Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kultainen 60-Luku : viikkoon 7

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa !!!

Palstautukaa, ja kertokaa kuulumiset !!! t. emmi

Sivut

Kommentit (115)

Vierailija

haukkua Kelaa..Sen firman kanssa menee aina pieleen kaikki, mikä vaan pieleen mennä voi. Saa nähdä, miten käy, kun minä haluan äippärahan laskettavaksi 2005 tulojen mukaan. Ihan varmaan tulee päätös jostain vuorottelukorvauksesta lasketusta kiturahasta..Monta kertaa olen saanut kokea, että vastaus on aina erilainen riippuen siitä, kuka siellä sattuu vastaamaan puhelimeen. Siinä päivän jupinat.

Vierailija

Rinnat on olleet ihan älyttömän kipeät muutaman päivän, tänään aivan erityisesti. Aikaisemmin illalla tökkäsi tosi lujasti kun mies laittoi leivinuunissa porsaan ulkofilettä, mausteena pippuria ja valkosipulia. Jäi syömättä, tyydyin salaattiin. Esikoista odottaessa en kyennyt koko kesänä syömään mitään grillattua...

Yhtenä aamuna aloin itkeä kun lehdessä luki, että jossain Jekaterinburgissa sairaanhoitajat oli teipanneet itkevien vauvojen suut kiinni.

Olenkohan nyt hysteerinen omaan napaani tuijottaja? Vai voisiko olla, että jotain olisi tapahtunut? Olisihan se aika uskomatonta, että näin kypsässä keski-iässä (minä 39 ja mies 48) tärppäisi näin nopeasti!

Vierailija

Tervetuloa Sipuli joukkoomme!!

Ja olipa kivaa kun Trattis kirjoittelit. Minunkin mielestä sulla oli hyvin tarinoinnit hanskassa, mirreineen ja peleineen. " Halukasta" ensi viikkoa toivottelen sinulle!!

Pinkerton; huh, siellähän on riehuttu... onneksi helpottaa jo. Saitkos päikkärit nukuttua?

Ani: Kiitos, kyllä kuuri on purrut ja olo on melkein normaali. Ja kyllä tää mieli tosiaan on ihmeellinen. Vaikka melkein jo tuloksen arvaa/tietää, niin silti jaksaa kehitellä niitä jos jos jos juttuja.

Tsemppiä sulle tikkujen kanssa ja tosiaan ukkokultaa hereillä pitämään sitten. Mutta onhan meillä naisilla keinot, jos sattuu nukahtamaan. Tosin, minä en kyllä niin pitkälle ole " siivoushommissa" mennyt, että olisin herättelemään alkanut... Nyt meni kyllä taas jo perjantai juttujen puolelle.

Ankkis: Toipunut olen, ja voi miten olisikin ihanaa viettää laskisasunnuntaita ilman menkkoja. Just silloin pitäisi kai alkaa. Tai sitten lauantaina... Olisipa tosiaan ihana viikonloppu ilman sitä ei toivottua vierasta.

Senniina: Muistatko kuule viime syksyä... enkös mäkin sanonut, että mulla nyki toista silmää. Elohiiri tai jotain vastaavaa.

En olekaan taas vähään aikaan käynyt vessassa tarkistusmatkalla, taidanpa poiketa...

vm69

Niin ja vielä hyvää viikonloppua teille kaikille. Tuun kyllä ihan kohta takasin jos vessasta löytyy piinailulle stoppi.

Vierailija

jaahas, oli capslockit päällä.....

Idolsia en ole kattelut, en voi kommentoida.

Meidän masulainen möykkää öisin, mutta ei se aina onneksi häiritse. Oma uni on vain tosi usein sellaista koiranunta.

Nuo kaksi mahan ulkoista tappelee.

Ei siis mitään ihmeempiä. Päivän työt odottaa.....

Vierailija

Ihanaa pullaa...! ja kiitokset kahvistakin.

Ja kiitos muutenkin kauniista ajatuksesta. Mä puristan silmät kiinni ja toivon oikeen kovaa, että me kaikki saisimme vauvat syliimme!!

vm69

Vierailija

Pietu: Kävin tänään hakemassa antibiootit ja alan popsimaan niitä. yritin ensin nenähuuhtelulla ja lääkärin määräämällä neneäsuihkeella mutta ei vaan oireet katoa. On sitten aloitettava tuo lääke ja samalla jo varauduttava siihen toiseksi epämillyttävimpään vieraaseen - hiivaan.

Ja ihan rehellisesti, ehkä haluaisin vähän piinailla, mutta kun en löydä yhden yhtä oiretta kropastani...

Kyllä minä tännekin useammin kirjoittelisin, mutta kun töissä ei enää kertakaikkiaan pysty. Nyt saikulla on kotona aikaa enemmän. Sitten kun täältä on hetken poissa, on tullut niin paljon tarinaa, etten enää muista mitä milloinkin piti sanoa. Ja kun miten dementikko voisi muistaa painaa sitä dementia-nappulaa...

Elsamarja: Siis ihanaa, kiitos. Jossain muuallakin onneksi hypätään vaikka roskapussin yli, ennemmin kuin viedään pussi perille.

Sinäkö se kyselit oviksesta..? Minä en sitä oikein ennen tätä palstailua tunnistanut mitenkään. Kun tulin tänne viime keväänä, tajusin vasta silloin miksi aina joskus vihloo alavatsaa toiselta puolelta. Ja niitä limojakin ihmettelin. Nää taitaa olla sellaisia juttuja, joita ei ihan jokaisen kanssa ole tullut pohdittua, joten mulle noi selvisi vasta 37vuotiaana. Parissa kierrossa olen ovista tikuttanut.

Senniina: No en ihmettele ettet menkkoja kaipaa, jos noin tuskaiset ovat. Toivottavasti pysyvätkin poissa vielä pitkään synnytyksen jälkeenkin.

Kahvi on valunut. Poistun nauttimaan sitä.

vm69

Vierailija

Mulla se tuntuu alavatsakipuna, joka kestää ehkäpä puolisen päivää ja yleensä myös turvottaa. Kipu tuntuu enemmän sillä puolella mistä munasolu on irtoamassa ja joissain kierroissa voi olla niin voimakas, ettei pysty suorana kävelemään.

Vierailija

Vielä aattelin kirjoittaa, ennen kuin simahdan (zzZZZzz) Oltiin tänään sitten siinä kakkos-synnytysvalmennuksessa, ja ihan mukavaa oli, vaikkakin aikas turhia tuollaiset valmennukset on, kun ei se kuitenkaan tee asiasta yhtään sen tutumpaa tai äidistä/isästä yhtään kokeneempaa, joten eiköhän se valmentaminen ala vasta vauvan synnyttyä :-)) Kätilölle 10 pistettä, vaikka nuori lapseton olikin, mutta todella osaavan ja ammattitaitoisen tuntuinen, en yhtään panisi pahitteeksi vaikka olisi meidän oma kätilö. Masu-Tiina potki koko ajan ja työnsi päätään ulos masusta, ja se se vasta tuntuukin inhalta :-// Meillä kävi myös esittäytymässä 40h nuori vauva, ja äiti ja isä :-)) Voitte vain kuvitella miten söpöliini vauva oli, ja niiiin pieni .. Ja äiti ja varsinkin isä olivat vielä ihan ' sekaisin vauvan syntymästä'

Kirppu: Voi luoja mikä tapaus !!! Onneksi itse syksyllä 2005 tilasin rv-8 ajan yksityiselle gynelle ja hänhän ei ultratessa löytänyt sykettä saati edes sikiöpussia (vai mikä se on) Mutta kohtu oli kasvanut ja turpea, koska sinne oli kertynyt nestettä. Laittoi lähetteen samantien NKL:lle ja siellä todettiin kohdun ulkopuoliseksi ja todella hyvin lääkäri tutki, vaikka muuten olikin epämiellyttävä reissu, ja hoitajat hieman eriskummallisia. Mutta luojalle kiitos, että selvisit !!! Kyllä tuollainen tapaus pelästyttää, aivan varmasti. Mutta olen varma, että yhdelläkin munatorvella raskautuu -tsemppiä- Ja otappa ihmeessä yhteyttä tähän lääkäriin, ketä hoiti asiansa näin väärin, ja vaadi häntä vastuuseen tekemättä jättämästään soitosta, siinä olisi todellakin voinnut lähteä vaikka henki.

Vm: Voi voi koita jaksaa ystävä hyvä !!! En osaa oikein muuta sanoa .. Mutta olen varma, että pian asiat alkavat luistamaan oikealla tavalla. Koitahan jaksella !!!!

Elsamarja: Itse hankin oikein sellaisen ' pesona monitori' laitteen ovulaation paikantamiseen, mutta en tykännytkään siitä, kun sen kanssa oli toimittava minuutilleen oikeaan ajankohtaan, ei sovi mulle. Tikuttamisen aloitin ihan vakavissani v. 2005, kun oli jo vuosi yritetty.

Levinia: Liputan täällä, että kaikki olisi Hopella hyvin, ja muista olla noiden vuotojen kanssa varovainen, ihan niin kuin lääkäri sanoi, LEPOA !!! Kyllä se siitä ......

Paljon piti kommentoida, mutta taidan mennä sohvalle on jotenkin niska aivan jumissa :-// Eli huomenna taas palaillaan uusin eväin !!

t. emmi rv-34+

Vierailija

Kiitos kaikille tuesta ja jaksamishaleista. Olihan meillä epäonnea, mutta kun Kirpun viestiä luki, tajusi, että asiat voisi mennä vieläkin huonommin. Onneksi Kirppu olet kunnossa.

Oikein ihanaa ja aurinkoista ystävänpäivää teille jokaiselle!!

vm69

Vierailija

Taas maanantai. Mihin ne viikonloput aina katoaa? Tai tällä kertaa ei kyllä paljon tarvitse kysellä. Meillä meni koko viikonloppu esikoisen 5-v synttäreiden merkeissä.

Onneksi pakkanen on hellittänyt, melkein 25 astetta lämpimämpää kuin viime viikolla, ja silti on vielä pakkasta. Huimaa!

Töissä pääsen vähän lepäämään ainakin fyysisesti. Henkisesti on välillä eri syistä hyvin rankkaa, mutta toivottavasti saan piakkoin hyvän syyn jäädä pitemmäksi ajaksi pois töistä...

Vierailija

Pietu: En tarkkaan tiedä kp:tä, joko 25 tai 27. Mutta kyllä huomenna pitäisi jo alkaa. Käytiin pulkkamäessä ja luistelemassa ja samalla reissulla kävin kattoo onko apteekki auki. Olihan se... nyt tuolla laukussa polttelee testi. Mutta tyynesti kyllä aion odottaa ainakin tiistaihin. Tai katsotaan nyt. Toisaalta jos testaisi huomenna negan, voisi ihan rauhoittua ja keskittyä töihin, eikä tarttisi vahdata vessapaperia koko päivän.

Ja sitten jos käykin niin ettei tässä kierrossa tarvitsekaan testiä, niin joskus varmaan kuitenkin, onpa sitten valmiina.

Olettekos olleet jo mäessä muut kultaiset?

vm69

Vierailija

Kun peukutat puolestani.

Koko ajan pelkään, että seuraavan vessassakäynnin jälkeen tulen tänne kertomaan menkkojen alkamisesta... Mutta nyt vielä toivoa on...

Hyvää lauantaipäivää kaikille.

vm69

Vierailija

...iso finni leuassa.

Vielä pari kiertoa sitten listasin " raskausoireita" , nyt menkkaoireita.

Itsekseni täällä vaan jutustelen..

vm69

Vierailija

kamala miten nopsaan nämä illat töiden jälkeen menee, koko ajan olen jotain touhunnut ja nyt istahdin kaffemukin kanssa tähän koneelle.

Isännällä on pitkästä aikaa iltavuoroviikko ja olen muksujen kanssa keskenään ja jotenkin paremmin saan näitä kotihommia ym tehtyä kun ei ole tuo ukkokulta tässä jaloissa pyörimässä.

Energiaa piisaa, liekö hyvä vai paha merkki kun piinaviikkokin alkoi !

Ihanaa tässä olisi vielä kaks työpäivää ja sitten vapaat ja talviloma :-)

On sitä odotettukkin !! Tänään varmistui, että mieskin pääsee mukaan sinne kylpylään kun saa otettua palkatonta lomaa ens viikoksi.

Mukava kun saadaan ottaa tuo pikkupiskikin mukaan ja koko jengi on koolla ja mikä parasta mun ei tarvii ajaa matkoja sinne !

Mulla on ajokortti ollut kohta 20-v ja tykkään ajaa autolla mutta ainahan tuollaiset pitkät matkaa pelottaa varsinkin näin talvisaikaan

ja autoonkin voi tulla tienpäällä vikaa.

Jaahas yläkerrassa tuntuu olevan sota, pitänee mennä katsomaan ja ripustaa samalla pyykit kuivumaan EIKÖ TÄSTÄ PYYKINPESUSTA KOSKAAN TULE LOPPUA ??

Haliterkkuja kaikille já huomenna paremalla ajalla tulen kommentoimaan teidän kuulumisianne !!

Isotikru

Vierailija

Eli yritin siis vastata tuohon esittelyviestiin, mutta enhän mä osaa :( Auttakee nyt ja sinä (Senniina?) joka päivität esittelyt, laitathan mut sinne, jookos?

Samalla tässä Vm:lle lohtuhalit, uuteen kiertoon paremmalla onnella -vaikka sitten piinailemattakin : )

w

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat