Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alanvaihto

Vierailija

Onko kenelläkään täällä kokemuksia alanvaihdosta yli 30v. & perheellisenä (2 pientä lasta)? Mun ajatuksena on vaihtaa aivan totaalisesti alaa ja siten palata koulunpenkille. Lukeminen ei huvittaisi mutta se on ainoa järkevä väylä muuttaa uran suuntaa. Palkka ei tulevassa ammatissa ole niin hyvä kuin nyt mutta se ei nyt paina. Pääasia että saan tehdä mielekästä hommaa. Kokemuksia!!! Olen pohtinut tätä jo tovin.

Kommentit (3)

Vierailija

En usko, että se enää tuonnemaksi siirtämisellä paranee tuo tilanteesi. Jos olet ajatustyön jo tehnyt, niin sitten vaan hakupapereita menemään. Ainakin aikuiskoulutuksessa on käsitykseni mukaan perheellisen suht helppoakin vaihtaa ammattia.

Itse olen pohdiskellut samaa, mutta atoopikko-allergikkona en ikinä pystyisi tekemään sitä työtä, mitä oikeasti haluaisin, joten olen nöyrtynyt " viihtymään" nykyisessä toimistotyössäni. Se kyllä on pohjimmiltaan tosi mukavaa ja haastavaa, mutta välillä tökkii tosi kovaa.

Vierailija

Nimenomaan, tämä toimistotyö tökkii rankasti. Olen tosin jonkin verran " kentällä" eli myyntireiska-hommia. Olen tämän aamun pyörinyt netissä hakemassa vaihtoehtoja.

Uusimmat

Suosituimmat