*~* HAAHUT viikko 7 *~*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]fairytales77[/b] olen kohta 30v, ensimmäinen raskaus jouduttiin keskeyttämään marraskuussa rv19+3, vauva oli menehtynyt kohtuun. uusi vauva haaveissa...jos rohkenisi vielä yrittää:(

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.

[b]toivoilmari[/b] Olemme molemmat 38 ja yritämme neljättä. Minulla on 17,14 ja meillä 3v lapset. Sain km 04 vkolla 11 ja 05 viikolla 15 (Np ultrassa kaikki oli hyvin).

[b]Trappa[/b] Olen 33 vuotias pojan (05/05) äiti. Km kaavinta 5.1.07 rv 12+5, sikiön kehitys oli loppunut rv 8+5. Nyt täällä vielä odotellaan tädin tuloa ja miehen lopullista päätöstä yritetäänkö pientä sisarusta pojallemme.

[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?

[b]Joululahja[/b] plussa ?, la 1.9.2007

[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007

[b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007

[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007

[b]katri72[/b] plussa ?, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Minä olen 27v. ja mies 29v. Yritystä takana 1/06 ja 11/06 ollaan aloitettu lapsettomuushoidot, hoidoissa yksityisellä puolella. Minulla todettu pco. Eka plussa 2/07 ja km rv 5+6.

Vierailija

Olen pahoillani,outo homma sulla????

Mullakin voi olla jotain hormooni häikkää....ei tollaiset jutskat ole normaaleita...

Tervetuloa uudet :) Olen pahoillaan menetyksistänne. Tänne on kiva ihmetellä :)

Vierailija

on pitkä aika ku viimeeksi on täälä käynyt kirjoittelemassa. Lukemassa oon aina välillä käynyt,mutta ei oikeen juttua oo iteltä tullut.. Eli mullahan takana ne kaks keskenmnoa ja pääsin sairaalaan tutkimuksiin niistä ja lapsettomuudesta. munatorvien aukiolo tutkimus tehtiinh ja se oli ok ja otettiin musta paljon verikokeita ja kaikki muut oli ok paitsi veren hyytymistekijöissä oli häikkää. Eli keskenmnot johtuneet niistä. nyt otetiin ne uudestaan ja sit mietitään jatkoa ku tuo löyty. mut nyt käytössä vielä clomit ja teroluti pienen tauon jälkeen ja jos + tulee ni pitää ottaa disperiiniä 1kpl päivässä ja heti mennä sairaalaan jossa aloitetaan pistokset turvaamaan rasklautta. kesäkuussa sit viimeistään aloitellaa lisä tutkimuksilla ja hoidoilla josse raskaus ole siihe mennessä alkanut.

Aikamoista vuoristorataa tässä on menty ku tuonkin kuuli,mutta oli se toisaalta hyvä että joku syy keskenmenoille löytyis...mut ehkä pian on meidäb vuoro saada se kauan toivotta + testiin...

adette

Vierailija

Adette: Kiva kuulla taas sinustakin. Toivottavasti nyt pian tärppäisi. bdbdbd

72oinas: Kiitos sinulle sanoistasi. Ihan ok oikeastaan nyt, mutta maanantai oli kyllä rankka päivä. On juttuja, jotka ovat piristäneet, joten siksikin parempi mieli. Kyllä tämä tästä...

visakoivu: Mä voisin ottaa sitten seuraavaksi ne menkat.... Lähettäisitkö menkkasäteitä tännekinpäin...

Hyvää alkanutta päivää kaikille!!

Vierailija

Kiitos sinullekin sanoistasi. Poistin tietosi listalta pyyntösi mukaisesti. Kaikkea hyvää sinullekin ja toivotaan, että toisella puolella taas tavataan. Tärppionnea tulevaan ja toivotaan ettei km:a enää tule!!

Vierailija

Moi! Mä oon ollut enemmänkin taustaseurailija, mutta päätin vihdoin kirjoitella omia kuulumisiani, sillä tänään on taas hieman suru puserossa. Meillä siis sellainen tilanne, että meillä on 8/2005 syntynyt poika ja toisen yritys on aloitettu 7/06. Sain joulukuussa keskenmenon noin viikolla 7, kyseessä oli ilmeisesti tuulimuna. Tänään on menossa kp 29/27-29, ja testasin aamulla negan :-( Ensimmäinen vauva sai alkunsa suhteellisen helposti 3. kierrosta, eikä minkäänmoisia alkuvaikeuksia ollut. Tuo tuulimuna joulukuussa taas oli sellainen, että mulla oli raskausoireita jo suht aikaisin, mutta haamun sain testiin vasta kp 40. Keskenmenon jälkeen ensimmäisessä kierrossa nyt tammikuussa mulla ei ollut mitään oireita, ja menkat alkoivatkin kp27. Nyt tässä parhaillaan menossa olevassa kierrossa (kp29/27-29) taas mulla on ollut jonkin verran oireita, lähinnä huonoa oloa ja alavatsaa nipailee. Välillä munasarjojen tienoilla vihlaisee kovempaakin tai hieman särkee. Eli odotellaan vielä, toivottavasti tämä ei nyt ainakaan vihjaisi samaan kuin joulukuussa.. Onko teillä vastaavia kokemuksia / vinkkejä?

Vierailija

Voi katri, kyllä tuo sinun tilanteesi koittelee hermoja. Kuinka olet voinut ja jaksanut tämän kaiken kanssa? Paljon haleja sinulle!!

Norkki2: Voimia sinulle suruusi! Ja uutta plussaamista toivon sinulle pian. Raskautumista voi yrittää heti, minulle ainakin lääkäri sanoi niin että se on kropasta kiinni kuinka palautuu. Sain km omien laskujen mukaan 7+ mutta ultran 6+.

Adette: toivottavasti tutkimuksist on teille apua ja saatte pian odotetun plussan!

Itselle ei mitään uutta. ovis oli ilmeisesti viikonlopun aikoihin oireista päätellen. saas ny sit nähdä kuinka tässä taas käy. kiertoja tai muutakaan en edelleenkään laske, enkä mihinkään oireisiin usko. Nyt olis jo yk10 joten sais kyllä jo onnistua.

Ei auta kuin toivoa..... vaikka meinaa sekin pikkuhiljaa loppua.

Plussatuulia kaikille!

Vierailija

Trappa: Tsemiä tuhrujen kanssa, tiedän tunteen :( Kyllä se kroppa siitä ajan kanssa tasoittuu, täytyy vaan malttaa odottaa.

(.): Menkkajuilinnat jatkuu, joten täti taitaa tulla rytinällä. Taisi ovis jäädä terolutin vuoksi tässä kierrossa väliin kokonaan, ARGH :( Yhden kierron vielä kuitenkin teroja syön, sitten katson joko tuhrut olisivat jääneet unholaan ja kierto kokonaisuudessaan palautunut normaaliksi. Tärppikin saisi pikkuhiljaa tulla, mutta ensi kuussa on jo lääkäriaika, jolloin tutkitaan perusjutut, joten sitä odotellessa. Samperin lääkäri lupasi joulukuussa, että raskaudun kyllä pian...Noh, sitä edelleen odotellessa :(

Pirteää viikonloppua kaikille. Ulkoilkaa ja syökää hyvin, niin ja levätkää :)

Vierailija

Tänään olisi sitten se neuvola vähän 8:n jälkeen. Tuli tämä listakin laitettua ajoissa.

Eipä tässä oikeastaan sen kummempaa, vähän jännittää neuvola ja mikä on labratestin tulos. Palailen sitten joskus myöhemmin uudestaan.

Hyvää alkavaa päivää kaikille!!

Vierailija

Palstailu on jäänyt itsellänikin vähiin. Juttujanne olen kyllä lueskellut aina muutaman päivän välein.

KATRI: Olen niin pahoillani. Niin toivoin sinulle onnellista raskautta ja vauvaa. Pidän peukkuja sinulle tulevaan.

VM: Kaikkea hyvää sinulle ja kiitos kaikesta tuesta, jota olen sinulta saanut.

Kuten olette huomanneet, en palstaile täällä enää kauhean ahkerasti. Ei ole enää samanlaista tarvetta eli kaipa jotain paranemista on tapahtunut sitten marraskuun keskenmenon. Edelleenkin välillä kyllä ottaa niin he***tisti päähän tuo km, mutta menee jo päiviä putkeen, etten ajattele koko asiaa. Tottakai välillä nousee kyyneleet silmiin ja eiköhän se kuulukin asiaan, mutta km:stä on tullut osa elettyä elämää ja olen hyväksynyt asiat.

Vauvakuume jyllää edelleen, mutta kierron laskemisesta, suunnitelmallisuudesta ym. on luovuttu, tulee jos on tullakseen.

Uskon, että minunkin on aika poistua tältä listalta, eli KATRI voisitko minut poistaa?

Kaikkea hyvää kaikille ihanille HAAHUille ja toivon, että tapaamme kaikki toisemme ennemmin tai myöhemmin tuolla toiselle puolella. Suuri KIITOS teille kaikille. Pitäkää itsestänne huolta ja muistakaa, että aina on toivoa!

Rakkaudella Ida

Vierailija

Tänään kävin uudestaan ultrassa näiden mun pelkojeni takia ja sieltä löytyi jo liikkuva sikiö, joka vilkutteli äidille ;-) Kokokin vastasi viikkoja. Toivottavasti en tällä uutisella tuota kenellekään pahaa mieltä, mutta ainakin nyt näyttää hyvältä ja eiköhän tuo kestä loppuun asti!

Ajattelin pikku hiljaa irrottautua täältä ja siirtyä aktiivisemmin tuonne exiin.

Kovasti kaikille haleja, tsemppejä ja onnistumisia! Olette ajatuksissani!

KATRILLE kovasti jaksamisia vastoinkäymisiin. Vaikutat kyllä tosi vahvalta ihmiseltä! Haleja!

VM: sinulle myös kovasti jaksamisia! Sinulta olen saanut paljon voimaa ja tsemppiä tässä matkan varrella!

-Ultsi + Lahja 10+0-

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat