apteekin biocard raskaustesti ....

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

onko siinä " viivanpaikka" ?

n.1979

Kommentit (2)

Vierailija

itse olen testannut sillä aikojen saatossa varmaankin kymmeniä kertoja ja kovin haaleita plussia se on näyttänyt tai sit täydellinen puhdas, valkoinen: ei minkäänlaista viivan paikkaa. Ja kerran on käynyt niin, että plussa muuttui negaksi ja täti tulis pari viikkoa myöhässä.

Käypäs kertomassa mikä oli tulos, odotan mielenkiinnolla ja pidän peukkuja .. bd bd bd..

T.N

Vierailija

oon nyt sitten testaillu acon 10 (pitkin päiviä 3 päivää) ja haaleaa plussaa se näyttää vieläkin , nyt tullut la pientä pun viirua paperiin ja su-ti nyt tullut liman sekaista tuhrua ,mutta ei onneksi kunnon vuotoa.... siksi oon koitellutkin pitkin päivää tuota raskaustestiä ,mutta ainakin vieläkin se haaleaa toistakin viivaa antaa ...

aamupissasta tein kyllä sen huomion, että ei näytä niin herkästi toista viivaa ,kun on nestettä enemmän , mutta vaikaa päivällä vain 30min ed. vessassa käynnistä niin ilmestyy kyllä hailakka toinen viiva...

nyt odottelen jännityksellä että vahvistuuko viiva vai villiintyykö vuoto.. :(

toivottavasti vahvistuisi tuo toinen viiva .... tosin testejä menee aika haipakkaa tahtia kun jännityksellä koitan eriaikaan päivästä kun tuhruttaa että näkyykö vielä toinen viiva...

piinaavaa aikaa.......

!!!!!

n.1979

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat