Mikä on sopiva paino hoikalle aikuiselle naiselle (yli 30v), pituutta 166 cm?

Vierailija

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Lihaksikas ja täysin kiinteä voi painaa 166-senttisenä yli 65 kiloa ilman, että löysää on yhtään.

Vierailija:

Lainaus:

Silti olen aivan normaalirakenteinen ja makkarakin löytyy mahasta. Jos painan 65 kiloa, olisin jo lihava. Tässä kysyttiin hoikkaa painoa!

Vierailija

niin tiedoksi, että luiden painoa en tarkoittanut, vaan sitä, että 65-kiloinen voi näyttää 55-kiloista hoikemmalta, jos 55-kiloinen on löysä ja 65-kiloinen kiinteä (rasvan ja lihasmassan osuudet siis).

Luilla on sen verran vaikutusta, että hentorakenteinen (" pieniluinen" ) näyttää samassa koostumuksessa ja painossa lihavammalta kuin raskasrakenteinen (" suuriluinen" ). Kyse on siis siitä, miltä näyttää, ei siitä, paljonko painaa.

Vierailija

siroluinen (nilkat, ranteet jne) mutta povekas ja tiimalasi. Urheilen suht paljon myös , joten 65 kiloisena olen oikein hyvä.

Eli sanoisin että noin 55 kg kuulostaa ap:lle aika hyvältä.

Painoindeksitaulukon mukaan 52 - 69 kg

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Silti olen aivan normaalirakenteinen ja makkarakin löytyy mahasta. Jos painan 65 kiloa, olisin jo lihava. Tässä kysyttiin hoikkaa painoa!

Vierailija

Vierailija

ja myös massatreenin harrastajalla pysyvämminkin. Itselläni BMI 26 (eli enemmän) ja housut H&M:stä kokoa 34, yläosa 36, eivätkä kiristä.

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä 65 kg tuonpituiselle on aika paljon, koostui se sitten läskistä tai lihaksesta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat