Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, että miehen lapsi taas tänään lähti takaisin äitinsä helmoihin:)

Vierailija

Kuinka moni muu istahti sohvalle ja huokasi helpotuksesta?

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Ei sitä voi tajuta, että mitä tää on, jos ei kokenut sitä. Ihmiset vaan luulee, että mikäs siinä nyt niin kauheeta on. En ois itsekään uskonut, että jotain lasta kohtaan voi olla näin negatiivisia tunteita.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

En vaan voi sille mittään, että miehen lapsi on mielestäni monella tapaa jopa vastenmielinen. Huonot tavat, likainen, näsäviisas, takertuva yms yms.

Vierailija

Äidiltään, isältään ja kaikilta muilta ihmisiltä, jotka ovat osanan hänen elämäänsä. Kuten SINÄ!

Ja voitko sanoa käsi sydämmellä, että olet tälle lapselle antanut alunperinkään mitään mahdollisuutta luoda sinuun " syvempää yhteyttä" ?

Vierailija:

Lainaus:

Kuten jo mainitsin käytöstavat ym. mutta ei näihin tunteisiin mitään tekoja tarvita. Kaikilla ihmisillä vaan ei ole mitään syvempää yhteyttä, niin kuin minulla ei tähän lapseen ole. Tulemme toimeen, hän on tervetullut kotiini, mutten pidä hänestä ja joskus koen tietyt tilanteet ja asiat vastenmielisiksi. Enkä ole koskaan ymmärtänyt miksi puolison entisestä elämästä pitäisi olla katkera tai mustasukkainen tai jotain muuta. Oli sitten lapsia tai ei. Totta kai ihmisillä on menneisyys!

Vierailija

En vaan voi sille mittään, että miehen lapsi on mielestäni monella tapaa jopa vastenmielinen. Huonot tavat, likainen, näsäviisas, takertuva yms yms.

Vierailija

Hänen mielestään tyttö on vastenmielinen, huonotapainen, " haiseva" jne. Minusta ei ole. Ihan tavallinen 8-vuotias. En meinannut millään ekalla kerralla edes tajuta, että ko. lapsi on juuri se, josta olin kuunnellut niin monet valitusvirret.

Vierailija

Monesti saatan miettiä jos esim. äitini tulee hössöttämään kotiini, että lähtis nyt kotiinsa höösäämään. Ja siis rakastan äitiäni ja en pahantahtoisesti häntä ole kotiin ajamassa!

Minua ei ainakaan yhtään hävetä myöntää, että kun sunnuntai koittaa ja miehen lapsi lähtee kotiaan kohti tunnen oloni vapautuvan ja saan taas rentoutua ja tuntea oman kodin omakseni. ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Hänen mielestään tyttö on vastenmielinen, huonotapainen, " haiseva" jne. Minusta ei ole. Ihan tavallinen 8-vuotias. En meinannut millään ekalla kerralla edes tajuta, että ko. lapsi on juuri se, josta olin kuunnellut niin monet valitusvirret.

Vierailija

omista lapsista ja niiden tekemisistä saa kyllä valittaa jne, mutta annas olla, jos uskallat sanallakaan arvostella puolison edellisen liiton lapsia, niin saat kaikki silmillesi...

Vierailija

Minulla on tuttu, joka on niiiiiin suvaitsevainen ihminen...! Hän rakastaa matkustelua, uusiin ihmisiin tututumista. Teinistä lähtien on rampannut erilaisissa rasismin vastaisissa mieleosoituksissa jne. jne.

Mutta on yksi ihminen, jota hän ei voi sietää eikä hyväksyä;

-Miehensä lasta tämän entisestä liitosta!!!=(

Minusta tämä on käsittämätöntä. Vielä en ole asiasta suoraan sanonut, mtta joku päivä sanon, asia risoo jo niin paljon että en tunne itseäni enää hänen ystäväkseen... =(

Mitä pahaa tämä pieni lapsi on tehnyt? Ei mitään. Olen lapsen tavannut useasti, ja on ihan tavallinen lapsi, hiukan ujon ja hiljaisen oloinen. Äitiään en tunne, mutta varmaankin ihan hyvä kasvattaja, sillä on työssäkäyvä ihminen jne. ei mikään " alkkis sossu-pummi" . Ja lapsi aina siisteissä vaatteissa, puhtaana, hiukset nätisti laitettuna jne.

Täytyy kyllä sanoa, että on älytöntä koittaa " pelastaa maailma" ja olla niin sympaattista, jos ei omassa lähipiirissään kykene empatiaan ja ystävällisyyteen...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat