Syyskuun Sissit alkuviikkoon vk 7

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Ja olenkin käynyt täällä vähän väliä lueskelemassa juttuja.. Voi kuin helpottavaa lukea muiden kiukkuiluista ym jutuista.. On meillä kyllä miesparat aika kovilla välillä =) Mun mieheni ei ainakaan enää tiedä mitä tehdä näiden mun " läski" juttujeni kanssa.. Ensin mä saatan kutsua itseäni valaaksi ja nauraa et mä lihon vaik 50 kiloa ja sitten kun mies erehtyy sanomaan kuulantyöntäjäksi niin jumankekka sentään!!! Meinasin saada aivan hillittömän raivarin, mutta huomasin että itku taitaakin olla tehokkaampaa.. Hohhoijaa, voi raasua =) Mutta silloin kun mikään ei ole hyvin niin kaikki mitä hän sanoo tai jättää sanomatta, tekemättä (heh tai salaa ajattelee jne) on väärin..

Ja aina välillä on hyvä muistaa tää lause : Hyvä sun on kun et liho/joudu kärsimään pahoinvointia/ ole väsynyt jne. Onneks mun mieheni tietää kylllä etten mä normaalisti ihan näin pässi ole ja osaa sitten nauraakin mulle. Ja välillä saa kyllä mutkin huomaamaan oman koomisuuteni =D

Työnimi joululahja KP tulee siitä että mentiin Jouluna kihloihin ja mahdollisesti tuleva lapsonen on pistetty alulle juuri jouluaattona tai viimeistään Tapanina. Ja KP, no sehän tarkoittaa Kihla-Panoa.. Mun äiti sanoi että mä olen kauhea =D

Colatoffee ja Joululahja KP 8+4 igen

Vierailija

Pahoittelut keskenmenon saaneille!!!

Itselläni tuhruvuoto loppui ja raskausoireet jatkuu, että eiköhän se salamatkustaja ole vieläkin mukana..

Minä muutun varmaan kohta titokoneeksi...:) kun koulusta tulee, niin loppupäivän saa sitten istua koneen ääressä, tehtäviä aivan mielettömästi..

Jotenkin tuntuu, että pahoinvointi vain lisääntyy tässä istuessa.

Mulla oli tänään aamulla eka neuvola, eipä siellä mitään ihmeellistä tapahtunut. Ei suostunut kuunteleen sydän ääniä, hyvin olis saattanut kuulua, ku ei kyl mahassa oo paljo muuta enää jälellä kuin nahka ja luut. Tuntuu, et kaikki mitä saan syötyä, tulee kohta pihalle. Kiloja oli lähtenyt, eikä se ole kovin hyvä juttu, koska muutenkin olen alipainoinen. AAmullakin kiireissäni oksentelin pitkin olohuoneen lattiaa, piti pyytää miestä siivoomaan, etten oksentanut enempää.

Olen kyllä huomannut, että mun maha ei kestä autolla matkustamista ollenkaan. Siitä seuraa aivan karmea pahoinvointi, joka kestää sitten seuraavan päivänkin. Eilen juuri ajeltiin vähän pidempi matka ja siitä on seurauksena ollut aivan kamala päivä.

Ens viikolla oisi talviloma ja tarkoiruksena oli ajella kaverita tapamaan Oulun korkeuksille, mut taitaa mun automatkat nyt jäädä...

Kiva kuulla muidenkin työnimistä!!! Meillä on työnimenä Onni, mun mielestä se oisi todella hyvä pojan nimi, mut mun mies ei oikein lämmennyt ajatukselle. Annettiin sitten työnimeksi onni!:)

Huomenna on jo yhdeksän viikkoa täynnä.. Ehkäpä tämä vielä onneksi muuttuu näiden pahoinvointien jälkeen! ;)

Vierailija

Aamut alkaa olemaan vähän helpompia jo.. Jippii, ehdin peräti ajoissa töihin!! Tosin mies sitten lupasi ulkoiluttaa koiran.. Loppuviikosta voikin tehdä vähän tiukempaa kun mun pitäs mennä meidän sivukonttorille (pyrin siellä käymään kerran pari viikossa, mutta nyt en ole pariin viikkoon kyennyt) ja sinne kun on kahden tunnin ajomatka.. Perjantaina noukkaisen kummipojan mukaan ja maanantaina poitsu pitäisi saada aamuksi jo kouluun sinne. Huhhuh, valmiiksi jo suorituspaineet kun viimeistään kuudelta on lähdettävä ajamaan.. Ja mä kun en juuri ennen seitsemään ole ihan hetkeen suoriutunut ylöskään.. Kai sitä sit vaan onnistuu skarppaan kun eipä lasta voi omien unien takia koulusta myöhästyttää!!

Olo on hyvähuonohyvähuono jne. Ei liian huono että oksentaisin, muttei riittävän hyväkään. On tää aikamoista! =D

Olen miettiny pitäskö duunissa jo kertoa, kun muistutan tosiaan etumukseltani jotain Lolloa.. Ja kertoisin mä sittenkin jos kaikki ei menis hyvin.. Mut jotenkin ei vaan huvita vielä täällä puhua.. Ei se kuulu näille.. Saa nähdä mitä mun alaiseni siellä toisella konttorilla sit sanoo.. Pahaa pelkään että epäilyt herää kun mun tissit on paisunu näin.. hesan toimistolla sitä ei välttämättä huomatakaan kun ne näkee mut joka päivä.

Nyt pitää mennä kahville, mutta palailen luultavasti vielä tämän päivän iakana..

Colatoffee ja Joululahja K-P 8+5

Vierailija

Uusi viikko edessä ja taas pitäisi jaksaa.. 8)

Sellaista kyselisin kun täällä meidän paikkakunnalla (kunnallisesti) ei ole kuin yksi ultra viikolla 10-12. Eli ei rakenneultraa.

Niin mitä noilla viikoilla/tuosta ultrasta tarkastetaan?

En muista aikaisemmista raskauksista mitä niistä selvis eikä jäänyt mieleen mitä terveydenhoitaja sanoi..

Mukavaa viikkoa kaikille!

Fiia+ rv8+3

Vierailija

Keskiviikossa mennään jo!!! Viikonloppu on nurkan takana. Yes!

Mies tosin ilmoitti eilen lähtevänsä kelkkasafarille kolmeksi päiväksi huomenna joten ypönä pitää kaksi yötä olla... PÖH! Pitää vissiin yrittää torhistautua ja yrittää siivota... varmaaan...;)

Dumle: sinäkö vakavalla naamalla yrität sanoa että SINULLA ei hormoonit jyllää... ;D Tuo rakkauden ja hellyyden määrä EI VOI olla normaalia olotilaa!!! ;)

äiti 0004: Jos teitä on töissä jo kahdeksan (8?)raskaana, kehoittaisin työnantajaa vaihtamaan työtuolit uusiin, ne on ihan selvästi vaaralliset!!! ;) Tai ainakin laittasin varoituslapun niihin kaikille EI vielä raskaana oleville että osaavat vältellä " sikiäviä" tuoleja... ;D

Itsellä ollut ihanan helpottunut olo ja jotenkin tuntuu että maailmakin näyttää taas ihanammalta kuin ennen. ...varmaan ne hormoonit... Tosin minulla helpotti se ultra niiiiin kovasti oloa että ei voi uskoa todeks. Olin eilen aivan poikki illalla ja nukahdin sohvalle jo kahdeksalta! Mies hätyyttele ysiltä mut sänkyyn nukkumaan ja posmotin puoli seitsemään asti ihan sukkana. Ja olisin jatkanut vieläkin jos ei olis tarvinnut lähtä töihin.

Mun äiti on ihan höperöksi mennyt! Eilen se paljasti että se on ostellut jo vaikka mitä pikku vaatteita... UH! Hänen muut lapsenlapset kun on jo lähes täysi-ikäisiä niin nyt se saa suunnata kaiken innon ja ja huomion tähän pikkuiseen! Pelottaa... ;) ihminen joka on jäänyt just eläkkeelle ja on intoo täynnä kuin ilmapallo... UH! Se jo suunnitteli asunnon vuokraamista (!) meidän paikkakunnalta jotta se voi sitten olla varmasti tarpeeksi meillä ja nähdä vauvaa!!!! APUA!!!! Mitä kaikkea se keksii ennekuin ollaan edes kymmenen viikkoa eteenpäin, puhumattakaan kolmekymmentä!

kauhu skenaario silmissä vilistäen.....

pandora ja juustis 10+1

Vierailija

Töistä vihdoin pääsin pois ja reipas kävely pakkasessa teki kummia myös korvien välille. Kummasti jaksaa taas jopa nauraa.Ja kippurasa nauroin kuin luin tuota colatoffeen työnimen taustaa... ;D Just nonhan sen pitää mennäkin!

Meillä kun raskaus on lekurin alkuun laittama, ei viitsi itse tilanteesta repiä työnimeä... " lekurin ruiskaus" ? Joten juutonaksu juustis on millä se kotona kulkee vain sen johdosta että riepu ekassa ultrassa lähinnä siltä näytti :) . Tosin mies oli näkevinään siitä myös että se on poika... Varmaankin luonnollinen toive kolmen tytön isälle ;) minulle on ihan sama niin kauan kuin tulee ulos terveenä!

G:Hauskoja nuo työnimet muutenkin. Olis ihan kiva tietää mikä on tarina jokaisen työnimen taustalla, jos sellainen on.

Jaksamisia kaikille!

Pandora ja juustis 9+6

Vierailija

että saako ne neuvolan terkkarit kirjottaa sairaslomatodistuksen? Kun vissiin kuitenkin kävis sellanenkin. Mul on se neuvola sen verran myöhään iltapäivällä et en ehtis enää terveyskeskukseen sen jälkeen.

Vierailija

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille.. Ikväviä uustisia oli tuossa edellisessä pinossa.. Olen kovin pahoillani!

Itsellä täällä meinaa flunssa pukata päälle, ja mukavahan tuo oli nenu tukossa makoilla aamusella hammaslääkärin vastaanotolla.. " Koita pitää suuta enemmän auki..." No,hitto, meinasiko, että olen hengittämättä toimeenpiteen ajan..?! Mutta kun en viitsinyt aikaa peruakkaan, kun ne ainakin meillä päin on niin kiven alla..

Pohdinkin tässä, että missähän kunnossa sitä huomenna on kun pitäisi töihin lähteä.. Ikävä viime tipassa soitella, että on kipeenä..

Joku kyseli edellisistä synnytyksistä.. Ensimmäinen kesti 3h 25 min, toinen 1h 10min (meinasipa tulla moottoritiellä autoon) ja kolmas 7h 30 min..

Tulin minäkin siihe tulokseen, että kyllä se on lähdettävä lähiaikoina äitiyspöksyjä ostamaan, osa omista farkuissa tuntuu ikävän puristavilta jo.. Enkä aio koko raskaus aikaa verkkareissa kulkea.. Kotioloissa ihan jees, mutta kiva on välillä laittaa muutakin päälle..

Väsyttää, köllähdän sohvalle..

Piiu 9+2

Vierailija

Huoh, ei tämä pahoinvointi ja väsymys vaan hellitä. Eilen illalla taas vietin iltaa vessassa pöntön äärellä, illat on kyllä selvästi mulla pahimpia. Onneksi ei ole töissä vielä tarvinnut pönttöä halailla. Viikonloppuna nukuin n. 10 tuntia yössä ja vielä parin tunnin päikkärit päälle eikä tunnu missään. Tänään taas väsyttää ihan kauheasti..

En kyllä muista, että olisin esikoisesta näin huonosti voinut..jumpassakin jaksoin käydä ja nyt ei ole tullut kuuloonkaan.

Anteeksi valitusvirsi heti näin aamusta..toivottavasti muilla menee jo paremmin!

jondeliini + rusina 11+6

Vierailija

Kyllä viikonlopun menetykset sai surulliseksi! Jarrusikkia kaikille pikkusille!!! Itsellä on myös suuri pelko siitä että meneekö kesken,onko kaikki vauvalla hyvin.Pitäisi jostain saada luottamusta siihen,että kaikki menee hyvin.

Mäkin nyt sairastuin lasten jälkeen flunssaan.kamala yskä ja hengittäminen on tosi raskasta.Mies lupas yrittää päästä ajoissa kotiin.

eipä mulla muuta ihmeempää tällä hetkellä.Ajatukset harhailee kokoajan ja vähä väliä miettii vauvaa,onko kaikki hyvin.Vielä pari viikkoa ultraan ja neuvolaan.

AuringonTytär rv 10+1

Vierailija

Ompas tänne ilmestynyt surullisia viestejä...

Daisy, täältä tulee iso halaus! Olen todella pahoillani puolestasi! Saman aiemmin kokeneena tiedän että menetys on todella kipeä vaikka ns. alkumetreillä vielä mennäänkin!

Meela, eikö sinulla ole mitään mahdollisuutta päästä ultraan yhtään aiemmin? Ylimääräiseen sellaiseen? Päivystyksen kautta tai jotain... Vaikka itse pikkupaikkakunnalla asunkin, niin kuten aiemmin sanoin niin terkkulan tätikin on täällä valmis kokeilemaan ultran kanssa että äiti saa mielenrauhan ja voi paremmin (kuten myös vauva) kun stressi hormoonit ei jyllää pilvissä. Entä yksityisellä??? Toivottavasti kaikki loppujen lopuksi kääntyy hyvin! Voimahaleja myös sinulle!

Uh, lopenuupunut olo kaikesta jännityksestä tänään. Siis ultraa jännitin niiiiiiin kovasti että en oikein itsekkään tajunnut vasta kun kotona kun päänsärky iski apinan raivolla...

Sohva kutsuu vaakatasoon...

Pandora

Vierailija

Voih, huonoja uutisia oli edellisessä pinossa... keskenmenon pelko on itselläkin koko ajan.. Mulla vaan on viikonlopun aikana lisääntynyt vuoto, tosin onneksi ei vieläkään veristä, vaan tumman ruskeaa.. oon huomannu että töissä se aina lisääntyy ja maha menee kipeäksi iltapäivästä. Eilen oli ihan hellänä, ihan kun olisi tehny hirveesti vatsalihasliikkeitä. Mulla on aika fyysinen työ, jaloillaan koko ajan ja täytyy liikkuu aika paljon, mutta ei mitään painavia nostoja kuitenkaan. Nyt en lähteny töihin, ajattelin hakee saikkua jos vaan saan. Olis varmaan hyvä idea lepäillä vähän aikaa.. muutenkin pikkusen flunssa olo... Tänään olisi siis eka neuvola, sieltä sitten kyselen lisäohjeita. Täytyy varmaan lähtee lääkärissäki käymään kun meillä ei ilmeisesti käy mikää terkkarin/sairaanhoitajan todistus.. Tänään viikkoja tasan 10+0!

Meela

Vierailija

Lauantain olin sahkokatkoksessa, ja sunnuntaina taas sangynpohjalla vuodon ja vatsakipujen takia, nytkin pitais olla pitkallani, mutta kun alkaa tuo sangynpohja jo inhottaa!

Eli olis 10 pv tayslepo taallakin ' vasyn' takia, vauvalla onneks kaikki hyvin (tarkastettu ultrassa), mutta valutus on heti enempi kun liikun, joten mita sita ei tekis jatkuvuuden vuoksi...

Viikonlopun pinoa en oo viela lukenutkaan, taidanko uskaltaakaan jos siella paljon on huonoja uutisia? Kaak!

Voikaa kuitenkin kaikki hyvin, ja yritan tan loikoilun lomasta aina valilla kirjoitella!

-Levinia ja hope 9+2-

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat