Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" ystävänpäiväviesti" toiselle naiselle

Vierailija

Stoori lyhyesti:

Sain tietää, että mieheni pettää minua. Ratsasin kännykän ja aika kiihkeää " kirjeenvaihtoa" oli ja todisteet " reissuista kaverin luokse" .

Selvillä on siis naisen puhelinnumero ja nimi+osoite.

Nyt on piru mielessä kokoajan ja tekisi mieli lähettää sille naiselle tekstari ystävänpäivänä. Mieheni kanssa käymän tekstarivaihdon perusteella hän tiesi, että on tekemisissä varatun miehen kanssa, jolla on lapsi. Miehelleni ja minulle on nyt tulossa ero. Tekis vaan mieli vittuilla hieman noin moraalittomalle naiselle! Miten tulen järkiini, enkä alennu noin lapselliselle tasolle?

PS: Jonkin verran palstaa seuranneena olen huomannut, että pettämisen hyväksyy yllättävän moni, mitä ihmettelen syvästi. Järjellä tajuan, että moraalikäsityksiä on monia, mutta en siis oikeasti voi käsittää, miten vieraissa käyminen on ihmisten mielestä ihan ok!

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Ja sinulle sallittakoon kunnon meuhkaaminen. En nyt tarkoita etta tukkanuottasille pitaisi ryhtya. Mutta anna naisen kuulla osansa.

Jos han tohon leikkiin lahti niin...

Sinua on loukattu ja tottavie saat ilmaista sen!

Laita vaikka onnittelu siita etta saa nyt ihan omaksi sun kuppaisen miehen. Ja onhan se mies pettanyt sita toista naistakin sinun kanssa. Vissiin ainoa tilanne jolloin nainen hyvaksyy miehellaan kaksi naista kun han on se toinen. Mutta periaatteessa jarjestysnumerolla ei ole mitaan merkitysta, sama lopputulos kuitenkin.

Ja pah tosta etta nainen omalla kaytoksellaan ajaa miehen pettamaan. Mita skeidaa, kylla se pettaminen on sen pettajan oma ongelma. Toisen tekemiset ja tekematta jattamiset eivat siihen vaikuta.

Ala vain ap ajattele etta sinussa olisi vikaa tai jotkut ongelmat liitossanne aiheutti pettamisen. Aviovalassa lupaa rakastaa niin myota kuin vastamaessa, eika lahtea hyppaamaan muiden petiin.

muista; karma is a bitch ;)

Vierailija

Lähinnä huvitti ja säälitti vaimon epätoivoinen kiukuttelu. Silloin päätin, että jos itse ikinä joudun vastaavaan tilanteeseen, en alennut moiseen.

Vierailija

se nainen ei ole minua pettänyt, tietenkään, vaan mies. Tuntematon ihminen minulle tuo " naikkonen" on.

Pointti siis se, että tekis mieli kolkutella toisen naisen omantunnon ovilla ja edes pienen pieni pisto sydämeen laittaa, jos vaikka älyäis jättää vast`edes varatut miehet rauhaan.

Kenellekään en toivo tätä tuskaa, jota olen kokenut siitä lähtien kun nämä mieheni tekstailut ja sekstailut selvisivät.

Mies ei tule olemaan yhdessä tämän naisen kanssa, koska välimatkaa paikkakuntien välillä paljon. Siis voivat jotain " joka toinen viikonloppu" -suhdetta pitää, jos jaksavat.

Vierailija

Mieti sitä, että jos ja kun miehesi alkaa olla tämän toisen naisen kanssa ja kun teillä on yhteinen lapsi niin todennäköisesti joudut jonkin verran olemaan tekemisissä tämän naisenkin kanssa, mikäli heidän suhteensa jatkuu. Kaivat vain kuoppaa itsellesi, jos nyt alat käyttäytymään tuolla tavalla. Pysyttele tuollaisen yläpuolella.

Vierailija

Lapsellista tai ei. Onkohan tää toinen nainen vapaa vai kenties parisuhteessa? Mä ainakin hieman vihjaisin sen äijälle missä mennään. Jos se äijä ois jotenkin siedettävä, ni varmaan yrittäisin päästä punkkaan sen kanssa. Kjäh kjäh. Äijääni vetäisin turpaan. Siinä vaiheessa ku on tullu petetyksi, ei jaksa käyttäytyä aikuismaisesti.

Vierailija

Vaikeus vain siinä, että puhelin kulkee miehellä aina mukana. Puhelimen ratsasin yhtenä yönä, kun en saanut unta miettiessäni, että keltä niitä viestejä tulee iltaisin mieheni äänettömään kännykkään (valo välkähtää näytössä kuitenkin, niin ei jätkä muka tajua, että viestitulva huomataan). Vaikea sanoa, että lapsi heitti puhelimen vessanpönttöön keskellä yötä tai, että pesin pyykkiä.

Muuten ois loistava!

Vierailija

mutta pahasti on jotain siinä naisessakin vikaa, kun TIESI olevansa perheellisen miehen kanssa. Minusta varattuihin ei vaan kosketa vaikka olis mikä! Itse en ainakaan koskaan pystyisi ottamaan eroavan parin lapsen vihoja niskoilleni, sillä tiedän, että lapsen tajutessa äidin ja isän eronneen siksi että minä tulen kuvioihin, lapsi ei arvostaisi minua pätkääkään.

Mutta tuollaista tilannetta ei onneksi pääse syntymään, minut on kasvatettu hyvin ja moraalilla.

Sen verran pirua kyllä löytyy, että kyl mä jonkun nasevan viestin muijalle antaisin, mut ehkä menisin lapsen kans käymään ovella et täti voi ihan itse mun nicopetterille kertoa miks vie iskän pois. Mut ihan takuulla jotain tekisin. Vaikka myöhemmin voisin katua, se helpottais sen hetkistä oloa suunnattomasti

Vierailija

olette eroamassa. Minua on petetty ja juuri samalla tavalla jäi omakin ukkoni kiinni. Olin raivoissani. Tuntui etten voi purkaa raivoani mihinkään. Meillä meni silloin vielä todella hyvin, paremmin kuin koskaan, mutta jokin asia sai minut lukemaan puhelimeen kumman usein tulevia viestejä, kun niitä normaalisti ei tullut juuri lainkaan. No niin sitä vaan edelleen yhdessä ollaan, kun alkujärkytyksestä päästiin saatiin asiat puhuttua kuntoon. Aikaa meni ja välillä tuntui toivottomalta yrittää mutta nyt menee jo hyvin. Tsemppiä sulle ja koettakaahan vielä jutella jos vaan suinkin voitte.

Vierailija

ettei voi kuvitellakkaan moista omalle kohdalle. Ollaan niin rakastuneita ja kaikki on hyvin, sitten putoaa pommi; toinen pettänyt. Koskaan ei voi olla varma, ettei rakas petä (toki ei pidä elää " pelossa" koko aikaa, sekään ei ole tervettä=)

Mutta pitää muistaa se, että harvassa huonossa parisuhteessa se pettäminen satuttaa...!!! Jos suhde on huono, niin pettäminen ei välttämättä tunnu miltään, ehkä vain helpottaa kun saa tekosyyn erota. Jos suhteessa taas kaikki on ihan ok, niin silloinhan se pettäminen satuttaa eniten.

Herää kysymys; miksi? Ja tälläisissä tapauksissa on hyvä miettiä, miksi se hyvä ja kunnollinen mies/vaimo pettää, vaikka suhteessa on kaikki hyvin? Eli ei kannata vaipua harhaan, etteikö oma mies voisi koskaan pettää... Vaikka suhteessa olisikin kaikki hyvin, surullista mutta totta:(

Vierailija

Itselläni esim. aina vesilasi yöpöydällä, sehän saattaisi kaatua puhelimen päälle jos se olisi myös yöpöydällä... Tai sitten teet niin, että jos miehellä on akku lopussa (=luonnollista että puhelin on aamulla sammunut) yksinkeratisesti otat puhelimen ja salaa rikot sen. Ainahan puhelimissa on maanatai kappaleita, voi esittää vielä kovin harmistunutta asiasta...;)

Ja kai miehesi sentään käy suihkussa/saunassa ilman kännykkäänsä...? Ehkä silloin voisi sattua jotakin...?:)

Vierailija

MIEHESI TÄSSÄ ON TEHNYT VÄÄRIN!!! EI SINULLE TUNTEMATON NAINEN!!

Ei ihme, että miehesi halajaa toista naista, jos olet noin kostonhimoinen tms... Ole onnellinen, että pääset eroon miehestä, joka on pettänyt sinua. JA anna olla, ansaitset parempaa.

Vierailija

ja pettamisesta... tunteillensa ei ehka voi mitaan, mutta teoilleen voi. en ymmarra kuka haluaa ottaa itselleen niin moraalittoman naisen tai miehen, jolla ei ole ymmarrysta/ halua/ jarkea ym lopettaa edellista suhdetta ennen uuden aloitusta.

se, ettei halua lopettaa vanhaa suhdetta on naurettavaa ja saalittavaa varmistelua...saalittavaa on se, etta ei uskalleta tai haluta olla yksin vaan mieluummin ollaan suhteessa, on se millainen tahansa, eika myoskaan viitsita tehda toita sen eteen, ja lahdetaan vasta kun on uusi poka varmistettu.

minusta voi kylla peraankuuluttaa moraalia (mika ilmeisesti monilta puuttuu) myos niilta vapailta miehilta ja naisilta! mika ihme teita vaivaa??!

omaan napaan tuijotus on yksi ikavimpia ja saalittavampia piirteita ihmisessa.

Vierailija

Jos toinen osapuoli pettää se tietenkin tekee väärin. Siihen voi olla lieventäviä asianhaaroja, kuten väljähtynyt suhde tai sitten hlön omat ongelmat. Tai sitten ei, kyseinen pettäjä on patologisesti ajattelematon.

Ihmiset ovat tietenkin tahtovia olentoja, jolla on mahdollisuus hallita tekemistään. Toisaalta ihmiset ovat myös tuntevia, kiltteejä ja rakastavia, alttiita tuntemaan sekä myötätuntoa että rakastumaan - joko aviopuolisoon yhä uudelleen tai sitten johonkin toiseen.

Parisuhten eten pitää tehdä töitä ja pitää tahtoa, mutta siitä huolimatta voi käydä ihan hyvillekin ihmisille niin, että sitä rakastuu eikä voi asialle mitään. Minusta siinä on turha syyttää ketään katkerasti, ei pettäjää eikä ainakaan sitä kolmatta osapuolta. Suru ja suuttumus on eri asia, mutta turha myrkyttää oma ja toisten elämä, mitä siitä kukaan hyötyy.

Vierailija

eikä alentua miehen tasolle. Jos kerran olette jo eroamassa niin säilytä arvokkuutesi ja hoida homma asiallisesti loppuun asti. Älä nyt tunnekuohussasi tee mitään järjetöntä (näitä kostojuttuja), jota voisit joskus myöhemmin katua. Elämä jatkuu, vaikka se tässä tilanteessa tuntuukin todella kurjalta. Selviät kyllä, tsemppiä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat