* SISUNAISET, 12.2 *

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Viime viikolta:

Kaikille on laskettu sellainen tavoitepaino, joka tulee alustavasti toteutumaan maaliskuun loppuun mennessä (vko 13).

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 13) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

71,9 kg, 65,8 kg, 71,6 kg, 0,0 kg, 0,3 kg, 5,8 kg,

19 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 27,1 => 26,9

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

Tauko

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95,5 kg, 75,8 kg, 77,4 kg, -0,2 kg, 18,1 kg, 1,6 kg,

10 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30,1 => 24,4

[color=fuchsia][b] Sininen [/b]♥[/color]

101 kg, 76 kg, 79 kg, 0,0 kg, 22 kg, 3 kg,

14 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 34,9 => 27,3

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90,2 kg, 77,6 kg, 81,3 kg, -0,9 kg, 8,9 kg, 3,7 kg,

14 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 32,0 => 28,8

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92,2 kg, 77 kg, 82,7 kg, -0,2 kg, 9,5 kg, 5,7 kg,

13 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 31,2 => 28,0

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95,6 kg, 87,2 kg, 93,4 kg, 0,0 kg, 2,2 kg, 6,2 kg,

20 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 35,1 => 34,3

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 77 kg, 81,7 kg, 0,8 kg, 5,3 kg, 4,7 kg,

12 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 26,0 => 24,4

[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 71,6 kg, 77,1 kg, 0,0 kg, 1,9 kg, 5,5 kg,

23 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 28,7 => 28,0

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 80 kg, 86,1 kg, -1,1 kg, 3,9 kg, 6,1 kg,

8 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 29,7 => 28,4

[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]

72,2 kg, 65,7 kg, 68,3 kg, -2,0 kg, 3,9 kg, 2,6 kg,

5 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 25,6 => 24,2

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94,6 kg, 79,4 kg, 86,4 kg, 0,0 kg, 8,2 kg, 7 kg,

11 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30,2 => 27,6

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b]

1. sija => Emonamoha : -1.3 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).

[b]

1. sija => Mareila: 5 ¿vkoa

2. sija => Ororo: 8 ¿vkoa

3. sija => Minlee: 10 ¿vkoa

4. sija => Pointzi06: 11 ¿vkoa

5. sija => Hätähousu: 12 ¿vkoa

6. sija => Emonamoha: 13 ¿vkoa

7. sija => Sininen: 14 ¿vkoa

8. sija => Katti26: 14 ¿vkoa

9. sija => ht.78: 19 ¿vkoa

10. sija => Kitta75: 20 ¿vkoa

11. sija => Kaneli: 23 ¿vkoa

Tavoitteen saavuttaneet: Perenna (62 kg, -11 kg), MariLotta (53 kg, - 7 kg)

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Emonamoha, ht.78, Hätähousu, Kaneli, Katti26, Kitta75, Körömölli, Mareila, Minlee, Ororo, Pointzi06, Sininen31

Laihduttajia: 12

Painomme oli alussa: 1057 kg

Painamme nyt: 965 kg

Tavoitepainomme (3/2007): 908 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -3.6 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 10 kg

Kokonaispainonpudotus: 92 kg

Matkaa tavoitteeseen: 57 kg

[/color][/size]

- Minlee

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Ajattelin tulla etukäteen varoittamaan, että huomiset lukemat lukemani eivät sitten järkytä ketään aivan tolaltaan...

Meillä siis mies vesirokossa ja mulla itselläni lomatuliaisena piilevä salmonella, että näin. Väsymykseen olen sitten syönyt kaiken mitä olen käsiini saanut. Ei kivaa, eikä varsinkaan viisasta, mut heikko mieli ja tahdonvoima. Palaan kuitenkin huomenna ilmoittelemaan lukemia ja ruotuun palaan, heti kun saan itseäni niskasta kiinni...

Mut hyvää Ystävänpäivää kuiteskii kaikille!

toivottelee

pullahtanut

-Hätähousu-

Vierailija

Taas on päivä takana eikä tämäkään päivä niin laihduttamiselta ole tuntunut vaikka olen merkkaillut päiväkirjaan syömisiäni.

Maanantait ovat oikeastaan parhaita laihdutuspäiviä. Silloin aloittaa tyhjältä pöydältä uuden viikon. Itseasiassa nämä laihdutusajan maanantait voittavat tavalliset maanantait koska yleensä olen ollut maanantaisin väsynyt ja innoton, mutta nyt täynnä energiaa!

Olen kyllä ollut tyytyväinen päätökseeni punnita itseni kerran viikossa. Ennen seisoskelin päivittäin vaa' alla ja heitot olivat suuriakin. Nyt näkee todellisuuden paremmin kun punnitusväli on suurempi.Sitäpaitisi uusi vaakani motivoi kun siinä on se 100g:n tarkkuus ominaisuus =)

Vierailija

Ja tuloksia sitten:

Paino viimeksi: 81,7kg

Paino nyt: 82,3kg

Muutos: +600g

Että näin. Olis voinut olla enemmänkin. Tiistai iltana vaaka näytti ihan kamalia ja eilen oli jo vähän parempi päivä syömisen suhteen. Liikkumisenkin olen taas aloittanut, joten kait se siitä kääntyy taas laskuun. Mut kyllä ketuttaa! Olinhan jo välillä alle 80kg. Nää lääkkeet jotka siihen salmonellaan sain on ihan kamalia, väsyttää, huippaa, on pahaolo ynm. Tuntuu tyhmältä, kun itse taudista ei ollut mitään oireita.

Pikkusen masentuneena purnaa

-Hätähousu-

Vierailija

Älähän minulle anna " suurimman pudottajan" viittaa vaivaisella -200g pudotuksellani... taisi olla viestipohjassa parin viikon takainen tulos ;-) Olishan se kyllä kiva, jos tuon verran saisi putoamaan taas...

Jostain syystä viikonlopun punnaustulokset lupaavat hyvää :) Liikuttua on kyllä tullut ansiokkaasti, viikon liikuntatunnit [b]5h40min[/b], josta juostuja kilometrejä pakkasesta johtuen vain 12km. Eilen sain vaakaan aivan ihania lukuja, jopa ALLE 82kg:n, mutta siinä oli nestehukallakin osuutensa ;-) kun punnitsin juoksulenkin jälkeen. Tämän aamun tuloksella pudotusta viime viikkoon olisi puoli kiloa, mutta perinteisesti odotan huomiseen jolloin annan virallisen tuloksen...

Aivan ihana viikonloppu takana! Toivotaan yhtä ihanaa viikkoa tästä - ihan jokaiselle Sisukkaalle!!

Emo

Vierailija

Kovasti tuntuu nyt tökkivän tämäkin viikko. Muksut vetää toista kierrosta flunssaa ja pari silmätulehdustakin mahtuu viikon ohjelmaan. Töissä olen yrittänyt pitää terveelliset eväät, mutta päivän syömisistä en ole ehtinyt pitämään kirjaa edelleenkään. Vaa' allekaan en muistanut loikata. Näin myöhään meni sitten tämäkin ilta...

Mutta Callateticsia olen minäkin yrittänyt iltaisin vääntää ja pakaroissa tuntuu mukavasti. Ikävän selkäkrampin kylläkin sain, kun vaihdoin lasten kantamisen " oikeisiin" töihin... Sitä se liika lepäily teettää... Tosi hienolta näyttää teidän pudotukset; ihan voin kuvitella, kuinka haihdutte savuna ilmaan. *poks*

Ehkä parasta mennä nukkumaan............................zzzzzzzzzzzzzzzzzz

*Kitta75*

Vierailija

MINLEE:Hieno tiputus..onnea :o)!!

ORORO:Juuh..ei ole pakko liittyä, mutta laitoin tuon nyt taas tännekin kun aateltiin ryhmässä, että muutama uusi " aktiivinen" jäsen olisi tervetullut..eihän täältä viimeksikään ketään innostunut mukaan, mutta nyt kun on uusia tullut niin ihan sen takia laitoin ja jos ei täältä ketään innostu mukaan niin sitten laitan tuohon ihan oman avauksen ns.kaikille ;o)!!

Päivä rupee olemaan pulkassa..muksut nukkumassa ja mun pitäis aloittaa uudelleen se callanetics ekstra, joka viimeksi sairastelujen takia jäi harmittavasti kesken, joten ei auta muu kuin alkaa alusta vaan ja ihan mielelläni aloitankin, sillä se on kyllä mukavaa :o)!!

Köris

Vierailija

Viime viikko meni kivasti vaikka urheiltua ei paljon tullut kunselkä oli niin kipeä. Kuitenkin painoa oli tippunut huikeat 1,4kg paino aamulla oli tasan 85kg, olin kyllä tosi yllättynyt:)

Tosta puhdistuskuurista mullakin on kokemuksia kun vedin sen viime keväänä ja valitettavasti mun kokemukset siitä eivät olleet hyviä, pari ensimmäistä päivää päivää meni todella hyvn ja suoli oikein urakalla tyhjeni, mutta sen jälkeen nhuono olo ja maha meni täysin jumiin ja turposi ja maha oli todella huonossa kunnossa kolme viikkoa kuurin jälkeen. Mutta toivottavasti puhdistuskuuri auttaa sulla/teillä niinkuin pitääkin:)

Vierailija

Kyselit Ororo tästä mun juoksuharrastuksen aloittamisesta... Ensimmäisenä tuli hullu idea lähteä mukaan Naisten Kympille ja sitä pyörittelin koko viime syksyn osaamatta aloittaa juokstreenejä vaikka lumettomia juoksukelejä piisasi aina tammikuulle saakka. Kokeilin lokakuussa kerran ja sain penikat kipeiksi (säären etuosat) ja seuraavan kerran tasan kuukauden päästä marraskuussa, jolloin osasin ottaa jo varovaisemmin.

Seuraavan kerran lähdin juoksemaan vasta ostettuani uudet kunnon juoksukengät. Se on asialistan nro 1. Ennen sitä juoksemista EI KANNATA ALOITTAA.

Tammikuun viimeinen päivä lähdin innoissani uusilla tossuilla, juoksusukilla varustettuna ja kaikin puolin oikeaoppisesti kerrospukeutuneena matkaan. Takana useita 5-6km kävely- ja sauvakävelylenkkejä pitkin syksyä/talvea. Juoksin koko 3,6km matkan ja sain hurjan innostuksen palon mieleeni: se onnistui! Sen jälkeen juoksua pitkään harrastaneet opastivat minua oikeassa treenityylissä, eli juoksua matalalla sykkeellä, pahemmin hengästymättä. Ja ylämäet kävellen.

Olen nyt juossut kolmisen viikkoa, 20-30km/vko ja käytännössä siten, että tarkkailen sykemittaria ja omaa oloani: voinko jutella läähättämättä? Vauhti on yli 9min/km eli reippaasti (sauva)kävelemällä pääsen samoihin tai jopa sen alle! En siis kisaa vauhdista vaan kehitän peruskuntoa ja näin ollen lenkistä palautuminen on niin nopeaa, että voisin juosta vaikka joka päivä. Alkuun juoksin alle 5km matkoja mutta nyttemmin olen pidentänyt matkaa 7 kilometriin ja aikaa menee vähän reilu tunti.

Tärkeintä juoksun aloittamisessa on hyvän kengät ja oikea juoksutyyli. Askel lähtee aina päkiäponnistuksella ja maahan tullaan joko koko jalkapohja edellä tai kanta edellä, josta jalka taas rullaa päkiälle. Ylämäessä kävely auttaa myös jalkoja sopeutumaan juoksun rasituksiin ja on siksikin erittäin hyödyllistä eikä kipuja ja kolotuksia synny. Moni sanookin, että hengityselimistön puolesta voisi kehittyä maratonkuntoon kahdessa kuukaudessa, mutta keho (lihakset, nivelet jne) vaatii ainakin puoli vuotta sopeutua tärähtelyihin. Juoksu on rasittava laji ylipainoiselle, mutta en ole tällä yli 80kg painollani kokenut rasitusta liian suureksi. Varmaan repimällä ja liikaa yrittämällä asia voisi ollakin toisin...

Rohkeasti vaan kokeilemaan!

Emo, juoksukärpäsen purema :)

Vierailija

Meidän porukkaan mahtuu kaikki halukkaat laihduttelijat, ikään, kokoon tai tyyliin katsomatta..ainoa yhdistävä tekijä meillä on se, että laihdutellaan ja kaivataan tsemppiä eli mukaan mahtuu kyllä!!

Painoindeksin Minlee laskee, joten ainakin pituus tarvitaan siihen vielä, mutta muuten kyllä taisitkin kertoa jo tarpeelliset tiedot tuohon meidän " taulukkoon" ;o)!

Tervetuloa ja kovasti tsemppiä!!

köris

Vierailija

Niin, viime viikko alkoi sairastelujen merkeissä ja niinkuin arvelinkin, paino palautuui normaaliksi jahka ruokahalukin tuli takaisin. Siitä huolimatta aamupaino oli 76.8 kg (-0.6 kg). eli ihan hyvin.

Muuten olen aika tyytyväinen viikon syömisiini, mutta nuo viikonloput. Äh. Meillä siis meneillään se talon rakennusprojekti, joten la ja su menee aika lailla raksalla aamusta iltaan, joten ruokakin pitää saada sinne nopeasti ja pizzataksihan kulkee. Eli se nyt taas ei terveellisen ja kevyen ravinnon suhteen ole paras ratkaisu. Painonvartijoiden pisteitä kun ajattelee, niin eipä sitä päivässä muuta saakaan syödä.

Että silleen täällä porskutellaan ja nautitaan pienestä pakkassäästä.

- Minlee

Vierailija

Eli uusi pino aloitetaan joka maanantai..sen tekee se jäsen kuka ensimmäiseksi " kerkeää" ..usein se on Minlee ;o)!!

Ja punnituspäivä on tosiaan kaikilla oma..ei siis välttämättä tarvitse punnita maanantaina tai tiistaina vaan ihan mikä vaan viikonpäivä käy ja pitkin viikkoa sitten vaihdellaan kuulumisia muutenkin samaisessa avauksessa :o)!!

köris

Vierailija

Tässä vähän tuosta juomasta...

4.3.2.1. Diet & Detox

Aineenvaihduntaa vilkastuttava, nesteitä poistava ja elimistöä puhdistava sekä suoliston toimintaa tukeva ja suoliston hyvää bakteerikantaa aktivoiva vaikutus

Vaikuttavat aineet:

Rasvanpoltto - Energia; vihreä tee, musta tee, kola ja maté

Munuaiset - Nesteenpoisto; vihreä tee, musta tee, kola, maté, voikukka ja selleri

Maksa - Sappi; artisokka ja voikukka

Suolisto - Hyvät bakteerit; frukto-oligo-sakkaridit (FOS), sikuri, fenkoli ja kaktusviikuna

Pakkauskoko: 500 ml

Käyttöalue: Painonhallintaan, elimistön puhdistukseen ja suoliston hyvinvointiin kuureittain

Käyttö ja annostus:

Tutustu huolellisesti käyttöohjeisiin. Aloitus 10 pv: 4 ensimmäistä päivää: 4 mittaa ( 1 mitta=1 viivan väli annostelijassa), 3 seuraavaa päivää: 3 mittaa, 2 seuraavaa päivää: 2 mittaa. Viimeinen päivä 1 mitta. Halutessasi voit seurata käyttöäsi seurantataulukon avulla (taulukko käyttöohjeessa, joka on monikerrosetiketissä)

Vakauttamisohjelma 15 pv: 2 mittaa päivittäin

Eli tuommoista ja on ihan siedettävän makuista..litraan vettä tuo satsi aina tehdään ja se päivän aikana juodaan ;o)!Ja pullomaksaa n.20e hiukan yli tai ali riippuen kaupasta/kaupungista ;o)!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat