Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~*~ENSIKOIDEN VIIKKO 7 (12-18.2)~*~*~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

No niin, tässä olisi sitten eka viikkopino! :)

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

No mutta Elviira!! Onnea oikein paljon plussasta!!! Mikä ihana uutinen!!! Älä YHTÄÄN murehdi sitä viiniä, määrä oli niiin kovin pieni. Ja ethän edes tiennyt olevasi raskaana, joten on turha syyllistää itseään. Tärkeintä on elintavat tästä eteenpäin. Usko kun kätilö sanoo :) Onnen halauksia vielä!

Pariisitar: voisin jauhaa näistä häistä on and on.. Mutta kotona siis pidetään ja tavoitteena rennot puutarhajuhlat elokuun tummuvassa illassa.. Isot asiat on jo hyvin hanskassa ja pieniä näperrellään. Voi kun saisi vaan keskittyä kaikkiin ihaniin suunnitteluihin, tenttiin luku ei kiinnosta yhtään niin paljon.. Mutta se niistä. Käyhän sinäkin aina välillä täällä, halutaan tietää että mitä sulle kuuluu ja miten elämä menee!

Passionatellakin hääsuunnitelmia, kuulosti ihanalta tuo jouluyönä tapahtunut kosinta! Iiks, kuinka romanttista.. Ja talokin vielä.. Nää on sellasia ruuhkavuosia nyt meillä useimmilla täällä, että mahdottoman isoja asioita tapahtuu itse kullekkin ja useinhan ne taitaa tulla samalla rytäkällä monta asiaa peräkkäin.

Ja takaisin töiden pariin.. F.

Vierailija

Elviira: Jihaa, SUURET onnen toivotukset Sinulle ja miehellesi. PAALJOON tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan:) JA, kuten Fiuu jo sanoikin, nauttimasi viinimäärä ei varmastikaan ole haitaksi vauvalle. Ystäväni sai tietää raskaudestaan aikoinaan (lapsi oli toivottu, mutta yritystä oli takana jo kauan ja keskenmeno yms..) rv 6-7 tietämissä ja oli sitä ennen ollut ihan kunnolla viihteellä viikonloppuisin. Raskautuminen oli siis todellinen ylläri, super huolehtivainen tämä ystäväni muuten ja toki sitten kuin sai tietää jätti alkon. Siis onnellista odutusta teitille:)

Fiuu: i h a n a n kuuloiset häät teitille tulossa:) JA järjestelyt ovat hyvällä mallillaan myös. NAutiskelepa oikein kybällä kaikesta puuhastelusta- tenttiin lukujen lomassa:) btw, saako kysyä, mitä opiskelet?? Kätilön ammatti on miullakin ollut haaveissa- perussaikkari nyt olen. Ja hoitotieteitä (opeksi) ajattelin lähteä jossakin vaiheessa jatkamaan:) Oletko ihan synnärillä töissä??? Utelias pariisitar täällä taasen vauhdissa...paljon meitä hoitureita on muuten vauvakuumeijoina, kumma juttu...

Kaunista perjantaita kaikille Ensikoille, ja Plussien täyteistä vkl:a:)

pariisitar

Vierailija

Huomenta ja mukavaa viikonloppua kaikille enska kamuille! Nyt jos hieman paremmalla ajalla kirjoittelisin =)

Plussia oli taas tullut lisää eli [b]Elviira[/b] oikein kovasti onnea teille molemmille ja kaikkea hyvää odotus ajalle! Ja toki saat tällä puolella rupatella niin kauan kun haluat.

[b]Mary[/b]: toivottavasti on ollut ikimuistoiset penkkarit tulehan kertomaan kuulumiset! Omat ainakin oli silloin hamassa menneisyydessä¿ kylläpäs tuli vanha olo kun muisteli miten kauan niistä onkaan!!

[b]dajm[/b]: kiitoksia tsempityksestä sitä aina aika ajoin tarvitaan =D. Suuret pahoittelut tädistä ja tsempitys ((rutistus)) toivottavasti tättärä älyää jättää tuhruttelut tällä kertaa matkasta!

[b]fiiu[/b]: ihanalta kuulostaa nuo teidän hää suunnitelmat!

[b]Passionate[/b]: siellä myös paljon suunnitelmia =). Meillä on myös talonrakennus projekti haaveissa, jossain vaiheessa. Esiteitä on kerääntynyt jo kiitettävä pino ja suunnitelmiakin jos jonkinlaisia tämä pääkaupunkiseudun tontti tarjonta on vaan melko hinnakasta. Mutta ehkä jonain päivänä!

[b]Hermione[/b]: pieni sydän siellä sykki varmasti ihana kuulla että kaikki on mallillaan =)

[b]marzu[/b]: Kuume tuntuu olevan siellä kova joten bdbddbd ja olipas ollut lapsenvahti keikka =D

[b]sara-maria[/b]: kalenteri siis löytynyt bdbdbd

Gallupiin: ¿raksa¿ alalla työskentelen lähinnä vanhojen rakennusten parissa konservointi tyyppistä työtä eli entisöijä olen. Itsenäistä ja luovaa puuhaa vaikka välillä aika rankoissakin olosuhteissa.

ON: kp 37/40-45 menkkoja tässä lähinnä odottelen että saisi sen kironkartoituksen ja mahdolliset hoidotkin aluilleen. Nämä pitkät kierot on sitten niin syvältä että!!!

Vilkutusta vielä kaikille muillekin enskoille ja +++++++++ pöllytystä kaikille tasapuolisesti!

-hapö-

Vierailija

..porukoilla äkkiä ilmoitan, et täti sitten tuli viimein.. nyt meneillään kp4.. mieli maassa.. olin aivan varma jo raskautumisesta.. plääh..

moni oli kyselly ja huhuillu jo.. mukavalta tuntui.. ootte ihania..

tuun ens viikolla paremmin kertomaan kuulumisia ja lukemaan pinon läpi, kun netti taas toimii kotona.. nyt saunaan.. ja taidanpa korkata vähän sidukkaakin..

-saikku-

Vierailija

[color=blue]Eilen se täti sitten tuli eli kp on nyt 2/~31. Jään taustailemaan, ku jätetään yritys tauolle. Tuskin jaksetaan kovin ehkäisyä käyttää siltikään, ku eipä me miehen kanssa mitään superhedelmällisiä keskenämme olla. Katellaan että miten muut asiat (eli minun valmistuminen) ensin sujuu.

Vilkutuksia vielä kaikille ja vauvaonnea!

Heippa!

s-k- (eipä niillä kp:llä enää niin väliä) yk 9 alkaa sitte toukokuussa.[/color]

Vierailija

Täällähän olikin kivasti viestejä tullut lisää, onpa mukavaa, että tulee vipinää enemmän! Ja uudet enskat on päässeet mukavasti jo jutustelemaan : ) ja hyviä uutisia bongasin, eli:

Elviira: +++ Isot Plussaonnittelut piinailukaverille! +++ Hyvä, että se plussajuna pysähtyi siun kohdallesi, vaikka miut nyt jättikin pihalle. Olen kyllä tosi onnellinen puolestasi ja siun plussa antaa toivoa siitä, että ehkä nuo tuhrut ei toivottavasti ole mitään ¿vaarallista¿ mullakaan. Ja tuosta viinistä ei kyllä tarvitse olla lainkaan huolissaan, määrä on olematon.

Pariisitar: kiva, että tulit ¿esiin¿! Suhdekuviot on kyllä rankkoja, mutta kyllä ne asiat siitä tosiaan suttaantuu. Itselläni oli ex-suhteessa melko tasan 2 vuotta sitten iso kriisi meneillään. Toipuminen toki kesti (ja osaltaan kestää edelleen, olimme kuitenkin 9 vuotta yhdessä), mutta tuo muutos toi mukanaan elämääni uskomattoman paljon hyvää näin jälkikäteen katsottuna. Kiitos tätipahoitteluista ja tsempityksestä!

Fiiu: moikat! kiva kuulla sinustakin. Kiitos tätipahoitteluista. Ihanilta kuulostaa nuo teidän hääsuunitelmat.

Passionate: siellä talonrakennus-suunnitelmia! Oma projektinsa varmasti siinä, mutta onhan oma koti aina oma koti.

Hermione: kiitos tätipahoitteluista ja tsempeistä. Joo, ovistikuttelua ajattelin kokeilla nyt, tilasin tikkuja kotitesteiltä. saa nähdä, mitä siitä tulee... ; ) Ihanaa, hyviä ultrakuulumisia siulla, hienoa varmaan oli kuulla pieni syke, oih! Tervemenoa o-puolelle ja käyhän aina moikkaamassa meitäkin välillä!

Dizku: kiitos tätipahoitteluista. No voi, harmi, että huolia ollut, piristystä ja tsemppiä siulle!

Marzu: siullahan on ollut tapahtumarikas lapsenvahti-keikka! Mitenkäs miusta kuulostaa vähän niin kuin siltä, että siellä alkaa olla melkoinen kuume päällä? ; )

G: olen myynti- ja markkinointihommissa töissä, tehtäviin kuuluu lisäksi sihteerin työt.

Saikku: HUHUU??? Missä olet?

Kaikille enskoille rentouttavaa ja virkistävää viikonloppua!

).( kp 2 menossa ja täti toi mukanaan kovan päänsäryn. Panadolin voimalla siis tehdään tää päivä töitä. Tilasin eilen ovistikkuja kotitestit.com:sta, 10 kpl Advandeja 10 euroa. Olikos näistä kellä kokemuksia?

Dajm

Vierailija

Marylle paljon tsemppiä kirjoituksiin! Muistan kuinka iso urakka se oli. Onneksi se on parissa viikossa ohi, ja sitten alkaa ihana vapaa. Etenkin, jos pitää välivuoden. :)

Hermionelle paljon terkkuja. Ihanaa odotusaikaa!

Passionate: Tervetuloa mukaan taas! Kiva että saadaan uutta verta peliin. :) Ja olet ihan oikeassa tämä porukka on upea!

Hätähousulle+miehelle pikaista paranemista! Ja onnea oviksen metsästelyyn. Mullaki on ollu ne viivat aina vähän haaleampia, tai just samanasteisia sen kontrolliviivan kanssa.

Marzu: Mie olisin voinu valmistua jo, mutta olen ollu laiska. Nyt on onneksi pakko, ku on tuo takaraja nuissa töissä, ku pitää saada ne farmaseutin oikeudet viimeistään kesällä. Hope so...

Hyvää yötä ja huomiseen!

Vilkutuksia ja terkkuja kaikille!

s-k- kp 24/28-35 DPO 9 :)

Vierailija

Onnea Cericelle plussasta. Ja tervetuloa o-puolelle kun siltä tuntuu. :)

Saikku: kävitkö jo neuvolassa ja mikä tulos vai onko täti tullut kylään? Multa on ainakin menny asia ihan ohi jos oot jo jotain käyny kertomassa.

Hyvää ystävänpäivää kaikille enskoille.

t: Buuffa rv 11+3

Vierailija

Kauheeta ku muutaman päivän on poissa, niin pitkät pätkät on keritty kirjottelemaan. Kieltämättä tää viikkopino voi olla nyt toimivampi ratkaisu.

Koiramammalle tervetuloa mukaan joukkoon. Meitä koiranomistajia taitaa täällä ollakkin aikalailla. Mä huolehdin tuosta meidän esittelypinosta ja pyytäisinkin sua laittamaan sinne pienen esittelyn. Laitan linkin tänne kunhan kerkeen sen tässä tämän kirjottelun jälkeen päivittämään.

Elviiralle: onnittelut plussasta :) Paljon tarrasukkia maha-asukille matkaan.

Ceriselle myöskin vielä onnittelut :)

pariisitar: Tsemppiä sinne mietintöjen keskelle. Kiva, että muistat kuitenkin käydä välillä meitä morjenstamassa.

Dajm: Pahoittelut tätskästä, se sitten löysi sinne tiensä. Kiitos kysymästä, kalenteri kyllä löytyi tuossa tavaroita purkaessa, muistais vielä sitä välillä kattella :)

s-k: Juu, me ostettiin tää talo nyt, ennen asuttiin vuokralla. Tää on omakotitalo 3 mh + muut tilat. On meillä ainakin kahdelle sopivasti tilaa. Tsemppiä sinne piinailuun :)

Niina: Kirjottele sitten se esittelyteksti kun kerkeet.

Aqua: voihan harmitus ku se tätskä sinne kaartaa. Muistahan toki meitä välillä jos meinaat siirtyä tuonne l-puolelle. Mielellään me sut täälläkin pidetään

Mary: Jokos siellä on penkkareista selvitty? :)

Hermonie: Mukavia uutisia olit saanut alkuraskauden ultrassa, ilmottelekko sun la:n niin voin päivittää sut plussanneeks tuonne esittelypinoon?

Fiuu: Moi, kiva ku välillä käyt meitä morjestelemassa. teillä on hääsuunnittelmat siellä hyvällä mallilla :)

G: Mä oon muutama vuos sitten valmistunut insinööri ja vuorohommia teen tehtaassa, toimihenkilönä tosin.

Viikonloppu tulossa, ja kerrankin on vapaata. Tarkotus olis kyllä mennä kattelemaan kaikki erilaisia kodin elektroniikka hankintoja, mitä nyt ollaan mietitty et olis tarvetta hankkia.

Mä lähden katteleen Idolsia :) Mutta viikonloppuna palailen..

Vilkutuksia kaikille :)

-Sara-Maria kp22/33-46- (kalenterikin kerran löytyi niin laitetaan noi kp:t tohon)

Vierailija

Tulin vain pikaisesti ennen töihin lähtöä toivottelemaan:

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!

Ja kiitti kaikille kannustuksesta tänne sairauksien keskelle!

Elviira: Kyllä se mun miehus on tosi tosi kipeä. Kävi jopa oma-aloitteisesti lääkärissä, sai ataraxia kutinaan. Sen piti kans hakea se rokote. Oli puhetta pari viikkoa sitten, mut ei sit ehtinyt. Mä oon onneks sairastanut sen lapsena ja jopa kahteen kertaan.

Cerise: No nyt vähän isompi Onnitteluhali!!

Nyt tuli kiire

Vierailija

Mary: Tule kertomaan penkkaripäivästä! Sattuiko mitään hauskoja kommelluksia?

Saikku: Pahoittelut tädin saapumisesta.

Marzu: Olipas sulla hurja lastenhoitokeikka. Huh! Ei tainneet pikkuvintiöt silti yhtään hillitä kuumetta.. Kovasti onnea piinailuun.

Dajm: Voi surku, kun se täti sinne tuli. Toivottavasti edes käyttäytyy nyt kunnolla. Muistaakseni meillä molemmilla oli minipillerit taustalla, joten varmaankin tuhrut johtuu samoista hormonihäiriöistä, jotka eivät siis raskautumista estä. Nyt vaan katse seuraavaan ovikseen, tikutus käyttöön ja kipin kapin plussajunaan. Mä pidän sulle kovasti peukkuja ¿tuhruystäväiseni¿ :)

Kiitos onnitteluista ja lohdutuksen sanoista, kun viinin maistamista surin. Tänään aamulla olin vielä sen vuoksi niin huolissani, että soitin teratologiseen tietopalveluun ja sielläkin vakuuteltiin, että ei mitään syytä huoleen. Vaikka olisin vetänyt kunnon perskännit, ei näin varhaisessa vaiheessa ole kuulemma vaaraa, joten turvallisin mielin voin olla. Aion vielä täällä kuumeilupuolella roikkua ja toivon, että moni tulisi yhtä matkaa mukaan o-puolelle. Ja voihan tässä alkuraskaudessa kurjiakin juttuja sattua, joten ei vielä edes uskalla o-puolelle siirtyä. Olette Enskat kyllä aivan ihania ja täällä olosta on ollut mulle suuri ilo ja apu kuumeilussa.

Hyvää viikonloppua!

-Elviira

Vierailija

JA PALJON ONNEA CERISELLE!!! Eiköhän ne työasiat siitä järjesty :)

NIINALLA oli ikäviä uutisia, paljon voimia surun keskelle!

Uudet enskat, ainakin KOIRAMAMMA, tervetuloa turisemaan!

Paljon peukutuksia piinailijoille, ainakin DAJM ja ELVIIRA taisivat piinistellä +++bdbdbd+++

Ja omasta navasta sen verran, että yk 13 alkamassa, täti tekee jo tuloaan. Samalla haikein mielin toivottelen hyvää jatkoa teille kaikille ihanille kuumeilutovereille, olette parhaita!!! Siirryn taka-alalle palstailussa ja pikkuhiljaa mahdollisesti tuonne l-puolelle, kun en oikein enää jaksa uskoa, että vauvautuminen meillä luomusti onnistuu

;( Mutta toki käyn kurkkimassa, mitä teille kuuluu, toivottavasti moni siirtyy pian o-puolelle!!!

Paljon plussapölyä erityisesti DAJMILLE, NUUTTILLE, NELLAMAIJALLE, JULILLE, SARAMARIALLE, MARYROSELLE (hauskoja penkkareita :), HÄPÖLLE ja muille " vanhoille" ;)

Halauksin, Aqua

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat