Olenko mä KYYLÄ, jos menen nyt purkamaan mieheni risteilyreissun kassin?

Vierailija

Eli se tuli yöllä työporukan risteilyltä ja lähti jo kuudeksi töihin. Tietenkin kassi on purkamatta tossa eteisessä. Voinks mä nyt purkaa ne kamat pois, vai olenko epäluuloinen kyylävaimo?

=0)

Kommentit (12)

Vierailija

Onko sinulla jokin epäilys, että voisit löytää " jotain" ? Vai miksi tällaista edes mietit? Jokin luottamussärö teillä tuntuu olevan, jos tällainen kysymys tulee mieleesi.

Jos itse olisin ollut risteilyllä ja kassissa olisi jotain puolisolta salattavaa niin totta vie purkaisin sen kassin itse heti kotiin tultuani! Joten enpä oikein usko, että löydät mitään.

Vierailija

Mulla on suloinen mies. Kuinka moni teidän miehistä, moisen reissun päätteeksi kykenee töihin klo 6? Omalla autolla?

Laivahan tuli satamaan illalla ja siitä 4-5 tuntia bussissa tänne sisämaahan.. Ihan varmaan moni on vetänyt tuliaisviinoja kotimatkan ajan, mahtaa olla " puhelinpekkasia" tänä päivänä useita...

Purin kassin. Yllätys oli se, että huomaavainen mieheni oli ostanut mulle pullon tequilaa, itse hän inhoaa sitä.. =0) Lapsille oli karkkia ja joku uusi DVD. Piilotin ne, että saa antaa yllätyksenä eteenpäin.

Vierailija

Normi viesti täällä olisi kuulunut pikemminkin: " Tohon se heitti kassinsa ja odottaa että mä pesen sen röökinkäryset kamat. -ttu peskööt ite!"

Vierailija

En ikinä purkaisi toisen matkakassia...

Ja homma ei liity kyyläämiseen mitenkään. Ei miehenikään ikinä pure minun kassia. Saa lojua vaikka viikon eteisessä. Enkä minä puran hänen kassiaan (en kyllä pakkaakaan...) :-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat