**** tyylilyylit vko 7 *****

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

maanantaita :))

täällä tää on taas. Katottiin äsken pelastajat ja nyt ukkeli meni maate. Mä alan kattoo leffaa, my super ex, voi olla ihan hauska.... nyt mua jänskättää, tuli työhaastatteluun kutsu tiistai aamuks, kääk... ihanaa, mutta aina se jännittää. Onneksi mun alalla on kuitenkin työpula, niin luulis että töitä saisin ja toi olis ihan mielenkiintosen tuntunen paikka.

Mitäs tedän viikkoon kuuluu? missäs vaiheessa teillä on kierrot? mulla ja rimpellä lähes sama, olikos kitillä aika loppukierto jo?

ainiin, G: katoitteko missikisat;) voittiko oikea? oma mielipide on että, joo ja ei. Toisaata toi missien kauneus on niin kaukana mun omasta naisihanteesta, että en näe niissä kauheeta eroa, että joku olis erottunut joukosta, aika samanlaisiahan noi näytti olevan.

Nyt lähen kattoo leffaa, aamuun!

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Do dih, nyt on hepo liikutettu ja omistajakin on saanut hien pintaan tallihommissa! Ja kyllä on muuten taas mukava olo! Päivittäin tämä toki talikon varressa heiluu, mutta jotenkin tuo pikku pakkanen ja aurinkoinen keli teki tosi hyvä mielen!

Milenna: nuo tuhru päivät ja kivut varsinkin on tosi inhottavia! Mulla on onneks synnytysten myötä aina vähän kivut helpottaneet, mutta edelleen olen ensimmäisen päivän aikamoista pakottamista. Hyvä että saat sentään lääkkeillä olon pysymään siedettävänä!

Priscu: Joo, kyllähän sitä välillä saa ottaa rennommin mutta se vaan tahtoo kostautua! Ainakin mitä tohon siivoamiseen tulee. Jos jätän päivänkin välin etten mitään raivaamista suorita, niin tämä torppa on aivan järkyttävä. Onneksi tässä on vuosien myötä oppinut ottamaan vähän rennommin... Aikanaan kun nuo kaksi isointa oli pieniä niin tämä akka moppasi joka päivä lattiat ja pyyhki pölyt! Eipä tulis enää mieleenkään! :)

Nyt olis muuten hyvä sitten jonkun potkia polveen! Meinaa ruveta lipsumaan tuo oireiden tutkailu tai paremminkin tutkailemattomuus! Priscua jälleen matkin, mutta valkkaria tuntuu riittävän... Missä on se " saharaviikko" ? Ovis kuitenkin taisi olla kp 12.... Ja toinen oire, mitä en siis tarkkaile tässä kierrossa, on tuo lämpö. Näyttää mittari sellaisia lukemia että moisia ei ole ennen nähtykkään kun kipeänä kuitenkaan ole... Nyt kun vauhtiin pääsin niin mainitsenpa vielä nuo ulokkeet jotka tuossa edessä roikkuu, olen jotenkin hyvin tietoinen niiden olemassa olosta..

Nyt tämä vaikenee ja poistuu!

-Rimpe-

Vierailija

Tervehdys Tyylöset!

Eilen piti vielä ilemmalla tulla käymään, mutta tämäpä nukahti sohvalle ihan kesken kaiken... Ai minäkö väsynyt!

Milenna: Tuo läheisten tuki on kyllä tosi tärkeää! Jokainen tietysti elää omaa elämäänsä, mutta kyllä se muiden hyväksyntä omille ratkaisuilleen helpottaa kummasti mieltä.

Priscu: Olenkos mä havaitsevinani jonkinmoista luovuttamista? Vai onko tuo sitä käänteistä psykologiaa?

(.) Mitenköhän tätä teille taas muotoilis. Nyt vaan tuntuu jotenkin " oikealta" . Oireita mä olen bongaillut joka kierossa ja aina on täti tullut, mutta nämä on jotenkin erilaisia. Viikko pitää vielä odotella ennen kun tietää.

Nyt siivoamaan ja sitten hevostelemaan!

-Rimpe-

Vierailija

jo = ja

ajatteleemaan = ajattelemaan

onko juonu = oonko juonu

nappulan metästys = napukan metsästys =D

Eikö = Eikä

siis 5 kirjotus virhettä noin lyhyessä sepostuksessa ja muutenki sekavaa tekstiä

Oon siis todella rentouttavan suihkun tarpeessa.

Nyt menee tää...

Vierailija

Mä taidan olla sekoomassa, en saanu yöllä unta ku mietin vaan onko miellä tärpänny vai ei. Kävin siis keskellä yötä läpi yötä oireita ja oireettomuutta, etin erilaisia syitä miksi oireita on ja kaikille löysin kun löysinkin muun syyn kuin raskautumisen. Tämän jälkeen oli helppo ruveta nukkumaan siinä öö... puol 3 aikaan :) Ihminen voi olla sitten hullu :/

Onneks tänään lähtee tää lyyli poitsun kera kaverille, paitsi että jutut taitaa aika lailla pyöriä samoissa asioissa :) mut ei tuu kiusausta käydä testiä tekemässä ku sitä ei mukana oo.

Illalla olin kyl ihan varma oireiden perusteella että oo raskaana, tänä aamuna totesin etten ole. No lauantainahan tuo selviää, saa sitten nähdä kuinka korkeelta tää lyyli tipahtaa. En oo koskaan ennen " pettynyt" menkkojen alkamisesta...

Täytyis varmaan lähteä kanssa " sielunhoitoon" pää ja kädet kyl sen näköset ettei paljo kehtaa töihin lähteä. Kuinka se voinki olla niin vaikeeta tilata yks kampaaja aika.

No mä jään tänne taustalle täks päiväks jännäämään... palaan varmasti illalla kertomaan tän päivän hullutukset =D

Kiti (pistetääs nyt koko rimpsu) kp 29/~30 ennen synnytystä max 27 synnytyksen jälkeen 31 ja 36, joten kyllähän tässä vielä viikko on aikaa...

Vierailija

Juu,tosiaan Priscu, peukut on pystyssä:)

Rimpe; Pitikös sinuu nyt alkaa potkimaan:)? Kun kerta niitä oireita tutkailet..Toivotaan silti, et oireet on oikeet plussaa ajatellen:)

Vierailija

Niin no miun vanhemmat onkin vähä sellaisii et ei ne varmaan uskonut meijän tekevän sängyssä muuta kun nukkuvan ennen ku saivat tietää raskaudesta..Tai halunneet uskoa.

Täälläpä alkaa olla jännät paikat monella..Älä Priscu siekää vielä luovuta. Tosin tuohan muiden juttujen ajattelu voi auttaa ottaa rennommin, siis vielä rennommin ku mitä oot nyt harrastanu:) Kovasti plussaonnea teille, lyylit!

No, nyt pitää lähtee kylvettää tytsi, se on jo valmistautunu ja viskonu vaatteesa pitkin kämppää..Taas uus taito:)

Vierailija

Prisku - musta tuntuu että mä suurinpiirtein asun täällä palstalla, täältä vaan ei osaa olla poissa ;)

Täällä mä istun kylmissäni villikset jalassa, ja haistelen taas outoja hajuja. Vaikka mä oon siivonnu ku hullu ni joku täällä haisee, ja huomenna otan kyllä siitä selvän...

Nyt tää painuu nukkumaan oireeneen ja oireettomineen...

-K-

Vierailija

kyllä meille tulee vauva:)))

mun keskimmäinen tyttö täyttää 8 ens vkolla, eilen käytiin varaamassa meille marsu:)) torstaina haetaan se. Sulonen rusettimarsu, aivan ihanan näkönen poju oli, lörppähuulet ja kaikki... voih, mä rakastan siltä tajun kankaalle:)))))

Vierailija

hyvin sujahti päivä :) istahdin poitsun kanssa lattialle leikkimään jo kohta olikin ilta =D ei kerenny tänään pahemmin ajatteleemaan mitään tähän suuntautuvaa. Hyvä niin, huomenna ei oo ohjelmassa mitään joten sillon varmaan kerkeen, liiankin kanssa.

Vessassa oon kyllä tänään ravannu sen sata kertaa, en tiiä onko juonu enempi vai mikä mut ihan liian monta kertaa oon istumassa käyny.

Prisku - lämmöt ei kyl oikeesti kerro mitään, mulla kanssa sahaa lämmöt ihan miten sattuu, viimesen viikon pysyny oikeestaan vasta ylhäällä ja kyllä mä sen o:n kuitenkin bongasin niillä tikuilla :|

Rimpe - vai on nappulan metästys taas alkanut, sulla kyllä kuulostaa aikas hyvältä nuo oireet :))

).( ei uutta, ei tätiä - ei testiä. Eikö oikeestaan enää oireitakaan niinku aikasempina päivinä. Lauantain pippalotkin peruttu joten ei testin tekoa tiedossa moneen päivään. Ootan nyt tonne kp 36 jos tätiä ei kuulu teen testin. Joteski vaan tuntuu ettei oo salamatkustajaa massussa... mistä tiedän - en tiedä.

Iltojen jatkoja, tää lähtee nyt rentouttavaan suihkuun...

Kiti (samat luritukset ku edellä)

Vierailija

Priscu; Mulla tää tuhruvaiva on tullu vasta nyt viime kierroissa..Viime kierron aluks tais pari-kolme pv olla ja nyt sitten yhen..tai no iltapäivästä/illalla alotti tuhruttaa ja sit ku yritti mennä nukkuu niin alko kovat kivut vasta ja buranan voimalla nukkumaan:( Nii ja aamuyöstä heräsin kipuun ja alkoi kunnon vuotokin.

Muistan viel ku ennen tyttöö aamulla heräs aina pieneen kipuun ja kun sängystä pääs veskiin niin sopivasti kerkes siteen laittaa. Et oli sen verran tarkka, mut toista on nyt ku kivut tulee ja menee ja vuodot myös:(

Vierailija

Täällä mää vielä odottelen... ei mitään aavistusta kuinka käy, ja odottavan aika on liian pitkä. Aamusella käytiin ukkelin kanssa leikkimässä avoimessa joten aika meni kyllä todella joutusasti, nyt pikkumies vetelee sikeitä pihalla vaikka abi-autot huutaa ihan vieressä.

Lämmöt piti tänä aamuna mitata 37,0 ylhäällä siis edelleen on, mutta missävaiheessa ne tipahtaa ennen menkkoja?

Milenna - aikas rajusti isän suusta päässy, onneks vaavi on saanu mielen toiseen suuntaan :)

Prisku - eihän me luovuteta ennen ku täti tulee... itekin pidän toivetta yllä vaikka uskon kuitenkin enemmän siihen tädin saapumiseen. Mutta mukava haaveilla edes se viikko :)

Tää lähtee nyt keittämään kahvetta, ku tekee niin mieli sitä.

Kiti kp 30/~30

Vierailija

Siis tallilla tuli taas puuhailtua hyvän aikaa ja kun tuon toppahaalarin kanssa painaa menemään ihan tossa hommassa lämmin tulee. Tai sitten mun rautainen kuntoni ei olekkaan niin hyvä kuin pitäisi tuohon hommaan... :) Hyvä mieli siellä kuitenkin yleensä tulee ja ulkoilu on aina mukavaa!

Milenna: Tuo vanhusten suhtautuminen lapsenlapsiin on tosi kummaa! Meillä taas anoppi on se joka on kysellyt että pitääkös meidän koko planeetta täyttää. Ja toisen km:n jälkeen kyseli että mikäs meillä on ehkäisynä kun noin pettelee... Omaan arvoonsa olen nuo jutut jättänyt ja kyläähän tuo anoppi oikeasti noista ipanoista tykkää ihan hirmuisesti.

Priscu: Voi sinua! Noista lämmöistä en osaa varmaksi mennä sanomaan mutta olen kyllä jotenkin samalla kannalla kuin sinä. Eli jos lämmöt ei nouse niin ovista ei ole tapahtunut. Mutta HUOM tämä on ihan mutu-tuntumaa asiasta! Ja peliä ei ole pelattu ennen kuin punaista näkyy!

Kiti: Kuinka sä pystyt pitämään näppis erossa siitä testistä? Tuo on kyllä tosi ihailtavaa!

Täällä vaan tunne voimistuu, kun aamulla en pystynyt juomaan kahta kuppia enempää kahvia vaan rupes tökkimään oikein huolella (normaalisti menee neljäkin kuppia kepoisasti)... Ja noita lämpöjä olen nyt jonkin verran seuraillut, alle 37,2 ei laske ja jos päivällä " erehdyn mittaamaan niin näyttää jopa 37,6. Viime kierrossa kun vastaavat lukemat oli: aamuisin 36,8 ja päivällä 37,2. Kovaa ja korkeelta tipun jos täti tänne tiensä löytää.

Testi huutelee tuolla kaapissa, mutta eihän se vielä mittään näyttäisi? Aconin 10 (se kasetti malli) se tosin on, mutta kuitenkin on niin kovin vähän päiviä...

Höyrähtänyt olen lopullisesti... :)

-Rimpe- kp 20/25-27 dpo9 tai 10

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat