Imetys ja kuukautiskierron käynnistyminen

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Koskahan ne alkaa.. vauva täyttää 7 kk eikä kuukautisista tietoakaan. Täysimetin puolivuotiaaksi. Esikoisen jälkeen kuukautiset alkoi ennen kuin vauva ehti täyttää 5 kk ja ihan kuvittelin että suunnilleen samalla tavalla menis toisellakin kertaa. En mä niitä nyt muuten niin kaipaa, mut kun haluais vielä yhtä yrittää ja aika pian, kun ikä lähentelee neljääkymppiä. :) Vai mahtaako tullakin vaihdevuodet seuraavaksi. Kauanko teillä muilla on kuiva kausi jatkunut synnytyksen jälkeen?

Kommentit (5)

Vierailija

meidän neiti on jo 1v2kk eikä kuukautisia näy eikä kuulu. No, muutaman kerran on vähän nappaillu alavatsaa. Nyt on 2vkoa kun lopetin yöimetyksen ja päivällä syö vielä jonkun kerran. Toivottavasti yöimetysten poisjäänti auttais asiaan. Olen kuullut että näin saattais olla. Muuten pitää vierottaa sitten kokonaan, joka on kyllä muutenkin suunnitelmissa.

Beccy

Vierailija

Eipä tässä kai auta kuin odotella. Esikoiselta lopetin yöimetyksen 7 kk iässä, että johan tuota vissiin kohta voisi suunnitella tämän kakkosenkin kohdalla... Toissayön se jo ihan " oma-aloitteisesti" nukkuikin klo 22-07 yhteen putkeen! :)

Vierailija

Kummankin lapsen kanssa kuukautiset alkoivat ja kuiva kausi loppui vasta sen jälkeen kun lopetin imettämisen kokonaan. Ensimmäiset kuukautiset tulivat reilun kuukauden päästä mutta kuiva kausi helpotti sentään jo viikon kuluttua imetyksen lopettamisesta.

Vierailija

Aikani niitä odotin ja sitten olin jo unohtanut koko jutun... oli aika yllätys kun sitten " lopulta" alkoivat. Imetin silloin edelleenkin (myös yöllä), mutta sieltä 6 kk iästä olin antanut lapselle myös kiinteitä.

Vierailija

esikoisen jälkeen annettii lupa toiselle tulla koska vain halusi. Sitten siinä kävi niin että testasin plussaa esikoisen ollessa 7kk eikä ehtinyt tulla ensimmäisiäkään kuukautisia. Tosin täysimetin 3kk ja imetysloppui vähän jälkeen kun aloin odottamaan, sillä muuttuiko lie maidon maku, mutta esikoinen ei enää huolinut rintaa millään konstilla(ja niitä kyllä yritettiin)

Tokan jälkeen meni varmaan puoli vuotta ennen kuin menkat taas alkoivat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat