Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1.8v. pissaa yöllä paljon

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

eli eilenkin jo klo 22 jälkeen (oli nukahtanut n. 20) oli vaippa niin märkä, että yöpukukin oli märkä. Yleensä ainakin kerran yössä pitää pukua myöten vaihtaa pojalle kuivaa. Älytöntä!!Ollaan kokeiltu erimerkkisiä vaippoja ja tarvetta isompia ja ties mitä.

Onko normaalia, että näin paljon lorottelee yöllä? Kuitenkin tekee isot pissat pottaan vielä ennen unille menoa ja puurolla ei saa enää edes juotavaa. Eli viimeisen juomansa saa noin klo 17 päivällisellä.

Mitenkäs muilla tämän ikäiset miehet?

Kommentit (2)

Vierailija

tilanne on kyllä inhottava, meillä ollut vähän sama ongelma vauvasta asti että välillä aina täytyy yöllä vaihtaa lakanoita ja vaatteita. ja jotenkin olen ymmärtänyt tämän olevan enemmän poikalasten ongelma. nyt olen saanut vähän ongelmaa kuriin juuri niin kuin sinäkin teet etten anna illalla enää lipittää kauheasti mitään juotavia (poika nyt 2v3kk) mutta silti jos yöllä herää ja aamulla niin ensimmäisenä tarkistan onko pissa tullut läpi! voisit tietysti kysyä ihan neuvolasta apua, itse en ole mihinkään soitellut kun olen huomannut sen olevan ihan yhteydessä juomis määrään! tsemppiä!

Vierailija

juoko makeita juomia - ne usein pissattaa enemmän eli on diureettaja. Tietty diureetit ruoatkin vaikuttaa, eli kannattaa miettiä ruokavaliota tässä suhteessa. Toinen on tietty yrittää aktiivisesti saada lasta päivän aikana pissaamaan eli vaikka potattaa usein... sillä jos päivällä ei tule riittävästi pissaa tulee se sit yön aikana pois. Mutta nämä ei ole ihan pelkästään niitä tahdon alaisia asioita!

Uusimmat

Suosituimmat