko, että olisi itse tehnyt arvointivirheen.

Koska tähän ongelmaan ei diagnoosi auta, hän ei ole hakenut sitä, vaikka varmasti saisi.

Vierailija

Vaikea ihminen olen, sen tiedän.

Jos aamurutiinini häiriintyvät, on koko päivä pilalla jne... Välilä vaikeaa, mutta kun minun antaa olal paljon rauhassa niin kaikki on hyvin.

Kysy jos jotakin erityistä on mielessäsi?

Vierailija

Ajattelen sen niin, että aspergerius ja normaalius on jana, jossa jokainen meistä on jollakin kohdalla. Asperger-aikuinenkin voi olla sillä janalla joinain päivinä eri kohdalla kuin toisina päivinä.

Omaa as-miestäni en vaihtaisi keneenkään. Hän on lojaali aviomies ja hyvä isä.

Vierailija

Mies kun tulee töistä kotiin, niin sitä odottaa joko kiltit lapset ja vaimo, lämmin ruoka ja siisti koti - tai sitten helvetti maan päällä jos lapset ovat huutaneet päivän.

Se taitaa aina olla joko tai minun kanssani :)

6

Vierailija

Tunetemani assilaiset on toinen fiksu filosofi, joka on myös patologinen valehtelija, mukava ja sympaattinen ja hyvä huumorintaju.

Toinen on itseään täynnä oleva kovaääninen möläyttelija, joka mieluusti ojentaa muiden lapsia, mutta omat ovat täysin holtittomia.

Yhteistä näille on, että molemmat ovat mielestään aina oikeassa ja tietävät kaikesta kaiken. Myös auktoriteettien kanssa on molemmilla vaikeuksia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat