Mitä mieltä naisesta, joka lähtee viikon lomamatkalle ilman miestänsä? Pidätkö automaattisesti lutkana?

Vierailija

Kommentit (8)

Vierailija

Riippuu ihmisestä.

Mutta jos joku mies lähtisi kavereidensa kanssa etelään viikoksi, olisin kyllä vähän enemmän huolissani...

Vierailija

Tai siis jonkun verran kiinnostaa, että joskus voi jossain käydä, mutta itse tykkään tosi paljon matkustelusta niin joskus lähden matkoille yksin.

Vierailija

Bulgariassa tyttökaverini kanssa. Ensi kesänä lähden tyttöporukalla parin päivän kaupunkilomalle Riikan kun mieheni katsoo kotona lapsiamme (4v+9kk).

Vierailija

olen parin kuukauden kuluttua lähdössä Intiaan pariksi viikoksi ilman miestäni (eikä ole ensimmäinen kerta, kun ilman häntä reissaan). Mieheni jää kotiin 11 kuukautisen poikamme ja kahden koiramme kanssa. Tarvitsenhan minäkin lomaa...

Kerrottakoon myös, että olimme olleet vajaan vuoden naimisissa, kun muutin yksin ulkomaille määräämättömäksi ajaksi. Mieheni tuli sitten muutamaksi kuukaudeksi vierailulle maahan, jossa olin.

Tämä on aivan normaalia. Mikäli toiseen luottaa ja toisesta tarpeeksi välittää, antaa toiselle tilaa olla ja mennä (siis näin meidän suhteessamme...). Eikä kumpikaan ole vielä 13 vuoteen pettänyt...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat