Mieheni mielestä

Vierailija

hänellä on ollut töissä (istuma työ) helpompaa kun minulla kotona kolmen lapsen kanssa. lapset 4,2 ja vauva. Itse hoidan kolmen lapsen kanssa siivoukset, ruoanlaiton, ulkoilun ym. päivärutiinit ja esim. tällä viikolla mies ei ole osallistunut lainkaan lasten tai kodin hoitoon ja kun vihjasin että voisi joskus kiitosta kuulua niin sanoi että ei hänkään saa kiitosta työssä käynnistä-hah!lisäksi samainen idiootti ihannoi kaverinsa muijaa joka lopetti imetyksen vauvan ollessa 3 viikkoa, itse haluan imettää vielä kuukausia-arvatkaa allekirjoitanko huomenna avioerohakemuksen

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Jostain olen lukenut, että tutkimusten mukaan naisista tulee onnellisempia eron jälkeen, miehillä taas menee huonommin kuin avioliitossa... No ihmekkös se, kun naiset on tehnyt kaiken miestenkin puolesta!

Vierailija

Eikö sulla oo sen vertaa vastuuntuntoa, että yrität saada asianne järjestykseen omalta osaltanne. Käännät ennen eroa jokaisen kiven jonka voit. Lapsille ero on aina huono ratkaisu, ja jos eroat, vauva kasvaa ilman mitään muistoa perhe-elämästä.

Perheterapia ei ole ollenkaan huono vaihtoehto.

Vierailija

ja vierelle sellainen ihminen joka arvostaa minua ja sitä mitä teen perheen ja parisuhteen eteen. niin mitenkä sitä voi parantaa suhdetta toiseen jos esim. puhuminen asiasta on yksinpuhelua? haloo! t:ap

Vierailija

mieheni mielestä hänellä on helpompaa olla töissä (istumatyö) kun minulla kolmen lapsen kanssa yksin tehden kaikki kotityöt ja ulkoilut.

Vierailija

ja kolmoselle, osuit naulan kantaan! ei voi kun ihmetellä miten ihminen voi muuttua noin itse keskeiseksi paskaksi? mieheni taidot kun loppuvat siihen että poissaollessani osaa sentään isommille pyörittää videota ja vauvan ruokkia pullosta, mitään muuta ei osaa tehdä, haloo kuka haluis paskan kolmen lapsen isän? täällä olis kohta yks vapaa...

Vierailija

Ajattelit sitten riistää lapsilta isän? Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja pistätte parisuhteenne kuntoon. Vituttaa tällaiset viestit, ikäänkuin ero olisi se paras ratkaisu.

Vierailija

Teksteistäsi kuultaa vain yksi asia: Minä, minä, minä, minä. Te olette nyt perhe (!) ja sinun ensisijainen tehtäväsi on miettiä lastesi etua. Sinun tehtäväsi on miettiä, miten perheenne tilannetta voisi parantaa lasten kannalta. Saat luvan unohtaa omat parisuhdetarpeesi, koska nyt tehtäväsi on miettiä asioita lasten näkökulmasta ja vasta sitten omastasi.

Sama koskee miestäsi. Jos ette pysty sellaiseen keskusteluun kahdestaan, niin varatkaa aika perheneuvolaan. Vaikuttaa siltä, että olet niin tulisesti loukkaantunut miehesi kommentista imetyksen suhteen, että olet muka valmis heittämään koko suhteen menemään. Nyt rauhoitut ja rauhoitat oman tunnemyllerryksesi ja huomenna varaat ajan perheneuvolaan.

Vierailija

Tuskin sen miehen päässä paljon muuta liikkuu kuin se minä itse, ihan turha täällä on aina vaimoja syytellä itsekkyydestä.

Ei ole lapsellista välittää itsestään ja jaksamisestaan.

KAIKKEA EI TARVITSE NIELLÄ. Uskokaa jo! Jos joku on niin rohkea, että tilanteeseen kypsyttyään aikoo tehdä jotain, voitaisiin varmaan tukea syyttelyn sijaan!

Vai onko kaikilla haukkujilla myös rankkaa kotona kun joutuu hoitamaan koko talouden ja ollaan sitten niin kateellisia niille, jotka uskaltaa tehdä jotain asian eteen.

GIRL POWER!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat