Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tehdä kaunis tosi tumma silmämeikki joka ei pienennä silmiä?

Vierailija

Mulla sellaiset silmät joita kannattaa korostaa. Tykkään käyttää iltameikissä rajauksia mutta olen keskittynyt vaan ihan perinteiseen kajaaliin, eikös luomivärilläkin voi jotenkin tehdä alaluomelle sellaisen utuisen ilmeen? Ja todella tumma meikki saisi olla siis.

Kiitos jos joku vaivautuu neuvomaan!

Niin ja vielä, silmät on tummansiniset, minkä värinen luomiväri sopii, harmaa? Entä voisiko sen tummanharmaan (jos sitä laittaisi) kanssa sipaista jotain valkoista kulmakarvojen alle tai valokynää tmv?

Kommentit (3)

Vierailija

1.luomien kunnollinen pohjustus

2. Kulmien laittaminen

3. Nestemäinen eyeliner ihan yläripsen tyveen, kannattaa reenata, tätä voi pehmentää kajalilla tai luomivärillä

4. Liikkuva luomi ja vähän koko silmää vaaleemmalla sävyllä

5. Tummalla banaanivarjostus luomivakoon, riippuu vähän silmän muodosta miten haluaa varjostaa

6. Tummaa luomiväriä aavistus alaripsien alapuolelle keskeltä ulkonurkkaan

7. Vähän luunväristä helmiäistä kulmaluulle ja silmän sisänurkkaan (antaa valoa)

8. Valkoinen kajalrajaus alaripsien sisäpuolelle (suurentaa silmää)

9. Ripsien taivutus ja ripsari

luomivärin laittamisessa järjestys voi vaihdella (eka varjostus, sitten liikkuva luomi, toisinpäin tai sekaisin..) pitää muistaa häivytys ja yrittää tehdä silmistä jokseenkin samankaltaisia..

ja jos korostaa paljon silmiä, ei huuliin sit paljon mitään..

Vierailija

on tosi tarkka ja kovan oloinen, jos esiinnyt lavalla niin tilanne on toinen mut muuten ei kannata.. reenaa vaan peilin eessä, meikkaaminen on mun hiljaisten ja tylsien hetkien pelastus.. :) -2-

Vierailija

Mä en ole juuri luomivärejä käyttänyt että sikäli hirvittää tehdä varjostuksia, jos ne menee ihan mönkään... Entä tuo nestemäinen eyeliner, voiko sitä käyttää myös alaluomella?

ap

Uusimmat

Suosituimmat