Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-kuumeilijat***- Viikko 7

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille kuumeilijoille!

Plussatuulia++++++++!

Linkki edellisviikon listaan:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9521997&p=1&tmode=1&smode=1

AIHA ja Nea rv 24+6

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

En millään nyt jaksanut lukea koko ketjua, olen leikkauksesta toipilaana joten olo on todella heikko vielä.

Mutta ON: Ei mitään muutosta, nyt kai kp 32/26-28. En oo tehnyt kuin yhden testin ja se näytti negaa. Pelottaa vain että JOS olisi sellanen ihme tapahtunut, niin vauva varmaan olisi viallinen koska minuun oli pakko laittaa niin paljon puudutuksia ja antibioottia leikkauksen tähden:( Voikohan lääkkeet vääristää tulosta? Ajattelin vain kun yksi antibiootti on värjännyt virtsani ja tehnyt siitä omituisen hajuisen(lääkärin mukaan normaalia)..

No en jaksa nyt enempää ihmetellä itseäni, kun on pääkin ihan sekaisin vielä niin ei oikein edes älyä mitä sitä kirjoittelee:D

Mutta voimia kaikille kaikkiin tilanteisiin, palaan asiaan tarkemmin kunhan alan tervehtyä!!

-mami-

Vierailija

Sairastuvassa näyttää jo paremmalta joten josko jotain sitten kirjoittelisin.

Nezzie: Sinulla taitaa olla testipäivä ihan juuri kohta nurkilla? Pidämpä kovasti peukkuja sinulle pystyssä että kaksi kaunista viivaa piirtyisi tikkuun bd bd bd :)

Oikku69: Voi miten inhan löydöksen tekivät :Q mutta ymmärrykseni mukaan kystat ovat kuitenkin vaarattomia? Tsemppiä sinulle :)

mp73: Mulla sama juttu tuon valkovuodon suhteen kuin sulla. Sitä on ihan riittävästi nyt ovulaatiosta lähtien tullut. Kummaa. Voisiko se merkata jotakin...? :)

Äiti1972: Se on kyllä ahdistavaa, tiedän kokemuksesta, kun yrität asioita suunnitella jonkin asian varaan, joka uhkaakin sitten heittää ihan häränpyllyä ja kaikki vaikeutuu. Minäkin laitoin eilen pojan kerhohakemuksen ensi syksyksi vaikken ole vielä ihan varma onko hän syksyllä valmis aloittamaan kerhoilun vaikka onkin silloin vähän päälle 2-vuotias. Pistin myös tytön eskarihakemuksen jossa oli 1. toiveena sama talo kuin mihin toivon pojan kerhopaikankin avautuvan. Jos sitten tytön eskari tai pojan kerhopaikka löytyvätkin eri osoitteista niin pakko asennoitua sitten siihen rumbaan, että molempia pitäisi olla klo 12 hakemassa; eri osoitteista. Ahdistaa tämä asia jo etukäteen :(

Ja tietenkin tsemppihali tädin löytäneelle ((()))!

Shani@: Myötätuntorutistukset sinulle ((())) tuosta migreenikohtauksesta. Itse kärsin samasta vitsauksesta, enkä tiedä kamalampaa särkyä kuin migreenikohtaus. Sitä on siitä toivuttuaan vielä vähän aikaa ihan pökkerössä ja puutunut, ainakin minä siis.

Luhtavilla: Älä ollenkaan pode huonoa omaatuntoa siitä jos laitat vanhemmat lapset hoitoon vaikka olisit vauvan kanssa kotona. Itse pidin tyttäreni (silloin 3v 7kk) päiväkodissa sopimuspäivillä kun poika syntyi. Ja niin hän on edelleen vaikka olen hoitovapaalla. Ja tyttö on nauttinut tarhaystäviensä seurasta suunnattomasti.

Dorisday: Minä lupaan itselleni kuukausi toisensa jälkeen etten enään seuraavan kerran mene katsomaan mikä tällä kertaa olisi la. jos tärppää. Joka kuukausi silti löydän itseni sieltä ;). Ja toivon sydämestäni että tekin saisitte pian sen kauan kaivatun, kolmannen nyytin syliinne.

Mami0203: Hui kun on jännät paikat sinulla!!! Tule pian ilmoittamaan miten kävi :)))

72Oinas: Turhauttavaa ja riipaisevaa kamppailla toivon ja epätoivon välissä kuukaudesta toiseen. Ja vaikka sitä raskautumista (josko tässä kuussa...jne.) yrittäisi olla ajattelematta niin aika mahdottomuushan sekin on. Itselläni olisi jo yk8 menossa jos emme olisi pitäneet 3kk:n taukoa ja päättäneet nollata ja aloittaa alustayrityskiertojen laskemisen. Huijausta?, ehkä, mutta ainakin minulle se toi helpottavan tunteen. Ikään kuin olisimme juuri vasta aloittaneet yrittämisen. Ja tietty ottaen huomioon että pojan alullesaanti kesti 7-8 kiertoa (tarkkaa lukua en muista), niin en odottanutkaan nopeaa raskautumista tälläkään kertaa. Kumpa nyt edes jossakin vaiheessa kävisi tärppi :\ Kovasti teillekkin myötätuntohaleja haluan lähettää ((())).

Tarald: Missä sinä oot? Täällä kaipaillaan kuulumisia :)

Happy: Tsemppiä gynekäynnille! Toivottavasti saat avun sieltä :)

ON: Tuntemuksia olisi muka olevinaan.. Ihan kuin alavatsaa nipistelisi. Menkkojen pitäisi alkaa aikaisintaan ensi tiistaina ja josko nämä nippailut enteilevät sitä, niin ovat kyllä ihan hivenen liian aikaisessa. Olen negatiivinen oireideni suhteen etten taas kamalasti pettyisi :(

Mutta sen verran hullu kuitenkin että tein tänään testin vaikka kp tänään 24.. negahan se oli tietenkin, mutta näin käy aina jos ostan testin valmiiksi kaappiin. ei osaa pitää näppejään erossa siitä, polttelee ;) Mutta totta tosiaan odotettu nega paukahti. On vain sellainen omituinen aavistus että josko sittenkin olisin... mutta nyt täytyisi pystyä pitämään jalat maassa. melki viikon! Mitenkähän onnistuu?

Ansku78 yk1 ja kp24/28-30

Vierailija

eli mihinkäs sitä kuumeilijoita olis jättäny koska se 3 on aina vain haavetta.

En ole lämpöjä mittaillut enkä ovista tikutellut koskaan. Nyt olen lopettanut päivienkin laskemisen kun ei siitä tunnu mitään hyötyäkään olevan. Mennään fiilis pohjalla eteenpäin.

Oireista päätellen ovis oli viikonloppuna joten saas ny sit nähdä kuinka kävi. Olen jotenkin tosi väsynyt tähän odotteluun ja pettymyksiin. Ja päätinkin et jos nyt ei mitään tulosta tule niin sit käväsen gynen luona jos se osais auttaa. Ikää tulee kokoajan lisää joka ei ainakaan helpota tässä asiassa.

Mun huolenaiheeni on myös syksyllä koulun aloittava esikoinen. Kuinka saan kaiken sujumaan kun itse teen 3vuorotyötä, eikä täällä ole mahdollista saada hoitoa tai iltapäiväkerhoa koulun jälkeen.

Ajatteli että olisin sillon saanu olla vauvan kans kotona niin asiat olis sujunu paljon helpommin. Mut ku ei, niin ei.

Mutta toivottelen teille muille plussatuulia +++++++

Vierailija

Hei kaikki, onpa hiljaista. Nostaakseni aloin kirjoittaa.

Oikulle onnea toiseen ovikseen.

Onko nyt kukaan muu piinailemassa, vai saanko jännittää täällä yksikseni. Tuossa aiemmin tuli aika monta plussaa ja täti kohtasi liian monen taas kerran. Siksiköhän täällä nyt hiljeni. Olen myös ollut huomaavani, että kuukausi-pinot imevät myös meitä 3-kuumeilijoita.

Äiti1972 yk3 29/~28-30

Vierailija

Kalliilta Gynekäynniltä kotiutuneena...lupasin tulla kertomaan kuulumiset.No ultrattiin paikat ja vikaa ei ainakaan siellä päässä; )) Munasarjat siistit, oikealla kehittyy iso munarakkula...Sain terolut-kuurit vuodeksi eteenpäin: / ja sitten katsellaan uudelleen, ellei ole tärpännyt.Ihana lääkäritäti " määräsi" peuhauspäivät: )) Joita pitää noudattaa ehdottomasti...kierron 12,14,16,18 päivä; )) Mua vähän naurattaa, kun olen aina vannonut välttäväni tuota kalenteriin tuijjottamista.Pakko kai se nyt sitten on uskoa, täytyy varmaan kirjoittaa mieheni kommunikaattoriinkin kyseiset ajat; )))Ja sekään ei kuulemma voi olla mahdollista, että ovuloisin tuolloin kp14 ja menkat alkaisivat tuolloin kp24...Ilmeisesti ovis on kuitenkin aikaisemmin, eli mun tuntemukset ja tikut valehtelee; ))

Eli nyt sitten odotellaan tuota ovista ja aloitetaan ne terot sitten kp15...

Hauskaa viikonlopun jatkoa ja hyvää tulevaa laskiaista; )

-Happy kp6/24-28 yk6

Vierailija

Eipä oikeastaan mitään uusia kuulumisia. Ovis oli ilm. viikonloppuna oireista päätellen. Täs ny sit taas vaan odotellaan kuinka tälläkertaa kävi. kp en laske edelleenkään tai oireita tarkkaile kun ei se kumminkaan mitään hyödytä.

sais nyt jo tulosta tulla sillä yk on jo 10.

Kaikille piinailijoille plussasäteitä säkki kaupalla!

Toivottavasti saadaan paljon plussa uutisia niin niillä jaksaa itsekkin eteenpäin.

Vierailija

Luhtavilla: älä turhaan syyllistä itseäsi hoitoajatuksista. Mikä voisi olla lasten kannalta tärkeämpää kuin äidin jaksaminen. Jokainen joutuu toimimaan omien mahdollisuuksiensa mukaan. Mä olen kyllä kiitollinen, että meillä on isovanhemmat lähellä ja jo kolme neljästä eläkkeellä. Mukavaa lapinlomaa teille, mekin harkitaan lähtöä maaliskuun alussa.

En tiedä elättelenkö turhia toiveita taas... Iltapäivällä alkoi vatsaa nippailemaan. Myöhemmin siivoiltiin poikien huonetta ja alkoi huipata niin, että kävin pitkäkseni. Vähän lueskeltiin ja sitten piti mennä yökkäämään (anteeksi). Siitä asti on ollut kuvottava olo.

Mä olen perjantaihin asti taas poikien kanssa yksin, niinpä tässä taas voi itsekseen väännellä näitä ajatuksia. Toisaalta onhan vatsatautiakin liikkeellä. No kyllähän se loppuviikosta selviää.

Äiti1972 kp28/~28-30

Vierailija

Tarald; pysytäänpäs nyt yhdessä täällä, jookos?; ) Onhan meitä muitakin, jotka kaikesta yrityksestä huolimatta eivät raskaudu...mutta kyllä sekin aika koittaa.Taitaa olla tuo Vilttikset toinen ketju, jossa pitkään yrittäneet kirjoittelevat, mutta heillä monella takana on jo yli vuoden yritys.

Doorisday; Mulla alkaa kunnon vuoto jo tuolloin kp25 ja edellisenä päivänä bongaan paperiin alkavat menkat eli luteaalivaihe jää 8-10 päivään.Ja tuota lugesteronia minäkin ajattelin, mutta katsotaan mitä Gyne sanoo lauantaina: )) Taitaa pitää minua ihan hulluna...

On; elikkäs täti saapui eilen ja taas ihan ajallaan: ( Mutta nyt on varattu aika gynelle lauantaiksi ja katsotaan tulenko hullua hurskaammaksi...

-Happy kp2/24-28 yk6

Vierailija

Niin sitä käy kun hoitaa kipeitä lapsia kotosalla. Tuossa aikaisemmin mainitsinkin siitä etovasta olosta ja kun katsoin peiliin viestin lähtemisen jälkeen niin muistin toisenkin ei niin mukavan oireen...Nimittäin on niinkuin olis murrosikä jälleen ja naama ja yläselkä kukkii aika komeesti.

Aamulla tein sitten testin ja se näytti...kaksi viivaahan siellä oli, toinen oli hieman vaaleampi kuin toinen, mutta niinpä tuolla leikkii kaksi lasta joilla on ollut samanlaiset viivat, jos ei hieman vaaleemmatkin =)

Taidan siis pikkuhiljaa siirtyä toiselle puolen! Paljon plussatuulia tänne kaikille!!!

moonshine rv 4+1(?)

Vierailija

Wau Happy! Kiva kun tulit heti kertomaan kuulumiset, nyt kuule heti vaan oikeina päivinä hommiin, siellähän se munasolu kohta on valmiina! Tuo antoi varmasti paljon luottamusta hommiin, tuo lekurissakäynti! Pidetään peukkuja että pian tärppää ja terolutit toimii!

Äiti1972 ja 72Oinas: tunteet on täällä samat, on kova hinta odottaa. Meillä yrityskiertoja voisi varmaan laskea vuoden verran, toivoin alunperin ikäeroa paria vuotta seuraavaan, ja ilman ehkäisyä ollaan oltu kuopuksen synnyttyä, että tärppi olisi voinut tulla ihan koska vain ilman tarkkaa oviksen bongailuakin, mutta ei ole tullut.

Mutta mä olen ainakin kuulolla täällä jos joku haluaa tunteitaan purkaa:-)

ON: Nyt kp 27/27-29 lugeilla, ja ruskea vuoto on pysynyt poissa!Tätiä odotan sunnuntai-maanantai, luge-pakkauksen ohjeissa pitäisi käyttää siihen asti kunnes vuoto alkaa (eli varsinainen kuukautisvuoto ei kai siirry?) tai raskausviikolle 9-11. Eli odotan vuotoa!

Ai niin, ja eilen heräsin klo 4 siihen, että tyttö oksensi ennen kuin kissa ehdin sanoa. Isäntä reissussa, joten molemmat lapset nukkuivat meidän sängyssä, ja siinä meni peitto, tyyny, lakanat, patjasuojus 180cm leveästä sängystä, petauspatja 10cm paksu 180cm, matto, yöpöytä, eteisen matto, lattialle yksi lammikko, ja viimeiseksi koko vessa, ja lapsen pyjama tietenkin. Siivottuani tytön yläkerran vessassa, nostin 2-v esikon sängystä olkkarin sohvalle jatkamaan unia, ja tietenkin heräsi ja huusi kuin palosireeni. Tyttö oksentaa samalla vessassa lisää, ja mulla kiire ottaa kaikki oksennuksiset petivaatteet petareita myöden, heitin ulko-ovesta pihalle hankeen ja pakkaseen. Tyttö oksensi sitten 10h kerran tunnissa siitä eteenpäin, ja minäkin sain hirveän ripulin. Nämä ovat niitä hetkiä jotka muistaa vielä vanhana kiikkustuolissa kirkkaasti kuin veden. Yksin kotona koko rumba. Terkkuja vaan Ansku78!:-)

Hyvää laskiassunnuntaita huomenna kaikille!

Vierailija

Tulinpa lukemaan kuulumisia kun kerrankin viikonloppuna ehdin koneelle.

Happy: gynellä käynti taisi olla ihan positiivinen kokemus. Nyt peukut ja varpaat pystyyn, että terot auttaa ja jaksatte pysyä peuhauspäivissä mukana. Vaikka ei kai teillä ole ongelmaa

ollutkaan =). Paljon onnea tähän kiertoon! Ja kiitos niistä normaaleista lohdutuksista.

Ansku78: me ollaan päätetty, että syksyksi ei haeta vielä hoitopaikkoja. Esikoinen on nyt seurakunnan kerhossa yhtenä päivänä ja syksyllä hän on 4 ja kerhopäiviäkin on sitten kaksi. Murehditaan vasta sitten täytyykö keksiä hoito ensi helmikuun alusta kun kuopuskin täyttää 3. Mua ainakin hetkeksi helpotti. Toivottavasti sun nippailut palaavat ja tarkoittavat hyvää. Piinailu on aina niin pitkän tuntuista.

Nezzie: sinullekin onnekasta piinailua.

dorisday: mä olen ollut onnekas kun nyt alkava yk4 on pisin aika jolloin olemme yrittäneet saada lasta. Todella pitkästä yritysajasta en siis oikeasti tiedäkään. Sitä suuremmalla syyllä toivoisin teille pitkään yrittäneille jo nopeaa palkintoa. Mikähän siinä on että pahimmat sairaudet ja tapaturmat tapahtuu aina silloin kun on lasten kanssa yksin kotona. Pikaista paranemista koko joukolle ja extra voimia pyykkäämiseen.

Meillä on vihdoin talvilomat selvillä ja lähdetään maaliskuun eka Lappiin tutun mökille. Sen kummemmin laskematta seuraava oviskin taitaa osua loma-aikaan. Siinähän sitä on taas odottelemista.

Äiti1972 yk4 kp3/~28-30

Vierailija

♥ ~ ♥ ~ HAPPY VALENTINESDAY ~ ♥ ~ ♥

Heh, Eiköhän siinä tullut sitten kielikylpyä tarpeeksi!!

♥ ONNEA PLUSSAN saaneille ♥

ON: Aivan kamala migreeni oli tänään aamupäivällä. Kävin poikien kanssa hoitamassa asioita ja en meinannut uskaltaa lähteä ajamaan kotiin pankin pihalta kun sumeni silmissä. Ei mulla ennen oo ollut tällästä. Kiva jos viel joudun rupeen migreenipillereitä popsimaan.

Kp on tänään 5, eli täti poistumassa takavasemmalle, jaaion antaa kunnon potkun hälle persauksille, ja viskon vielä kengällä perään, meinaan meille hänelle on julistettu ankara porttikielto!!

Tsemppiä kaikille kaikkeen tähän touhuiluun liittyvään!!

Shani@ kp5/27-29 ja yk4

Vierailija

Oireesi kullostavat ihanan lupaavilta! Mulle tuleekin kauhea viikko, kun en tiedä mitä täällä sillä välin tapahtuu kun olen nettipimennossa eli me palaillaan lomalta kotimaisemiin vasta sunnuntaina 25. päivä. Mun pitää jännittää siis sun kuulumisia toista viikkoa. Laittaisitko telepaattisesti viestiä tonne pohjoisen suuntaan, jos sinulla on iloisia uutisia kerrottavana!

Pidän peukut bd ja varpaat bd pystyssä koko loman (näytän varmaan hyvältä rinteessä ja hiihtoladulla)!

terv. Luhtavilla

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat